Moro, minkälaista tyyppivikaa ja heikkoutta löytyy suzuki rm125 03-05vm.? Etenkin nuo pakoaukonsäätimet kiinnostaa että onko yhtä heikot kun suzuki ts125r:ssä?
Morjens, Mikähän mahtaa olla vikana kytkimessä kun pitää kytkintä pohjassa vaihe silmässä tyhjäkäynnillä ja pyörä pyrkii eteenpäin, kun antaa kierroksia niin veto loppuu. Eli tyhjäkäynnillä kytkin pohjassa liikkuu jos on ottanut pienet vauhit alle ja taas kun ottaa vauhit ja painaa kytkimen pohjaan ja antaa jengaa veto loppuu ja pyörä pysähtyy. On vähä vaikee selittää mut jos joku osaa jeesaa asian kanssa.
Minkälaiset jarrupalat näihin käy? Esim SBS tuotekoodi? Eteen ja taakse hakusessa, enkä kerkeä oikein irrottelemaan kun viikot menee toisella paikkakunnalla, tällä viikolla pitäs saaha tilattua.
Mites tommosen -92 vuoden 250 RäMän keulan alapultit kiritään? Vaihdoin keulaan(USD) stefat ja pölysuojat ni nyt oon koittanu kasata ja tähän se sit tyssäs ku en vaan saa kiristymään noita liukuputkien alapultteja joissa on se säätöruuvi keskellä. Pyörivät ns. tyhjää eli eivät kiristy vaikka kuinka pyörittää.. Osaiskos joku auttaa? Ois jo kiva saada pärrä ajoon...
Terve, Ei ketään haluis luopua RM:stään. Ei tarvi olla moottorikunnossa/ sitä ei tarvi olla ollenkaan. Kunhan on uudenmallisilla katteilla (tai no onhan ne ollu jo 10 vuotta ) Ja hinta tietysti halpa Ja saa olla 125-250cc
everton kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta, miten ilmenee Castrollin toimimattomuus??
Ei toi kytkin oikeen irrota. Kytkin kruunu oli kondiksessa ja levyt oon mitannu eikä niissä oo mitään vikaa. Lue pari viestii ylempänä niin siellä on se ongelma.