Suzuki RM

Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 22.8.2006 22:22

Turengissa päin.. ;) tarkotus ois käydä hyvinkäällä ehkä viikonloppuna ja ens kuussa ajaa sänkicrossit
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 22.8.2006 22:53

Billy Idol kirjoitti:Älä? VOin nyt kertoa että hommat on hallinnassa kuitenkin, ei tarvi puhua niinkuin tietämättömälle.. ;)


no jos tiedät jutut niin miks ihmeessä kyselet netissä? olisit heti kattonu sen kruunun, kun senkin kunnon näkee yleensä öljyntäyttöreiästä.
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 22.8.2006 23:01

Ei sielä missää pääse ajaan. Radalle siitä kokeileen.

On muute karu huoltaa tota suitzaa, kun vertaa kotkaan. Siinä saa tyyliin ilman työkaluja filtterin irti ja takas, ku tossa saa repiä penkin ja väännellä putsaria poikittain et ees tulee pois, aivan varmasti tippuu jotain pölypaskaa sinne kotelon sisälle. Siinä vaiheessa ruvetaanki repii jo takalokaria, tukirunkoo + muita hilppeitä irti kaasarista. Seki on jollai vitun torkseilla kii?! Jeesus.
Tunnin saa tapella jonku pirun normaalin suodattimen vaihdon kanssa, ni ei hyvin mee..
Potkua ei mopossa hirveesti ole verrattuna nelareihin, mutta kyllähän tollaki eteenpäin pääsee, kunhan sais kepit sopiin omaan tumppuun. Melkeín ku piikkiä heittelis, tiukat mutkat on hitaampia mut muute pirusti helpompi ajettava. Mielenkiintoiset säädöt muutenki, paluuvaimennusta lisäämällä etupää lyö pateissa enemmän käsille. Vakiosäädöt oli aivan karmeet, ei mitään rajaa. Painoo kuitenki varusteitten kans se ~100 kiloo ja pitäis olla hyvät ~75 kiloselle, hirvee kivireki se silti oli. PLÄH!
Kai se siitä viel iloks muuttuu, ku rupee löytyy säädöt ja muut kohillee.
Juuei siisjoo.
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 22.8.2006 23:10

josko kirjoitti:
Billy Idol kirjoitti:Älä? VOin nyt kertoa että hommat on hallinnassa kuitenkin, ei tarvi puhua niinkuin tietämättömälle.. ;)


no jos tiedät jutut niin miks ihmeessä kyselet netissä? olisit heti kattonu sen kruunun, kun senkin kunnon näkee yleensä öljyntäyttöreiästä.



Alunperin kysyin, että kuuluuko rm:ssä olla tälläinen kytkin vai onko mulla kruunu paskana, eli tiesin kyllä miss'ä mahdollinen vika on.


Ei tästä enempää
re1ma_
Liittynyt:
10.8.2005 16:11

ViestiKirjoittanut re1ma_ » 23.8.2006 16:50

norsunkorva suikan kytkin on ihan oma lukunsa mulla ainaki pelittää mielestäni.
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 23.8.2006 17:46

Joo, katoin tänään kruunun niin onhan siinä pientä koloa :S

Mutta eipä tuo vielä haittaa
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 23.8.2006 17:52

reiskaxx kirjoitti:norsunkorva suikan kytkin on ihan oma lukunsa mulla ainaki pelittää mielestäni.


Ei se toimi... Luulet vaa ku et oo kokeillu muitten mopoja.
TeKaMOTO@Youtube
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 24.8.2006 19:28

Sanokaas säätöjä mitä olette käyttäneet rämissänne jousituksessa, ja mainitkaa myös painonne.


Itsellä nyt tuppaa vähän pompuissa perä hakemaan liikaa sivulle, puristusvaimennusta ehkä liikaa?
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 24.8.2006 19:38

Billy Idol kirjoitti:Sanokaas säätöjä mitä olette käyttäneet rämissänne jousituksessa, ja mainitkaa myös painonne.


Itsellä nyt tuppaa vähän pompuissa perä hakemaan liikaa sivulle, puristusvaimennusta ehkä liikaa?


eiköhän se melkeimpä oo joka kuskilla omat säädöt, paitsi jos ajaa stanusäädöillä.
takapään säätö on aika helppoo:(puhtaalta pöydältä)
meno- ja paluu eka ihan auki ja sitten paluuta kiinni päin, vaikka 2 naksuu kerrallaan niin että kun painat perän alas ja vapautat samantien, niin sen perän pitäis palautuu samaan tahtiin ku nostat kätes kun vapautat perän ja sitten menoo sen verran, että ei pohjaile. etupää menee melkeimpä samalla tavalla. toi säätäminen on helpompi näyttää kun selittää tekstinä. jos meet käymään Juma-Bikessä nii kysy vaikka juhalta säätövinkkejä!
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 24.8.2006 20:16

plank kirjoitti:
eiköhän se melkeimpä oo joka kuskilla omat säädöt, paitsi jos ajaa stanusäädöillä.
takapään säätö on aika helppoo:(puhtaalta pöydältä)
meno- ja paluu eka ihan auki ja sitten paluuta kiinni päin, vaikka 2 naksuu kerrallaan niin että kun painat perän alas ja vapautat samantien, niin sen perän pitäis palautuu samaan tahtiin ku nostat kätes kun vapautat perän ja sitten menoo sen verran, että ei pohjaile. etupää menee melkeimpä samalla tavalla. toi säätäminen on helpompi näyttää kun selittää tekstinä. jos meet käymään Juma-Bikessä nii kysy vaikka juhalta säätövinkkejä!



Kiitos vinkeistä! :)


En asioi siellä juma puljussa, koska kesätöissä olin parolassa savolan jyrkillä, joka on myös A-luokan SM enduro kuski, pitää kysästä kun käyn huomenna siellä..
re1ma_
Liittynyt:
10.8.2005 16:11

ViestiKirjoittanut re1ma_ » 26.8.2006 12:24

Missä puljussa pääkaupunkiseudulla on suzukiin osia hyllyssä?? hyvinkäältä 60km säteellä???
äRMätti
Paikkakunta:
ArcticCircle
Liittynyt:
30.8.2006 21:39

ViestiKirjoittanut äRMätti » 1.9.2006 9:25

Minkälaisia tulppia käytätte puolikkaassa? Itellä BR8ES, onko oikea? Pyörä toimii hyvin, mutta kylmänä on käynnistys vaikeuksia. Tulppa menee mustaksi ekan ajokerran jälkeen. Kylmänä käynnisteltäessä (polkiessa) tulpan kärki on kyl kostea, muttei vaan meinaa hörähtää.. Ei muuta löpöä tulpanreiästä ja ekalla käyntiin.. Kuumana lähtee kans ekalla polkasulla. Säädöt vissiin persiillään? Löpöseos 3dl öljyä 10 litraan.
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 1.9.2006 10:27

Ei lämpöarvossa ole vikaa, mutta tulpan mallissa on.


ES ei toimi kireissä peleissä, EG sinne kuuluu.


PS. Laske öljyn rasvaisuutta sinne 2-2.5% paikkeille, ja täyssynteettinen öljy kehiin..
äRMätti
Paikkakunta:
ArcticCircle
Liittynyt:
30.8.2006 21:39

ViestiKirjoittanut äRMätti » 1.9.2006 14:31

Kävin hakeen tulppaa, ni ei täältä korvesta löytyny tähän hätään ku B8EG. Kai tuokin käy, vai?
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 1.9.2006 14:38

äRMätti kirjoitti:Kävin hakeen tulppaa, ni ei täältä korvesta löytyny tähän hätään ku B8EG. Kai tuokin käy, vai?



Jep, R tarkoittaa vain häiriösuojausta