Valoa kansalle joka pimeässä ajelee

Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 6.10.2008 16:41

AlluMan kirjoitti:Hankkia Xenon muutossarja valon lisäksi.

ja paljos näillä hintaa n.?
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 6.10.2008 16:58

En ossoo tarkkaan sanoa. Hyvin löytyy tietoa xenoneista kun meet www.offroadpro.net ja sieltä pistät hakuun xenon. Sitten katot keskustelusta löytyneet hakutulokset ja lueskelet sieltä. Löytyy paljon hyvää juttua myös kypärävaloihin liittyen. Itse juuri eilen lueskelin. :)
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 6.10.2008 18:49

Kunnollinen umpio pyörään(vakiokin käy useassa) sitten autoon tarkoitettu Xenon-muutossarja joita saa ulkomailta ~50e ja suomesta ~150e hintaan

Sarjasta Ballasti(sytytin) vaikka valomaskiin kiinni nippareilla, polttimo paikalleen ja johdot vanhoilta valon liittimiltä tunnin juttu ja pyörässä on Xenon valo edessä
Nelareissa toimii pääpiirteittään noin heittämällä, jos on onneton lataus niinkuin hondassa/jammussa niin tulee ongelmia ja akku ei lataudu tarpeeksi xenonin palaessa, joten kohta ei starttia käytetä ja valokaan ei pala:)

2t peleissä joutuu useimmiten käämityksiä muokkaamaan. vaihtamaan jännitteensäätimen ja lisäämän akun jotta saa xenonit palamaan.. parin tunnin juttu ja hinta tarvikkeineen ~100e

Kypärävaloon saakin tuosta muutossarjan toisesta puoliskosta hyvän setin kun ostaa sille sopivan pienen umpio(esim bilteman lisävalot) sitten sytytin reppuun tai vyälaukkuun.. pienen akun kanssa, jos haluaa hifistellä niin sille sitten pyörästä lataus niin voi ajaa pimeässä kunnes bensa loppuu ja akut hyytyy, sikälimikäli vain lataus riittää
Kaikenmaailman Hid spotit on vaan itsensä kusettamista ja porakoneen akkujen kanssa pelleilyt pimeän ajossa..

Joten hyvän saa 150e->
kosa^^
Pyörä:
Cagiva Mito & Yamaha yz
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
21.8.2006 13:33

ViestiKirjoittanut kosa^^ » 6.10.2008 21:07

Moi.
Osaisko joku sanoo paljon pitäs tulla valokäämiltä voltteja?
Itellä tulee tyhjäkäynnillä noin 4v ja täys kaasulla 13v, ja pyörä on yamaha yz 125, vanha omista väsänny ite sellaset piuhat ettei oo ihmekkään ettei valot toimi... :D
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 7.10.2008 10:29

Gassissa tulee suoraaan käämiltä 60-80v, säätimen jälkeen ~13v
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 9.10.2008 18:57

nyt olis myynnis kotarimiehelle valoa ja vaimenninta!
kato mun ilmotukset jos kiinnostaa.

myös pyörä myynnissä
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 9.10.2008 20:05

Rupeeko joskolla olee jo paikat kunnossa??
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 9.10.2008 21:34

joskon enskaurako loppu siihen liepeen kisaan? ;) vai ajoitko muitakin?

Menee kyllä vähän OT:ks..
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
HANSI
Liittynyt:
3.7.2008 23:31

ViestiKirjoittanut HANSI » 9.10.2008 23:32

Tos justiinsa luin jotain vanhaa juttuu et sattukos joskolle jotain radal vai mite-se-ny-meni?
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 10.10.2008 18:54

oon ajanu 3 enskakisaa ja pyörä vaihtuu nyt nii alkaa riittää toi enskakin. kesä enska on ihan paska laji verrattuna spooriin. suota, juuria, paskaa ja liukkaita kallioita.
paikat on sellases kunnos että ajaa pystyy, mutta rantees on 3 hiusmurtumaa ja yks pieni halkeama. toi sattu jo elokuus, mutta todettiin murtumat vasta pari-kolme viikkoa sitten.
ilman rannetukea turha yrittääkkään. mutta ei enää paljo tarvikkaan, kun joukkue sm:ään lähtö peruuntui ja tampereen kisa oli viimenen henk.koht.
HANSI
Liittynyt:
3.7.2008 23:31

ViestiKirjoittanut HANSI » 10.10.2008 22:02

Se on kyllä just niin että kaks eri lajia on kyseessä vuodenajan mukaan. Mut ei se kesäenska mitään paskaa oo, siin saa ite valita ajolinjansa. Ota mallia vaikka silvaanista, ei paljoo sudi juurissa, eikä uppoo suoho 8) Mut se on iihan selvä et kesäenskassa tarvii kattella niit ajolinjoi paljo tarkemmin ku krossis ja kans tietää mis se takapyörä tulee. Tahi oikeestaanhan siinä tarvii tietää millon sitä kaasua avataan ja millon ei! Sillee hieno laji et kello tykkää ku laittaa pykälää isompaa ja rauhottaa vaan. Vielä ku sen oppis ennenku vanhaks tulee :nolo:
Spetke
Pyörä:
Honda CR 250
Paikkakunta:
Häme
Liittynyt:
10.10.2008 9:14

ViestiKirjoittanut Spetke » 13.10.2008 19:43

Morjensta.
Kun tässä illat pimenee ja valoille olisi tarvetta tuollaiseen Honda Cr 250 vm2006 pyörään, ja ylimääräisen akun viritys ei oikein houkuttele niin mietin tässä josko tuohon saisi magneetoon virtavehkeet josta saisi jännitettä ulos ja kunnon valon/valot asennettua.
Katselinkin jonkun postaamasta linkistä tälläistä täydellistä virtapäätä valokäämillä MM-ST1292L:
http://www.motomaster.fi/kauppa//produc ... .php?p=730
Niin mietin vaan tässä, että toimiiko kun tuollaisen vaihtaa vakio osien tilalle ja tarviiko tuohon asentaa vielä jokin jännitteen säädin tai muu vastaava tasaaja väliin? Ja mikäli tarvii niin mistä sellaisia kannattaisi kysellä?
Ja muutenkin saa kertoa vinkkejä ja muita mielipiteitä kyseisestä virtapään muutoksesta :D
Illuminaatti despootit on ollu vuosituhansia paskalla asenteella liikenteessä ja niin vittu mekin, arsenaalina paska asenne ja lujat vitun setit.
Spetke
Pyörä:
Honda CR 250
Paikkakunta:
Häme
Liittynyt:
10.10.2008 9:14

ViestiKirjoittanut Spetke » 15.10.2008 21:57

Spetke kirjoitti:Morjensta.:D


No vastailempa tässä sitten itse itselleni, jos vaikka nyt jotain muutakin sattuisi vaikka kiinnostamaan.
Lähetin sähköpostilla kysymyksiä kyseisestä virtapäästä ja sain seuraavanlaisia vastauksia:

HEI!Tuo malli korvaa alkuperäisen käämityksen,sama vauhtipyörä käy,mukana on
kytkentäohjeet,käämiltä tulevan johdon saa kytkeä suoraan
valoille,jännitesäädin ei pakollinen,mutta ilman jännitesäädintä valot
kirkastuu kaasun mukaan.Jännitesäädin on 39 EUR
Illuminaatti despootit on ollu vuosituhansia paskalla asenteella liikenteessä ja niin vittu mekin, arsenaalina paska asenne ja lujat vitun setit.
ufo12
Liittynyt:
20.3.2008 13:43

ViestiKirjoittanut ufo12 » 16.10.2008 13:26

Osaako kukaan auttaa tässä asiassa?

ufo12 kirjoitti:Heipsan!
Omassa 250CRF:ssä on valopuola + jännitteensäädin paikallaan ja valot toimivat OK.
Tarkoitus olisi siirtyä Xenon aikakauteen ja tuli jo hankitua 25A tasasuuntaussilta. Testattukin on, että tasaiseksihan se virta tuolla muuttuu. Nyt siis akun asennus, mutta uskaltaako tuosta tasurilta kytkeä johdot suoraan akulle, eli kestääkö akku latausta suoraan valopuolalta (Jännitteensäädin on siis kytketty ennen tuota tasuria)?
samperi!
Pyörä:
YAMAHA YZ250F -03
Paikkakunta:
YT
Liittynyt:
12.3.2006 21:20

ViestiKirjoittanut samperi! » 21.10.2008 1:57

No ainaki katkasia kannattis pistää välliin. Ja sillon voi olla rele viksu.
Yamaha YZ250F