KTM EXC 125

Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 26.7.2005 15:28

Perkele Rx et sit tullu Ohkolaan! Et tiiäkkään mitä missasist, ehkä paras keli ajaa crossia ja radassakaan ei ollu valittamista, lisäksi yks tyttöcrossari! :D
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 26.7.2005 16:31

Ai Maritaako meinaat? Sitä piikkisellä ktm:llä revittelevää tyttöä? Hitto, mä oon ajanut sen kanssa kilpaa pikkunassikasta asti. Se vielä voitti mut joskus. :oops:
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 26.7.2005 16:46

Jep, oisko ollu nollafemma sx. Yokon punakeltaset vermeet ja numerona 65 tai 68? Veti aika samoja vauhteja ku mä, ehkä aavistuksen kovempaa ;)
Kova likka, nopein kauniimman sukupuolen edustaja mitä oon radalla nähny!
(ja oikeestaan ku tarkemmin muistelee, niin oli siellä yks toinenki tyttö jollain vanhemmalla hondan piikillä, mut vähän sitä hitaampaa kastia.)
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 26.7.2005 17:07

Skotti kirjoitti:Perkele Rx et sit tullu Ohkolaan! Et tiiäkkään mitä missasist, ehkä paras keli ajaa crossia ja radassakaan ei ollu valittamista, lisäksi yks tyttöcrossari! :D


No voi hittolainen..! :D Mutta mä heräsin vasta päivällä ja sato :( torstaina tulen ainakin, ihan 100 varmasti..! (ellen mene hyvinkää/sipoo radalle..) tulisin jo huomenna mut se on 80cc:lle :(
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Joni_
Liittynyt:
7.5.2005 22:06

ViestiKirjoittanut Joni_ » 26.7.2005 20:31

olikos edes ihq?Isot tissit?Sattuu muuten varmaan jos on isot kun tulee tasaselle,lyö leukaan?Jos on riipparit,ehkä mahdollisesti..
(LATE)
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.5.2004 16:10
kk

ViestiKirjoittanut (LATE) » 26.7.2005 20:40

wert kirjoitti:Ai Maritaako meinaat? Sitä piikkisellä ktm:llä revittelevää tyttöä? Hitto, mä oon ajanut sen kanssa kilpaa pikkunassikasta asti. Se vielä voitti mut joskus. :oops:

Kateeks käy..se on opettanu mulle ajamisen alkeita crossi koulussa :)
Olihan tod,hyvässä kunnossa ohokola tänään..
ei kyllä pyörä ollu mukana mut kattelemassa kävin..
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 26.7.2005 20:53

Joni_ kirjoitti:olikos edes ihq?Isot tissit?Sattuu muuten varmaan jos on isot kun tulee tasaselle,lyö leukaan?Jos on riipparit,ehkä mahdollisesti..


Ei voi tietää, oli täys työ yrittää pysyä perässä ja tarkastella (ajo)"linjoja" takaapäin ;)
decrepit
Paikkakunta:
Brahe
Liittynyt:
31.3.2004 22:38

ViestiKirjoittanut decrepit » 26.7.2005 23:18

Juha.N kirjoitti:Jos on kulunut siitä teflonista pois niin se ei todellakaan enään ole hyvä, mutta ajele pois eihän se uus pytty paljoa maksa.


Olen siis jo uuden tilannut. Mutta ihmettelen vain rbsc:n myyjän puheita.

Eihän se paljoa maksa, eikä raha todellakaan ole ongelma.
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 27.7.2005 22:36

Yhyhyy :( tuli sitten keulittua ympäri :( MUTTA, ei menny mitään paskaks, eikä edes naarmuja!! :D Hahahaa, kaveri sano et lippa (se oranssinen) oli ihan 90 asteen kulmassa mutta, on se kyllä kovaa kamaa :D kun se on sellasta saatanan taipuvaa muovii, ei saa ees väännettyä poikki, ja putki meni entisestä kohasta ehkä joku sentin sisääpäin.. Kelatkaa...!

No mutta asiaan, kun vaihdan ton männän, niin lisäks kannattaa varmaan vaihtaa se neulalaakeri siel? paljonkohan mahtaa maksaa? ja vaihteistoöljyt ku alkaa naksuun ilkeesti kun vaihtaa vaihetta.. mitäs öljyä kannattas laittaa sinne ja paljon sitä menee? Niin ja tärkein, mistäköhän se mäntä kannattaa tilata? alkuperäinen vai varaosa? ja hintaa 100-200¤?
Khiitos... ^^
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 27.7.2005 22:55

Neulalaakeri maksaa sen 15-20e. Laatikkoon 0,7L vaikka Castrolin MTX, Agipin Gear 10w-40 tai vaikka se Motorexin litku (sitä taitavat käyttää ensiasennuksena). Tai joku halppislitku ja tunteja pienemmäks, kytkin pelaa tai ei pelaa.
Ostat Vertexin männän, tarvikkeena tai orkkiksena. Aivan sama, orkkiksena se tulee vaan ktm boxissa ja rumemmalla hintalapulla, mäntä on joka tapauksessa sama. Veikko noita diilaa siellä jäkessä www.kolumbus.fi/veikkolaakso. Tarvikkeena pitäis löytyä myös www.motocross-x.com, tai www.kolumbus.fi/indyoy

Kaikilta noilta oon saanu ainaki ite tosi hyvää palvelua, mutta nyt taitaa olla ainakin indyllä (joku ainaki huuteli tällä foorumilla)
ja cross-x:llä jotain ongelmia vertexin toimituksen kanssa. Wiseco oli kuulemma ostanu Vertexin ja Proxin ja niillä on kuulemma ny jotain hämminkiä toimitusten kanssa.
Hitain
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
TRE
Liittynyt:
29.1.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Hitain » 27.7.2005 23:07

No uuuu!. Uus pulju motocross-x.com.

Kertokaas joku kova Haksaaja/Häxör/Perus_nörtti. Mikä mun tietsikkaa vaivaa, kun menen vaikka tonne veikon sivuille niin tämä sulkee koko selaimen...
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 27.7.2005 23:14

Jea oon sen verran kodettaja että huomasin, jos painaa tota mun edellisen viestin veikko-linkkiä niin siinä tulee piste mukana jostain syystä, eikä linkki toimi. Mut jos kumittaa sen pisteen tuolta ylhtäältä nii johan pelaa.
Hitain
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
TRE
Liittynyt:
29.1.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Hitain » 27.7.2005 23:20

Ei, ei se homma nyt kuse pisteen takia, vaan tässä on nyt jotain suurta ja mahtavaa takana. Selain sammuu kun klikkaa tota linkkiä, tai mitä tahansa Kolumbus.fi/....
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 27.7.2005 23:30

Hitain kirjoitti:Ei, ei se homma nyt kuse pisteen takia, vaan tässä on nyt jotain suurta ja mahtavaa takana. Selain sammuu kun klikkaa tota linkkiä, tai mitä tahansa Kolumbus.fi/....


No jaa-a, kannattaa kone tarkistaa

Trojanscan
Tarkista --> http://www.windowsecurity.com/trojanscan
Lataa --> http://www.emsisoft.com/en/software/free/
Ja jos löytää jotakin niin sitten lataa tuon ja poistaa mitä se nyt löytääkään..

Sen lisäks kannattaa ladata nää ohjelmat ja tarkistaa viel niillä..


Spybot - Search & Destroy
http://www.download.com/Spybot-Search-D ... ag=lst-0-1

Ad-Aware SE Personal
http://www.download.com/3000-2144-10045 ... tag=button


Plussaa kaikissa, ettei tarkistaminen kestä kauan ja toimivat h*lvetin hyvin ;) Todella luotettavia ohjelmia..
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 27.7.2005 23:58

Tai pelkkä mozilla firefox riittää.