KTM EXC 125

mursu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
19.4.2002 13:41

ViestiKirjoittanut mursu » 13.7.2005 22:54

Kysyn kaverin puolesta, mikä mahtais olla kun kotarista puuttuu suunniilleen alavääntö kokonaan? pyörä on 03vm, mäntä vaihdettu n.30h sitten. Voisko olla pa säädin jumissa tukossa tai jotain ? vai suuttimista tai neulasta ?
Get Out There And Make It look Good! Playdead films.
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 14.7.2005 0:13

mursu kirjoitti:Kysyn kaverin puolesta, mikä mahtais olla kun kotarista puuttuu suunniilleen alavääntö kokonaan? pyörä on 03vm, mäntä vaihdettu n.30h sitten. Voisko olla pa säädin jumissa tukossa tai jotain ? vai suuttimista tai neulasta ?


tt-säätöihin kuuluu:

- 195 pääsuutin
- 48 tyhjäkäyntisuutin
- ilma 1,5 auki
- noz g neula (3. lovi)
- ilmanputsarista se musta koppa pois

Muusta ei tietoa... :/ sori..
Viimeksi muokannut RxDriver päivämäärä 14.7.2005 13:42, muokattu yhteensä 1 kerran
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 14.7.2005 0:28

Juu asfalttisoturi TT -säätöihin...
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 14.7.2005 0:31

erkhart kirjoitti:Juu asfalttisoturi TT -säätöihin...


Mitähän sä tuolla nyt meinaat? :o
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 14.7.2005 0:34

että on pikkasen iso toi pää. :-)

Mulla on nyt 190 ja silläkin röpeltaa mukavasti näin lämpöisinä aikoina.
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 14.7.2005 0:39

erkhart kirjoitti:että on pikkasen iso toi pää. :-)

Mulla on nyt 190 ja silläkin röpeltaa mukavasti näin lämpöisinä aikoina.


Mulla toimii ihan hyvin, alakierroksilla röpöttää (kuuluu asiaan?) ja kulkee niinku pitääki (kai) tai no ainakin kulkee ihan hyvin, mutta en laita pienempää suutinta koska hirvee homma, toimii tuolla ihan hyvin, leipoo kuiteskin pienemmällä :) Sain nuo tt-säädöt Leif Holmilta ;) että taitaa olla just oikeet säädöt :)
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 14.7.2005 0:42

No ehkä sit uudemmat tai toi sun pelaa tommosella.
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 14.7.2005 0:43

RxDriver kirjoitti:
erkhart kirjoitti:että on pikkasen iso toi pää. :-)

Mulla on nyt 190 ja silläkin röpeltaa mukavasti näin lämpöisinä aikoina.


Mulla toimii ihan hyvin, alakierroksilla röpöttää (kuuluu asiaan?) ja kulkee niinku pitääki (kai) tai no ainakin kulkee ihan hyvin, mutta en laita pienempää suutinta koska hirvee homma, toimii tuolla ihan hyvin, leipoo kuiteskin pienemmällä :) Sain nuo tt-säädöt Leif Holmilta ;) että taitaa olla just oikeet säädöt :)
no ompa kova homma vaihtaa suutin. 5min
Tony Eightyseven
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.4.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Tony Eightyseven » 14.7.2005 0:44

mulla 192 pääsuutin.

Ei röpötä millään kierrosalueella, seos 3%. Ette vaan osaa säätää ^^
YarRr
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 14.7.2005 0:48

Tony Eightyseven kirjoitti:mulla 192 pääsuutin.

Ei röpötä millään kierrosalueella, seos 3%. Ette vaan osaa säätää ^^
Niimpä kannatais osata mulla on kans 192. Ja pyörä ei röpötä tippaakaan ;)
erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 14.7.2005 0:51

Mulla on 190 seos on siinä 2,5-2,7% ja kaasu kokonaan pohjassa kiihdyttäen aivan viimeist kierrokset jäävät puuttumaan kun yhtäkkiä rupeaa röpöttämään ku seinään.
rjm
Pyörä:
KX250F / ZX-10R
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut rjm » 14.7.2005 16:04

Kokeileppa vaihtaa tulppa.
Wille123
Liittynyt:
9.7.2003 17:07

ViestiKirjoittanut Wille123 » 17.7.2005 22:15

Mitenkä tohon Exc:hen sais lisää kierrosherkkyyttä?

Tuo 85 sx:sä tuntuu niin kierrosherkältä verrattuna exc:hen että alkaa ihan itkettää.

Eniten tulee kuitenkin ajettua crossi-radalla vaikka enskapyörä onkin, helpoiten kai sitä kierrosherkkyyttä saisi kun vaihtais 125:en sx:än.

Eikös siihen pakoaukon säätimeen voi vaihtaa jonkun jousen?

Muita ideoita?
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 17.7.2005 22:53

Kevyempi vauhtipyörä...tai mikä nyt lie. Ei kykene muistamaan kun on kädet täynnä kaikkea kivaa! :P
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 17.7.2005 22:54

Ja sx:n putki..