KTM EXC 125

jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20

ViestiKirjoittanut jot » 23.3.2007 21:07

smoliski kirjoitti:Mitäs eroo on noilla ktm GS ja EGS ja EXC :llä?


En nyt mene vannomaan, mutta exc on enska ja gs on crossi, kolmatta ikinä kuullukkaan :D
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 23.3.2007 21:28

mitä eroo on linnunpaskassa valkosella ja mustalla?ei mitään ihan samaa paskaa ne on..(paitsi ei kotari paska ole)
ranne putos..
Juzi4
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
7.4.2005 22:17

ViestiKirjoittanut Juzi4 » 23.3.2007 23:30

Jotukka kirjoitti:
smoliski kirjoitti:Mitäs eroo on noilla ktm GS ja EGS ja EXC :llä?


En nyt mene vannomaan, mutta exc on enska ja gs on crossi, kolmatta ikinä kuullukkaan :D
Eikös toi EGS ollu se vanhempi enskamalli, mikä oli ennen EXC:tä?
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 23.3.2007 23:49

Gs on se vanha enskamalli, sit tuli egs ja exc. Egs o valkokilpiversio, eli siin o ne ylimääräset härpäkkeet, muuten iha sama exc:n kanssa. Myöhemmin, oisko ollu -00 molemmat o sit kulkenu exc nimellä.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 24.3.2007 1:09

Ööööö...eikö EGS ja EXC ole ollut samaan aikaankin markkinoilla? Kunnes EGS:kin muuttu EXC:ksi saaden samalla USD-keulan vaihtoehtoseks? Johon aikaan EXC:n sai kylläkin yhtä lailla kilvellisenäkin? Tähän ymmärrykseen olen päätynyt selaamalla eri mallitietoja, joten ottaisin mieluummin kilvellisen EXC:n.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Jökke
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
17.8.2005 21:20

ViestiKirjoittanut Jökke » 24.3.2007 14:38

Tuli tilattua väärät stefat keulaan eli ois ylimääräsenä Athenan etupään stefat paketissaan.
Allrightilla tuotenro: P40FORK455128
Käy 02-04-vuoden pyöriin. Hinta vois olla vaikka 35e sisältäen postit (uutena 43e). Yv:tä jos tarvetta tai tästä jo varalle! :)
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 24.3.2007 16:51

No mulla oli -99 egs ja ihan sama peli exc:n kanssa, rekisteröintiin tarvittavat härpäkkeet oli eroa. Ohjekirjakin oli sama, josta noi erot oli helppo tarkistaa. Molempia malleja oli uutena saanut usealla eri keulalla, olikohan kolme tai peräti neljä eri vaihtoehtoa. Maahantuojaltaki taisin kerran asiaa kysellä ja mitä pariin saman ikäiseen valk.kilp. ktm:ään oon törmänny, ni rekisteriotteessa on mallina lukenu egs. Jos sekotat sen siihen aikaan tarjolla olleeseen exe malliin, joka oli sitten ihan katuenduro, jolla ei ole mitään tekemistä exc:n ja egs:n kanssa.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 24.3.2007 16:56

No tuo oikeastaan selvensi sitten koko homman. Mulla kun oli hämrästi se mielikuva, että EXC:n rekisteriotteessa lukis EGS kuten isommissakin kotareissa vuostuhannen vaihteen alla. Eli se EXE oli sitten se WRE:n vastine.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
toni*
Pyörä:
vaihtuu melkein joka toinen kuukausi :)
Paikkakunta:
seinäjoki/ilmajoki
Liittynyt:
20.3.2007 15:52

ViestiKirjoittanut toni* » 3.4.2007 20:05

NO HUUUHUH EI JUMALISTE EIKO SE NY OO IHAN SAMA VAIKKA OSTAISIKIN JONKUN KTM:AN KADULLE JOTKU TYKKAA JA JOTKUT EI,MUTTA MINA AINAKIN TYKKAAN
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 3.4.2007 20:13

toni* kirjoitti:NO HUUUHUH EI JUMALISTE EIKO SE NY OO IHAN SAMA VAIKKA OSTAISIKIN JONKUN KTM:AN KADULLE JOTKU TYKKAA JA JOTKUT EI,MUTTA MINA AINAKIN TYKKAAN

KTM:ältä menee vaan maine, kun jotkut mopopojat vaan sudittelee noilla paskarinkiä vanhaintalon edessä ja keulittelee pitkin vastaantulevien kaistaa. Kotarit ei oo tarkoitettu kadulle, vaan mettään/radalle. ( Tosin ainakin mulle on ihan sama ajeleeko jotkut niillä kadulla, kunhan nyt ei pilais moottoriurheilun mainetta. )

Ei herneitä, toi on vaan mun näkemys asiasta.
Seesami
Pyörä:
Nismo
Paikkakunta:
Rannikko
Liittynyt:
21.4.2005 19:22

ViestiKirjoittanut Seesami » 5.4.2007 12:00

toni* kirjoitti:NO HUUUHUH EI JUMALISTE EIKO SE NY OO IHAN SAMA VAIKKA OSTAISIKIN JONKUN KTM:AN KADULLE JOTKU TYKKAA JA JOTKUT EI,MUTTA MINA AINAKIN TYKKAAN


Paljon mukavampi sillä on mettässä ajaa,jos sulla olisi näistä jotain kokemusta voisit jopa aukoa päätäsi täällä,mutta paremman tiedon puutteessa voit pitää sen suosiolla kiinni...
GLHF
Airut
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
2.5.2005 19:53

ViestiKirjoittanut Airut » 8.4.2007 12:45

erooko 125cc ja 380 syylärit toisistaan paljon?
Keulin kunnes kuolen ;)
FoKSi
Paikkakunta:
Mäntsälä-City
Liittynyt:
3.4.2006 17:00

ViestiKirjoittanut FoKSi » 13.6.2007 0:20

Eilen se kaunokainen tuli kotiin 125 EXC -06 Ja tt on jo mutta syynääkö ne inssissä tuota että se on tehot niinku papereissa? kannattaako kuristaa kun ajaa sen inssin? koska ajan harkkareilla kortin ja pitäis tietää että kannattaako laittaa jos ne on joiltain kyselly ni laittaisin varmanpäälle vakioksi. Ja kun pärrä on tt niin millaset säädöt? kun sellane enska se on ni pääsuutin jotain 185 ja tyhjäkäynti suutin (?mitä kokoa?) sitten mihi asentoo neula? tällästä pientä vinkkiä kaipaisin että on sitte hieman mukavampi ajella tuolla tiellä :)
Burn rubber, not your soul :)
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 13.6.2007 0:25

Piikki puolen EXC topic
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 13.6.2007 9:40

FoKSi kirjoitti:Eilen se kaunokainen tuli kotiin 125 EXC -06 Ja tt on jo mutta syynääkö ne inssissä tuota että se on tehot niinku papereissa? kannattaako kuristaa kun ajaa sen inssin? koska ajan harkkareilla kortin ja pitäis tietää että kannattaako laittaa jos ne on joiltain kyselly ni laittaisin varmanpäälle vakioksi. Ja kun pärrä on tt niin millaset säädöt? kun sellane enska se on ni pääsuutin jotain 185 ja tyhjäkäynti suutin (?mitä kokoa?) sitten mihi asentoo neula? tällästä pientä vinkkiä kaipaisin että on sitte hieman mukavampi ajella tuolla tiellä :)


Minä menisin kyllä inssiin jollain muulla kun kisa vireisellä endurolla. Onko siinä kaikki vilkut, peilit ja pitkät kuralipat kiinni mitä tyyppikatsastustodistuksessa mainitaan? Jos nyt meinaat mennä sillä niin tehot pois ja vilkut sun muut rensselit kiinni ennenkuin meet lähellekkään konttoria ettet joudu pyörää uudestaan katsastamaan. Helpommalla pääset kun lainaat inssiin kaverilta pyörän.