KTM EXC 125

(LATE)
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.5.2004 16:10
kk

ViestiKirjoittanut (LATE) » 22.10.2005 20:55

Pelailin kanssa oman kaasarini kanssa...tietenkin avatessa sitä onnistuin melkee jokasen ristipää ruuvin saamaan pyöreeks :)
Jouduin itseasiassa availemaan ja purkamaan sitä 3krt,joku ihme jumitti niitä kohoja ja sinne kammioon ei bensaa menny eikä näin ollen startannu.
Vääntelin niitä kohoja sitte jonkin aikaa,ja nyt toimii taas
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 22.10.2005 21:45

*Motoristi* kirjoitti:
wert kirjoitti:Voin mä sen verran jelpata motoristia, että saadaan pojan vehkeet keulimaan ja keula nousemaan.

Meni vähän pointti ohi?:D
hahahhah
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 22.10.2005 22:01

uusii Qvii gotarist galtsus! Voi käydä kommaa! :D :lol: tylsää on juu.
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 23.10.2005 16:55

Itelläni on semmonen käsitys että NOZE on NOZF:ää rikkaampi neula. Sanokaas te onko vai ei?
Ritari ässä Eläkeläinen
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Ritari ässä » 23.10.2005 17:34

Kuva

Ohjekirja on ystävä.
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 23.10.2005 18:00

Juujoo katoin jo.
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 24.10.2005 16:33

Kyllä tuo pyörä näyttäs toimivan nytten niinkuin silloin kun sain sen.. Se vaan tarvitsi tuollaisen ~80km sisäänajon ja johan lähtee ku pieru perseestä..
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
-Ap-
Pyörä:
Ninja 10R. KTM SX
Liittynyt:
21.5.2003 22:08

ViestiKirjoittanut -Ap- » 24.10.2005 17:21

No toivottavasti sun kooteeämmäsi keulii taas. :)
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 24.10.2005 18:29

-ProX- kirjoitti:No toivottavasti sun kooteeämmäsi keulii taas. :)


No eikun sillon aluks siin tuntu olevan ihan kauhee tehohäviö mut kyl se nyt toimii.. pieni sisäänajo ja kunnon lämmitys aina ennen ajoa..
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 24.10.2005 21:09

RxDriver kirjoitti:
-ProX- kirjoitti:No toivottavasti sun kooteeämmäsi keulii taas. :)


No eikun sillon aluks siin tuntu olevan ihan kauhee tehohäviö mut kyl se nyt toimii.. pieni sisäänajo ja kunnon lämmitys aina ennen ajoa..


eli nyt se toimii niin kuin kisaenskan kuuluu...
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 24.10.2005 22:04

jotenki semmone kutina persees et ku valitit et on hepat karannu ja ei nouse keula enää kaasusta, ni yritit jääkylmällä koneella. :D :D

E: etkös sillon kerran sanonu et lämmittämine iha turhaa hommaa? ;)
Ceriffi
Pyörä:
10 R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.3.2005 16:19

ViestiKirjoittanut Ceriffi » 24.10.2005 22:11

Kaverillakin, kun se vaihto männän ni aluks ihmeteltiin että mikä on kun ei kulje, luultii että pa-säädin ei toimi, mutta se mäntä vaati sellasen 50km "sisäänajon" ja sen jälkee lähti hönkimään ku pieni kylä.:D
Ite taas kun vaihoin männän(orkkismäntä), ni täydet tehot oli heti ensi kilometreillä käytössä.
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 24.10.2005 23:16

MiikkaeS kirjoitti:jotenki semmone kutina persees et ku valitit et on hepat karannu ja ei nouse keula enää kaasusta, ni yritit jääkylmällä koneella. :D :D

E: etkös sillon kerran sanonu et lämmittämine iha turhaa hommaa? ;)



Ei, kyllä siitä lähin kun kuulin mitä kaikkea siitä voi seurata olen koneen lämmittänyt aina, ja uudellakin männällä lämmitin koneen niin että ei röpissyt millään kierrosalueella.. kyllä se näköjään sisäänajosta oli kiinni..
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Aazu
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
2.6.2005 23:23

ViestiKirjoittanut Aazu » 25.10.2005 0:12

MiikkaeS kirjoitti:jotenki semmone kutina persees et ku valitit et on hepat karannu ja ei nouse keula enää kaasusta, ni yritit jääkylmällä koneella. :D :D

E: etkös sillon kerran sanonu et lämmittämine iha turhaa hommaa? ;)


Ei ku Rx sano et heti vaa ajamaan ja sit pitää vetää yli tehopiikin kaasu pohjassa vaa nii kone o lämmin. Tai jotn tollasta :F
KaljaKeisari
Liittynyt:
16.12.2004 18:06

ViestiKirjoittanut KaljaKeisari » 26.10.2005 12:06

*Motoristi* kirjoitti:Kaverillakin, kun se vaihto männän ni aluks ihmeteltiin että mikä on kun ei kulje, luultii että pa-säädin ei toimi, mutta se mäntä vaati sellasen 50km "sisäänajon" ja sen jälkee lähti hönkimään ku pieni kylä.:D
Ite taas kun vaihoin männän(orkkismäntä), ni täydet tehot oli heti ensi kilometreillä käytössä.

Kerroppas että miten sun mielestä kuuluu ajaa kotarin mäntä sisään?