KTM SX 125

Karza98
Pyörä:
KTM 125 EXC -07, KTM 125 SX -04, EX Derbi DRD Pro Sm -09
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
13.6.2013 13:51
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut Karza98 » 20.7.2013 22:47

Missä kaikissa säxissä/exc:issä on 5 vaihdetta, itellä 2004 sx 125:ssa on 5. Onko ne tietyt vuosmallit vai tietyt mallit? Kannattaako sx 125:seen ostaa exc putkea tai FMF Fattyä?
T: 14.10.13 M: 17.10.13 A1 harkat: 17.10.14 A1: 19.11.14
paapeli
Liittynyt:
7.10.2005 21:40
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut paapeli » 20.7.2013 23:45

"Kannattaako sx 125:seen ostaa exc putkea tai FMF Fattyä? "

Exc putki ok, jos haluat kesyttää peliä, vaikka metsäajoa varten.
Oma sx putki varmaan ajaa asiansa, jos ruttua, oiotaan ne.
Fattyt joutavaa plingplinkiä. Tosin saa halvalla ilmeisesti uutenakin.
Itsellä gnarly kestävyyden vuoksi, mutta fatty on ohuempaa kamaa/ peltiä.
Karza98
Pyörä:
KTM 125 EXC -07, KTM 125 SX -04, EX Derbi DRD Pro Sm -09
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
13.6.2013 13:51
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut Karza98 » 21.7.2013 22:12

paapeli kirjoitti:"Kannattaako sx 125:seen ostaa exc putkea tai FMF Fattyä? "

Exc putki ok, jos haluat kesyttää peliä, vaikka metsäajoa varten.
Oma sx putki varmaan ajaa asiansa, jos ruttua, oiotaan ne.
Fattyt joutavaa plingplinkiä. Tosin saa halvalla ilmeisesti uutenakin.
Itsellä gnarly kestävyyden vuoksi, mutta fatty on ohuempaa kamaa/ peltiä.


Siis onko sulla 125:ssa gnarly, olen luullut että niitä ei saa 125:iin?
T: 14.10.13 M: 17.10.13 A1 harkat: 17.10.14 A1: 19.11.14
paapeli
Liittynyt:
7.10.2005 21:40
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut paapeli » 23.7.2013 15:09

Eikun 300exc:ssä. mutta olisi hyvä tosiaan jos saisi piikkeihinkin. Pojan kawassa on fatty, ja se tuntuu todella ohkaiselta.
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 1.8.2013 20:46

Saako kampuran stefan vaihdettua ulkoopäin vai pitääkö leväyttää koko motti? :lol: sis. Magneeton puolen

e: http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... ktm043.jpg
Ei oma kuva..
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 1.8.2013 21:06

Saa vaihdettua ulkoapäin.
mahonen87
Pyörä:
ktm sx125-07
Liittynyt:
14.7.2012 11:42
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut mahonen87 » 9.8.2013 16:01

miks kotari 125 sx booaa ku antaa täydet kierrokset nopeesti? kokeiltu 188-195 suuttimilla ja r1468D ja r1469D neulaa joka asennossa mut ei toimi kunnolla. Tällä hetkellä p.suutin 195 tk.suutin 45 ja neula rikkaimalla ja silti booaa????

booaus tapahtuu kun ajaa ja päästää kierrokset tippumaan tyhjäkynnille ja sit kaasu nopeesti pohjaan. Vapaalla ollessa toimii normaalisti, ei booaa yhtään.

Jospa joku ymmärti mitä tarkotin :)
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 9.8.2013 21:12

tukehtuu eli saa liikaa bensaa, omassa exc:ssä kiinni 182 suutin ja neula puolivälin paikkeilla.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut JM82 » 9.8.2013 21:25

Laihalla käy, kun booaa kaasua avatessa. Liian pieni tk suutin? Minulla oli samanlaisessa pyörässä 190 pää, 48 tk ja R1469D neula käytössä kesäkeleillä.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
mahonen87
Pyörä:
ktm sx125-07
Liittynyt:
14.7.2012 11:42
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut mahonen87 » 9.8.2013 22:05

tällä hetkellä kiinni p.suutin 195 tk.suutin 50 neula r1468D rikkaimalla ja silti booaa??? imuvuotoo jossaki, kannentiiviste tai alatiiviste rikki?
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut JM82 » 9.8.2013 22:21

mahonen87 kirjoitti:tällä hetkellä kiinni p.suutin 195 tk.suutin 50 neula r1468D rikkaimalla ja silti booaa??? imuvuotoo jossaki, kannentiiviste tai alatiiviste rikki?

Todennäköisesti imuvuoto. Myös kaasarin kurkku on saattanut halkeilla tai kampiakselin stefat vuotaa.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
mahonen87
Pyörä:
ktm sx125-07
Liittynyt:
14.7.2012 11:42
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut mahonen87 » 9.8.2013 22:42

kurkku on ehjä. Niinku läpätkin
Vika ilmeni suuttimia vaihtaessa eli ainut mihin koskettu on kaasari.
Ilmaruuvvia ei kärsi kääntää ku puol kierrosta, muuten jää kierrokset leijumaan



E:booaus tapahtuu kun ajaa ja päästää kierrokset tippumaan tyhjäkynnille ja sit kaasu nopeesti pohjaan. Vapaalla ollessa toimii normaalisti, ei booaa yhtään.
mahonen87
Pyörä:
ktm sx125-07
Liittynyt:
14.7.2012 11:42
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut mahonen87 » 13.8.2013 19:37

onko kukaan irrottanu magneeton puolen kampiakselin stefaa ulkoo päin?
mahonen87
Pyörä:
ktm sx125-07
Liittynyt:
14.7.2012 11:42
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut mahonen87 » 16.8.2013 19:07

Nyt on uudet hilut paikallaan ja toimii.
Meinas kyllä usko loppuu ku samat oireet jatku alussa, mut sit pakoaukon säädintää säätämällä rupes toimii.
Ohjearvo Z mitalle 43,5mm, ei toiminu yhtään, ei kiertäny piikkiin asti, tällä hetkelllä 39mm ja toimii ku junan vessa.

Oli edellinen omistaja laittanu A koon männän käytettyyn sylinteriin, männän renkaan väli sylinterissä käytettynä oli 0,6mm nyt B koon männällä 0,35, hyvin huomaa eron tehoissa.
weeto269
Liittynyt:
5.7.2009 3:09
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut weeto269 » 16.8.2013 19:44

Oli sitte b tai vaikka d mäntä niin eron huomaa aina, kun laita uuden männän sisään.