Männät

laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 12.9.2010 21:41

Enpähän sanois että paras.. siinä ajaa asiansa missä muutkin laatumerkit
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 12.9.2010 21:44

mikseri100 kirjoitti:WISECO, paras mäntä mitä saa.


Jotenkin tuo sana "WISECO" on saanut kantapäät kääntymään viime aikoina tuon kampiakselisavotan jälkeen...
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 13.9.2010 11:58

mikseri100 kirjoitti:WISECO, paras mäntä mitä saa.

Höpön höpö. Kyllä niitä on monen monta muutakin merkkiä. Julistamasi wiseco on vain köyhälle sopivaa laatua. Massia tiskiin niin alkaa CP carrilloltakin saamaan sen luokan hitech mäntää, että alkaa pohjanmaan pojallakin puntti tutiseen.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 18.9.2010 20:13

Noh.. Wiseco tuli hommattua.. toiminnaltaan on aika erikoinen.. pienillä kierroksilla on vähän "emmä tiijä" ja sitten iskee yllättäen tehopiikin. Noh, kuhan vähän lämmittelee tuota mäntää, nin pitää alkaa säätöjä hakia...
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 19.9.2010 1:29

Niiin..nykyään wisecon laatikossa lukee made in taiwan, ennen made in usa. Itelläkin yksi susi wisecon kampura, kartio mihin tulee vautipyörä on mutovammanen eli pyörä ei istu siihen. Jenkkifoorumeilla on myös juttua Wisecon nykypäivän "laadusta"....
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 19.9.2010 10:04

everton kirjoitti:Niiin..nykyään wisecon laatikossa lukee made in taiwan, ennen made in usa. Itelläkin yksi susi wisecon kampura, kartio mihin tulee vautipyörä on mutovammanen eli pyörä ei istu siihen. Jenkkifoorumeilla on myös juttua Wisecon nykypäivän "laadusta"....

Proxit taitaa olla vielä ihan ok kamaa tarvikeosista??
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 20.9.2010 17:32

itellä on wisecon kans ainut hämminki ollu se ku taiwanin poika oli pakannu STD männän mukaan +0,50mm m-renkaan :s
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 7.10.2010 0:34

Ei sit oo tullu mieleen pistää takasin jos ei oo setti mitä piti? Ei mulla ainakaan oo ollu Wiseco, Namura, Prox mitään ongelmia, jos ei osat passaa niin pistetään paluupostina takasin ja sopivat tilalle tai toista merkkiä. Kaikki ne on yhtä paskaa tai yhtä hyvää, jossain MM-tasolal voi sit eroja ollakin.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 7.10.2010 0:56

siis tietysti palautin sen. tai pelkän renkaan kun sattu itellä olee hyllyssä uus oikeen kokonen rengas nii ei jääny ajotkaan väliin ;)
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 7.10.2010 22:47

Onko kokemuksia Wössnerin mäntäsarjasta? Itselle tulossa tuommoinen 650cc Husaberggiin.
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
-Sorri-
Liittynyt:
13.2.2009 17:16

ViestiKirjoittanut -Sorri- » 20.10.2010 13:36

Mulla leipas eilen kawasaki kx 80 kiinni.. Mäntänä oli wiseco ja seos oli reilu 3% .. ja pyttyyn tuli pieni jälki niin millä se ois paras ottaa pois? kärsiikö pinnoite hoonatessa? NIIN ja vielä yksi kysymys kun sylinterin halkaisia on 50mm niin tilaanko 50mm männän vai? kun eikös se mäntä laajene lämmetessä?
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 20.10.2010 14:13

-Sorri- kirjoitti:Mulla leipas eilen kawasaki kx 80 kiinni.. Mäntänä oli wiseco ja seos oli reilu 3% .. ja pyttyyn tuli pieni jälki niin millä se ois paras ottaa pois? kärsiikö pinnoite hoonatessa? NIIN ja vielä yksi kysymys kun sylinterin halkaisia on 50mm niin tilaanko 50mm männän vai? kun eikös se mäntä laajene lämmetessä?

Jos se jälki nyt yhtään isompi on niin vaihtoehdoiksi jää putkitus, uudelleen pinnoitus tai uusi sylkkä. Ne männän koothan menee satkujen välein esim 45.55, 45.56.... joten sitten, kun sulla on ehjä sylinteri, niin ostat sinne oikealla välyksellä olevan männän. Ja sen oikean välyksen näkee ohjekirjasta.
~Way of life.
-Sorri-
Liittynyt:
13.2.2009 17:16

ViestiKirjoittanut -Sorri- » 20.10.2010 14:44

Liikkeessä sanoivat että pelkkä hoonaus riittää koska kaikke jäljet on ulospäin eli männästä jääny alumiinia sylinteriin
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 21.10.2010 22:21

En tiedä mikä liike on kyseessä, mutta se alumiini on ihan vakavasti syytä hapottaa sieltä pois ENNEN hoonausta. Se meinaan tukkii hoonin, oksidoituu ja on siten kaiketi aika kovaakin, no ja jälki ei ikinä ole täydellinen kuitenkaan. Ehkä mä oon toisten mielestä liika nus nus mut mun tavalla ei oo ikinä 20v. aikana tarvinnu tehdä uudestaan ennen kun on hyvä ja koneita on laitettu 50cc-8000cc.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 22.10.2010 0:38

SMK) kirjoitti:En tiedä mikä liike on kyseessä, mutta se alumiini on ihan vakavasti syytä hapottaa sieltä pois ENNEN hoonausta. Se meinaan tukkii hoonin, oksidoituu ja on siten kaiketi aika kovaakin, no ja jälki ei ikinä ole täydellinen kuitenkaan. Ehkä mä oon toisten mielestä liika nus nus mut mun tavalla ei oo ikinä 20v. aikana tarvinnu tehdä uudestaan ennen kun on hyvä ja koneita on laitettu 50cc-8000cc.

Aivan,mitäs happoa se olikaan??Kuitenkin apteekki kamaa.