Yamaha YZ Topic

Mikco
Paikkakunta:
Hattula
Liittynyt:
19.1.2007 22:55

ViestiKirjoittanut Mikco » 25.6.2007 16:16

kuinka monta eri konetta on 125cc YZ:oissa on ollut? eli minä vuosina on ollut sama kone ja milloin se on vaihtunut? kun mulla on nestejäähdytteinen yz,niin kuinkakohan kauan yz on valmistettu samalla koneella ja pytyllä..?
Entisiä pyöriä: KMX, RX, PV, Nitro, TZR, Ässä...

-- JOS jollain on kiinnostusta omistamieni mopojen/ kevarien osille niin laita rohkeasti YV:tä. Osia löytyy joka vehkeeseen enemmän tai vähemmän--
Tikkku
Pyörä:
250 CR
Paikkakunta:
pieksämäki
Liittynyt:
13.9.2004 8:06

ViestiKirjoittanut Tikkku » 25.6.2007 23:12

kato jostakin kuvastoista tiivistesarjojen perusteella?

EDIT: -86-96 on sama kiertari,
-88-92 on samaläppärunko
-76-96 on sama yläpään neulis
-86-88 on sama mäntä, pytty?
-87-90 on sama yläpään tiiviste sarja pytyt ristiin?


bikepicsistä kattelin kuvia ja kuvien mukaan 83-86 ois vesijäähytteisiä ja samalla puolella ketjut ku sulla
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 27.6.2007 19:28

Tike_ kirjoitti:Huomenna taloon olisi tulossa YZ 125-03 mukavalla varustepaketilla, toivottavasti siitä on peliä pitkäksi aikaa :)

EDIT: Kuva

Kuva otettu siis 4h kotiutumisen jälkeen, sitä ennen ulkoisesti jotain muuta.



ihan siisti pyörä.. mistäs hommasit? tykkääkkö banaanikatteista? ;)
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
Tike_
Paikkakunta:
Kannus
Liittynyt:
23.3.2003 18:19

ViestiKirjoittanut Tike_ » 27.6.2007 20:41

Pyörähän tuli haettua Kajaanista, ja ainakin toivon mukaan herättää vähän huomiota tuon värisenä ja hgs:n loitsuäänillä :)
Yamahalla, oli sitten kesä tai talvi.
AMI
Liittynyt:
28.6.2007 21:26

ViestiKirjoittanut AMI » 28.6.2007 21:29

Tuli hommattua tuollainen 84vm YZ ja nyt on herännyt kysymys, että voiko laittaa kahdet eripaksuiset läpät (esim. 0,3mm ja 0,5mm). Tarkoituksena olisi saada vetoaluetta laajennettua, vai onko ajatus ihan mahdoton ja naurettava? Vai käykö niin ettei paksummat läpät aukea ollenkaan?
Jonski
Pyörä:
FanticMotor
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
8.3.2005 20:30

ViestiKirjoittanut Jonski » 29.6.2007 9:52

Minkäslainen peli ois tuollanen vm.2000-> 125cc yz? Voisko joku laittaa tyyppivikoja yms. tietoa ja monen tunnin välein tarvitsee koneeseen vaihtaa osaa harrastekäytössä, mäntä jne... Toinen vaihtoehto olis sit honda cr, mutta täällä on varmaan siitä turha kysyä mielipidettä, kun yammumiehiä olette :D
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 29.6.2007 12:19

Jonski kirjoitti:Minkäslainen peli ois tuollanen vm.2000-> 125cc yz? Voisko joku laittaa tyyppivikoja yms. tietoa ja monen tunnin välein tarvitsee koneeseen vaihtaa osaa harrastekäytössä, mäntä jne... Toinen vaihtoehto olis sit honda cr, mutta täällä on varmaan siitä turha kysyä mielipidettä, kun yammumiehiä olette :D


Ittellä on -99 yammu ja en usko, että ne ovat siitä huonontuneet ja oma on ainakin hyvä pyörä :)
Hondasta ainakin vm. 2000 on aika hyvä ajaa. Fueli voi kertoo lisää ;) (oon muute ajanu sillä sun vanhallas :)). Ton vm. 2000 jälkeen oli aika monta vuotta sillai, että moottori oli aika hengetön alta 10 000rmp jos oikein muistan.
__Epeli__
Paikkakunta:
Sarvilahden metropoli
Liittynyt:
15.9.2004 22:21

ViestiKirjoittanut __Epeli__ » 2.7.2007 22:04

Nonii sori ku en jaksanu lukee koko topikkii läpi, mut osaiskohan joku vastata sellaseen hommaan ku että minkäs verran öljyä noihin vm 90 yz125 pumppuihin pitäs survoa? Ja toshan ei oo samat pumput ku esim 91 tai 92...
Mun gallerian kattominen omalla vastuulla, heikkohermoisempi voi saada orgasmin
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 2.7.2007 23:55

Mikä on kamppisen yz:tan iskupituus?
_made_
Liittynyt:
18.12.2006 22:27

ViestiKirjoittanut _made_ » 3.7.2007 13:35

terve!
mikäs mun yz125 vois olla vikana kun laittaa kytkimen pohjaan ja laittaa vaihteen päälle niin lähtee heti eteenpäin vaikka on kytkin pohjassa,jos laittaa lisää kaasua niin sitten se ei enää vedä eteenpäin muttakun on taas on matalat kierrokset niin lähtee eteenpäin ja meinaa sammua,jos ei anna lisää kaasua.
Vaihteisto öljyt on vaihdettu 4 tuntia sitten ja kokeilin säätää kytkintä siitä vaijerista mutta se ei auttanut.
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 3.7.2007 18:35

_made_ kirjoitti:terve!
mikäs mun yz125 vois olla vikana kun laittaa kytkimen pohjaan ja laittaa vaihteen päälle niin lähtee heti eteenpäin vaikka on kytkin pohjassa,jos laittaa lisää kaasua niin sitten se ei enää vedä eteenpäin muttakun on taas on matalat kierrokset niin lähtee eteenpäin ja meinaa sammua,jos ei anna lisää kaasua.
Vaihteisto öljyt on vaihdettu 4 tuntia sitten ja kokeilin säätää kytkintä siitä vaijerista mutta se ei auttanut.
Voiko olla väärää öljyä mikä olis turvottanu levyjä?
ranne putos..
K31
Liittynyt:
9.12.2004 19:51

ViestiKirjoittanut K31 » 3.7.2007 19:10

Tai kytkinkruunu kulunut urille.
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17

ViestiKirjoittanut noen » 4.7.2007 2:18

K31 kirjoitti:Tai kytkinkruunu kulunut urille.


kytkin irrottaa kyllä jotenkin vaikka vähän urille ois kulunutkin
mutta haittaako se menoa ??
K31
Liittynyt:
9.12.2004 19:51

ViestiKirjoittanut K31 » 4.7.2007 11:00

Kerroppas herra mopopoju lisää?
Jos kruunu on tarpeeksi urilla ei varmasti irrota kunnolla.
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17

ViestiKirjoittanut noen » 4.7.2007 13:29

K31 kirjoitti:Kerroppas herra mopopoju lisää?
Jos kruunu on tarpeeksi urilla ei varmasti irrota kunnolla.


lue viesti tarkemmin sanoin jotenkin :D
mutta haittaako se menoa ??