Yamaha YZ Topic

Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 30.4.2009 18:20

Kytkinkahvan runko
läppis
Pyörä:
Yamaha yz 125 & GIZ 200cc & Tunturi SuperSport & Aprilia MX
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
26.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut läppis » 30.4.2009 18:46

ei vaan se pää joka tulee koneeseen
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 1.5.2009 19:36

Nyt ois kiva saaha jotain appuava, kun vaihdoin öljyt ihan normisti ja vaihdoin putsarin ja öljysin sen. Ja ajoin noin kilsan niin ei tyhjäkäyntiä ollenkaan , stumppaa heti ja kun kaasuttelee koko ajan niin käy mutta kun päästää kaasun niin stumppaa heti ja tämän jälkeen ei käymään millään, hörähtää vain vähän. kaasari tsekattu, tulppa tsekattu, ilmanputsari tsekattu..
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 2.5.2009 13:51

Joo nyt selvisi "pikku vika". Mäntä uusiks samoin pyttyyn pienehköt naarmut en osaa sanoa meneekö hoonauksella voi olla koko sylinterin tai putken uusiminen ja kiertokangen laakerit väljät.. että tähän hienoihin kevät päiviin kone levälleen ja sen jälkee uusia osia tilailemaan :/ prkl ku pistii nakertaa tollane just ostin mopedin ja kaveri sano että mäntäki vaihdettu 5h sisällä ja kuitti löyty niin eiköhän mun tuurilla mene sitte kaikki uusiks ! joku helposti yli 500€ keikka tästä hommasta tulee :s kiva opiskelija budjetille :) no joo tällästä tänään , lopetan tarinointini tähän ...
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 3.5.2009 18:17

Moro käykö 2003 vuoden 250cc vaihderattaat 00 vuoden kakspuokkiin ? ja muutenkin koneen osat keskenään ? esim kiertari ja kampiakseli ?
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 4.5.2009 18:12

http://www.yamaha-motor.com/sport/parts/home.aspx
Kato sieltä täsmääkö osanumerot :idea:
Tike_
Paikkakunta:
Kannus
Liittynyt:
23.3.2003 18:19

ViestiKirjoittanut Tike_ » 4.5.2009 20:01

Heps, '03 Yz 125:n sylinteri ollut pitkän aikaa hukassa ja marmoritiskiltä ei uutta tule haettua. Hakusessa tahtoo olla sylinterit.
Tuota, '99:n uusi sylinteri olisi tiedossa mutta, passaako '03:n alakertaan esim. käyttämällä '99:n kantta/tiivistesarjaa. Pöhölö yrittää ja haaveilee ajamisesta vielä tälle kesää.. :roll:
Yamahalla, oli sitten kesä tai talvi.
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 4.5.2009 21:27

osaako joku kertoa missä päin täälä etelässä ois hyvä pulju putkittaa sylinteri ? tai jos joltain löytyis hyväkuntoista sylinteriä 00 vuoden puolikkaaseen
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 4.5.2009 21:36

Ei mikään. Vie jollekin joka lähettää pinnoitettavaksi. Tossa osviittaa hinnoista, jos lähettää itse niin tietysti postikulut päälle ja jos pistää liikkeen lähetettäväksi niin tietty tulee lisäkustannuksia:
http://www.poetonaptec.co.uk/cylinder-r ... celist.htm
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 4.5.2009 21:40

oorait, no mihinkäs kannatais viedä ? ja onko sitten se paljonkin parempi vaihtoehto kuin putkitus ja miksi näin ?
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
Tukezi
Liittynyt:
23.6.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tukezi » 4.5.2009 21:58

Putkituksella tehoa taitaa kadota jonkun verran kun kanavien kohdistus ei oo enään niin optimaalinen? näin olen ainakin ymmärtänyt.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 4.5.2009 22:31

pinnoitus pitäs olla myös pitkäikäisempi kuin putkitus
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 5.5.2009 15:34

Eikös toi Lehto ole nykyään Lohjalla vaikka sivuilla onkin vielä Turun oisoite?:

http://www.lehtoracingcompany.com/

Mulla on sellainen mielikuva että sieltä on lähtenyt pyttyjä pinnoitettavaksi. Luulis että jokainen vähänkään totisempi liike voi homman hoitaa.

Pinnoitettu pytty on yhtä hyvä kuin uusi. Putkitetussa pytyssä riittää potentiaalisia ongelmia, just toi kanavien osuminen, ja putki on kuitenkin eri kamaa kuin pytty ja saattaa laajentua ja johtaa lämpöä vähän eri tahtiin. Tietty pinnoituskin voi mennä pahimmassa tapauksessa pieleen, esim. kanavien reunoille jäädä jotain sotkua.
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 5.5.2009 16:48

mulla on tuossa pyörässä ollu paikalla n.120h putkitettu sylinteri, eikä ole ollut minkäänlaisia onkelmia :) Itse kuitenkin lähettäisin pytyn mielummin pinnoitukseen
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 5.5.2009 17:21

Anssi_L kirjoitti:Eikös toi Lehto ole nykyään Lohjalla vaikka sivuilla onkin vielä Turun oisoite?:

http://www.lehtoracingcompany.com/

Mulla on sellainen mielikuva että sieltä on lähtenyt pyttyjä pinnoitettavaksi. Luulis että jokainen vähänkään totisempi liike voi homman hoitaa.

Pinnoitettu pytty on yhtä hyvä kuin uusi. Putkitetussa pytyssä riittää potentiaalisia ongelmia, just toi kanavien osuminen, ja putki on kuitenkin eri kamaa kuin pytty ja saattaa laajentua ja johtaa lämpöä vähän eri tahtiin. Tietty pinnoituskin voi mennä pahimmassa tapauksessa pieleen, esim. kanavien reunoille jäädä jotain sotkua.



Älä ?!? tommosesta en ole kuullutkaan että Lehto olisi täällä päin ? no täytyypä soitella sinne päin tai sitten karkkilaan gustafssonille..
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't