Yamaha YZ Topic

mr_cagiva
Paikkakunta:
Tku
Liittynyt:
9.11.2002 17:14

ViestiKirjoittanut mr_cagiva » 5.7.2010 23:15

murmeli39 kirjoitti:Projekti on seissyt jo viikon koska mistään ei ole löytynyt magneeton ulosvedintä !
jos joku reipas poika etsisi jonkun sivun mistä tilata Yamaha YZ 125 vm.1983 magneeton ulosvetimen !!
ulkomaalaisetkin sivut käy :P


1989 / 1990 250cc yz ulosvedin on sama, kuin pv/monkeyssa...
Tosin sekin on kerran avattu ihan 2jalkasella ulosvetäjällä myös.

täältä voi selata räjäytyskuvia eri jammuihin:

http://www.cmsnl.com/yamaha-motorcycle_model16707/

PS
Jos jollakin on ylimääräsenä 90-92 vm yz250 katteita tai etuputket, niin YV.
Pyörä hakusessa
murmeli39
Pyörä:
Yamaha YZ 125, Pitpro 150
Liittynyt:
10.6.2010 19:50

ViestiKirjoittanut murmeli39 » 6.7.2010 15:30

Mikä voi olla vikana pyörässä !?!
Kun polkasee käyntiin niin välillä mäntä liikkuu ja sitte välillä kuuluu rutinaa ja rengas pyörii eteen päin vaikka vaihde on vapaalla !?!?
Juuri kone purettu, kaikki rattaat oli kunnossa, MISSÄ VIKA ?
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 6.7.2010 15:43

murmeli39 kirjoitti:Mikä voi olla vikana pyörässä !?!
Kun polkasee käyntiin niin välillä mäntä liikkuu ja sitte välillä kuuluu rutinaa ja rengas pyörii eteen päin vaikka vaihde on vapaalla !?!?
Juuri kone purettu, kaikki rattaat oli kunnossa, MISSÄ VIKA ?

väärin kasattu vaihteisto. ,jotain menee rikki, jos yrität ajaa. ,kannattaa kokeilla vaihteiden toiminta ennenkuin moottori on rungossa, ja molemmilla akseleilla kuuluu olla pieni(0.5-1.0mm) päittäisvälys.
murmeli39
Pyörä:
Yamaha YZ 125, Pitpro 150
Liittynyt:
10.6.2010 19:50

ViestiKirjoittanut murmeli39 » 6.7.2010 16:08

Kyllä se toimi kun työnti käyntiin ja vaihteet toimii !
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 6.7.2010 16:11

murmeli39 kirjoitti:Kyllä se toimi kun työnti käyntiin ja vaihteet toimii !

no sittenhän siinä ei olekaan vikaa ;) ,onnittelut, ja ei kun kovaa ajoa!
murmeli39
Pyörä:
Yamaha YZ 125, Pitpro 150
Liittynyt:
10.6.2010 19:50

ViestiKirjoittanut murmeli39 » 6.7.2010 16:35

Voisiko joku kertoa mitä osia siitä voisi puuttua, jotai sokkaa jostain tai joita ? ite en löytäny mitään viallista...
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 6.7.2010 16:44

murmeli39 kirjoitti:Voisiko joku kertoa mitä osia siitä voisi puuttua, jotai sokkaa jostain tai joita ? ite en löytäny mitään viallista...

katso sieltä cmsnl -sivuilta "räjäytyskuvat" .
murmeli39
Pyörä:
Yamaha YZ 125, Pitpro 150
Liittynyt:
10.6.2010 19:50

ViestiKirjoittanut murmeli39 » 6.7.2010 17:30

Tollaselta kuulostaa http://tinypic.com/player.php?v=15q2dqq&s=6
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31

ViestiKirjoittanut mikulov » 6.7.2010 17:44

ÄLÄ polje! , eiköhän toi selviä sitä kickstartin mekanismia tutkimalla, lyö ns. yli.. , ei ole ensimmäinen yz missä on noin käynyt.
murmeli39
Pyörä:
Yamaha YZ 125, Pitpro 150
Liittynyt:
10.6.2010 19:50

ViestiKirjoittanut murmeli39 » 6.7.2010 19:14

Joo, tutkin vähän tarkemmin sitä ja huomasin että yksi lukkorengas puuttui ja hammasratas otti vain vähän kantilla kytkimen hammasrattaaseen ja se sitten oli kulunut ja ajan myötä rupesi hyppimään...
$ackki
Liittynyt:
7.7.2010 14:58

ViestiKirjoittanut $ackki » 7.7.2010 15:03

Käykö 89 vuoden 125 yz:taan 88 vuoden yz mäntä?
rämä
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
15.9.2007 13:43

ViestiKirjoittanut rämä » 7.7.2010 20:54

mikähän pääsuutin on yz 250 vm 1999 vakiona?
umppa
Liittynyt:
1.11.2009 12:30

ViestiKirjoittanut umppa » 8.7.2010 6:48

rämä kirjoitti:mikähän pääsuutin on yz 250 vm 1999 vakiona?

172
rämä
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
15.9.2007 13:43

ViestiKirjoittanut rämä » 8.7.2010 22:21

umppa kirjoitti:
rämä kirjoitti:mikähän pääsuutin on yz 250 vm 1999 vakiona?

172

kiitoksia tiedosta
oltsu.pernu
Pyörä:
husse sm -10
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
23.5.2008 21:59

ViestiKirjoittanut oltsu.pernu » 9.7.2010 18:07

kertokaaha mielipiteitä miten on kun olisi uuden pyörän hankkiminen edessä ja 125 jammun ttr nelari vaihtuu joko 250f tai 450f yz:taan mutta kumman ostan?

hinta eroa on uudessa tonnin verran eli ei ratkaisevasti 250cc tehoa reilu 20kw ja 450cc 45kw ja edellisessä pyörässä 10kw...onko tuo 10kw->45kw liian iso hyppäys tehoissa?

muuta eroa nuissa pyörissä ei sitten käytännössä olekkaan

ajelen vain mökillä mettä teitä ja mettä polkuja ja aika harvoin mutta kun pääsee ajamaan niin silloin haluan tosiaan ajaa