Kaikki TM VRX 125!

Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 2.10.2004 14:33

NameLess kirjoitti:No kun työntämällä lähtee kyllä heti ekalla puristuksella, eli HETI kun kytkimen päästää tai vaihteen heittää raakana, mut ei se polkemalla kyllä pörähdä mitenkään helposti, ainakaan mun poikemana ja mikäs sit vois vaikuttaa tohon käyntiin lähtöön? Koneremppa on tehty, mäntä on timmi, tulppa on uusi, sytytysvehkeet uudet ja säädetyt, ehkä hiukan myöhäsellä mutta käy silti ihan hyvin, kaasarissa uudet säädöt, ja toimii hyvin, tulpankin mukaan seos on oikea.

Mun mielestä ton kiksin välitykset on vaan jotenkin liian löysät, eli ei kone saa kiksistä tarpeeksi kierroksia jotta starttaisi, muutenkin puristukset on sen verran kovat että jos ykkösellä menee ihan hiljaa ilman kytkintä niin yhtäkkiä voi vaan pysähtyä kun seinään, ilman mitään täristämistä tai varoittamista, et jos vaa menee liian hiljaa ni naps, sit ei enää jaksa :D

Mun mielestä tos kiksis pitäis olla niinku raskaammat välitykset, et kone pyöris paljon enemmän pienemmälläkin polkasulla..


hmm... aikas outo.. mulla on vuoden vanhempi pyörä ja se lähtee kylmänä ryypyn kanssa AINA viimeistään kolmannella polkasulla (jos on muistanu avata hanan ja kaikki tällaset :)).. ja lämpimänä ei tarvita ryyppyä niin lähtee yleensä ekalla tai toisella polkasulla.. eli siis mun pyörä lähtee tosi hyvin kiksistä käyntiin...
pikkupaskiainen
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
2.9.2004 21:52

ViestiKirjoittanut pikkupaskiainen » 3.10.2004 16:42

wert kirjoitti:Käy nyt eka johdot läpi. Ja kato, että tuleeko puolalta virtaa.


Puolalta tulee ehkä joku 0,08 virtaa eli aika vähän. Olisko vika sitten siinä puolassa sitten. Paljonkohan valopuolat maksaa?
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 3.10.2004 18:11

Valopuola on muistaakseni jotain lähemmäksi 200e luokkaa. Voi olla että valopuolan toinen puoli on mennyt paskaksi ja se antaa vain 6v jännitettä. Mutta, puolalta tulee 2x keltaista johtoa ja 1 punainen, koita laittaa jännitteentasaajaan kiinni toinen keltaisisista johdoista, se tulee varapuolalta.
Aprilia RSV 1000 Mille
pikkupaskiainen
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
2.9.2004 21:52

ViestiKirjoittanut pikkupaskiainen » 4.10.2004 20:43

kokeilin toista johtoa mut ei toiminut. Voisko vika olla jännitteensäätimessä kun se anto itse asiassa siitä sen 0,08 lukeman
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 4.10.2004 22:01

Voisihan sekin paskana olla, koita ohittaa se tasaaja ja kato hajooko polttimot ;)
Aprilia RSV 1000 Mille
pikkupaskiainen
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
2.9.2004 21:52

ViestiKirjoittanut pikkupaskiainen » 10.10.2004 19:41

onko kukaan mittaillut puolalta tulevaa jännitettä, että minkälisia lukemia sieltä pitäis tulla yleismittarilla. Mittasin dcv 20 asennolla jotain 0,58 lukemia
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 10.10.2004 22:29

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
pikkupaskiainen
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
2.9.2004 21:52

ViestiKirjoittanut pikkupaskiainen » 13.10.2004 22:03

no eihän sieltä mitään tullut joten oisko se valopuola sit paskana. mistäs kohtaa näistä tarkastetaan vaihteistoöljyt. en ole varma onko se se pultinpää kiksin vieressä
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 13.10.2004 23:46

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 13.10.2004 23:48

Turha sun mitään on tarkastaa, näissä vaihdetaan öljyt niin usein et jos et ite oo viel vaihtanu ni nyt on sen aika, eli öljyt ulos pohjassa olevasta pultista ja uudet sisään koneen päältä, koneeseen menee muistaakseni 6,5dl? Ja jos kone on ollut auki niin sillon 7,5dl? Korjatkaa viel jos muistan väärin.
Aprilia RSV 1000 Mille
nieminen-racing
Pyörä:
yamaha wr 450 2010 yamaha yz 250 2007
Liittynyt:
19.6.2004 15:08

ViestiKirjoittanut nieminen-racing » 17.12.2004 21:12

niin. tietääkö joku sopiiko muiden pyörien osat temmiin kuin hondan muovit ja jotai tollast pieniä osia.
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 18.12.2004 17:45

No kai sä siihen saat menemään vaikka suzuki pv:n muovit ku asentaa, tuskinpa minkään pyörän ainakaan kaikki muovit suoraan mene kiinni. Etu ja takalokarit nyt on yleensä semmosia, itelläkin KTM:n etuloksu ja CR:n takaloksu.
Aprilia RSV 1000 Mille
j_p_e
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
3.7.2004 20:39

ViestiKirjoittanut j_p_e » 27.12.2004 21:43

elikä ostamaan vaan suuttimia, eikä kauan kestä ku joutuu tekee isompaa remppaa esim. petareita pääset ostelemaan. mutta kannattais vaihtaa kaasaria vaikka mikuni 42mm tai sit vaan 38mm serkulla oli kans noita samoja juttuja temmissä et booas sun muuta sit se vaihto mikuniin. sen jälkee kaasari pelitti hyvin.
juunas-89-
Paikkakunta:
kymenlaakso
Liittynyt:
4.1.2005 22:41

ViestiKirjoittanut juunas-89- » 26.1.2005 22:14

Onko missään tm 125 endurossa tuore voitelua??? tai saako siihen?? tai mihin crossi pyöriin saa tuorevoitelun tai missä crossareissa on se???
kyllä kulkeee!!!!
tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 26.1.2005 22:26

juunas-89- kirjoitti:Onko missään tm 125 endurossa tuore voitelua??? tai saako siihen?? tai mihin crossi pyöriin saa tuorevoitelun tai missä crossareissa on se???


Ootko niin vitun idootti/tyhmä/vajaa/laiska/homo että et jaksa öljyä bensaan sotkea?
Jos sekin on jo ylivoimaista ja pelkäät käsien likaantumista, unohda kaikki kisapyörät samalta istumalta.