Kaikki TM VRX 125!

tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 11.8.2004 23:27

Jep, upeita pelejä kaikki temmit :)
Ex FMX
Paikkakunta:
Kaulinrannassa
Liittynyt:
15.1.2004 17:56

ViestiKirjoittanut Ex FMX » 13.8.2004 15:09

tomu kirjoitti:Jep, upeita pelejä kaikki temmit :)


Pitäiskään munki ostaa Temmi no ei vaiskaan seuraava minkä ostan On Honda Xr 50 ja sit on piikki Kotka!
Nyt on hypitty Rev.1:sestä http://fireheads.cjb.net
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 14.8.2004 16:55

Osta vaan, mulla on myynnissä :)
Aprilia RSV 1000 Mille
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 24.8.2004 18:52

Onko jollain ylimääräsenä sitä käämiä joka tulee vauhtipyörän ympärille? Eli staattoria :)
Aprilia RSV 1000 Mille
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 25.8.2004 8:09

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
nieminen-racing
Pyörä:
yamaha wr 450 2010 yamaha yz 250 2007
Liittynyt:
19.6.2004 15:08

ViestiKirjoittanut nieminen-racing » 25.8.2004 21:15

oisko jollai myyä toi valovirtapää
pikkupaskiainen
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
2.9.2004 21:52

ViestiKirjoittanut pikkupaskiainen » 2.9.2004 22:08

Moi.
ostin just tässä tm 125 vrx:n ja siinä on kai jotain pientä vikaa. Kun kaasun vääntää nopeasti pohjaan moottori empii ainakin hiljaisesta vauhdista lähdettäessä hetken, mutta sen jälkeen lähtee kiihtymään hyvin. Eli pyörä ei siis empimisen jälkeen mitenkään huonosti lähde, päinvastoin. Kaipaisin vastauksia mistä tälläinen vika voi johtua. Onko muuten normmalia että ilmaseosruuvi on 3,5 kierrosta auki(vakio tyhjäkäyntisuutin). pääsuutin on muuten 200, onko ok kadulle/metsään/radalle, entä mitä suutinta ootte käyttäny talvella? Kiitti vastauksista
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 2.9.2004 22:13

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
pikkupaskiainen
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
2.9.2004 21:52

ViestiKirjoittanut pikkupaskiainen » 2.9.2004 22:23

No se kyllä on ihan ykkösellä kahvaa kääntäessä ja myös vapaalla kierrättäessä tyhjäkäynniltä ei nosta oikein kierroksia tarpeeks nopeesti. voisko se olla liian rikkaalla, vai onko toi 3,5 kierrosta ok tyhjäkäyntiseosruuville? Vai olisko neulasta kiinni?
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 2.9.2004 23:36

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 3.9.2004 18:32

Noniin, nyt on temmissä uudet sytkävehkeet ja pelaa mainiosti, mutta kumpaan suuntaan kannattaisi sytkää laittaa kun pikkukierroksillla kun avaa kaasun niin meinaa aika herkästi booata, eli vähän pitäisi ennakko säätää.. ?
Aprilia RSV 1000 Mille
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 15.9.2004 19:34

Kertokaas vähän tosta sisäänajosta... pistin siis juur uuden männän koneeseen ja bensaan vähän enemmän öljyä mitä normaalisti..

Tarvisko jotain muuta vielä säätää esim. vaihtaa suutin tai nostaa neulaa?
entä miten voi ajella sisäänajon aikana? ja kuinka paljon pitäs ajaa sisään?
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 15.9.2004 19:46

Munaaja kirjoitti:Kertokaas vähän tosta sisäänajosta... pistin siis juur uuden männän koneeseen ja bensaan vähän enemmän öljyä mitä normaalisti..

Tarvisko jotain muuta vielä säätää esim. vaihtaa suutin tai nostaa neulaa?
entä miten voi ajella sisäänajon aikana? ja kuinka paljon pitäs ajaa sisään?


Ite tein näin: alkuun kunnon lämmitys pienillä kierroksilla, kone sammuksiin, taukoa, uudestaan lämpimäks ja tällä kertaa käytin kauemmin ku viimeks ja hiukan enemmän kierroksia, taas sammutus ja tauko, sitten taas lämmitys, pari kierrosta mummottelua radalla ja sitte vaan hanaa!
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 15.9.2004 22:07

Jaa, no mulla kun oli kone Purolla laitettavana ni ne sanos et yhden tankillisen ku ajat suuremmalla öljyseoksella ni se on hyvä, ja eihän tossa nyt mennyt ku yks ilta et se oli ajettu :) Niin, ja ei saa revittää tai vedättää, eli sillee suht normaalisti ku ajat tankillisen ni pro.

Ei näissä toi sisäänajo niin ihmeellinen ole verrattuna katupyöriin :)
Aprilia RSV 1000 Mille
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 17.9.2004 8:50

No sisäänajoksihan riittää muutama kierros rossirataa. Pr0:t sanoo, ettei tartte sisäänajaa ollenkaan, mut mä olen niin vellihousu ja ajan varmuuden vuoksi muutaman kierroksen hiljempaa.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!