Kaikki TM VRX 125!

tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 2.8.2004 21:47

En, kesmotorssista seinäjoelta olis tarkotus..
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 2.8.2004 22:19

SMK, Kiitti vinkistä! Mutta kyllä tässä alavääntöä riittää ihan sopivasti nytkin..

Noniin, nyt kun puolan irroitin huomista varten niin huomasin taas yhden kädettömän jutun, puolan maa-johto oli kyllä rungossa kiinni, mutta hirveän maalikerroksen päällä.. Eli hajoaakohan puola kuinka helposti jos ei saa maata kunnolla / lähes ollenkaan? Meinaan olisi hyvä jos tuosta nyt sitten löytyi vika, ettei vaan uusi puola hajoa.

Hmm.. Ei kellään nyt sit tohon VHSB 38:iin olis luistia myydä? Joko vanhaa tai mielellään sitä uutta kromiluistia? Ei muuten mitään häikkää ole, mutta tolla saisi vielä tyhjäkäynninkin buenoksi, nytkin kyllä käy tyhjistä mutta välillä kun antaa kunnolla kierroksia niin ei jaksa palautua tyhjäkäynnille vaan sammuu siitä suoraan..
Aprilia RSV 1000 Mille
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 3.8.2004 0:56

No ihmekkös tuo väänsikin 2 tahtiseks ihmeen hyvin.. on muuten TODELLA mukava ajaa kun ei tartte huudattaa koko aikaa...

Nyt on vaihteet korjattu. Eipä niissä oikeen mitään vikaa ollukkaan mutta kun oli se ruuvi pääsyt irtoomaan vaihdeakselin kytkimenpuolen sille ratas systeemin alle niin ettei voinu kunnolla painaa poljinta alas... Tuon ruuvin paikkakin löytyi... oli irronnut tuosta vesipumpun ja pakoaukonsäätimen siitä keskipakosysteemin säätimen akselista.. (tulipas hienosti sanottua)...

Tilasin siinä sitten purolta uuden mäntäsarjan ja männäntapin laakerin... Jotain hyviä sisäänajo vinkkejä ja säätöjä? vähän säätää rikkaamalle ja kenties lisätä hieman öljyn määrää? vai? Ja kuinkas pitkä aika on riittävä sisäänajoks?
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 3.8.2004 1:05

Aja yksi tankillinen suuremmalla öljyseoksella niin bueno.

Älä revitä tai huudata paljoa, mutta muuten voit ajaa ihan "normaalisti".
Aprilia RSV 1000 Mille
vidukeiffi:O
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
1.6.2004 10:17

ViestiKirjoittanut vidukeiffi:O » 3.8.2004 10:39

Viimeksi muokannut vidukeiffi:O päivämäärä 11.12.2007 1:12, muokattu yhteensä 1 kerran
tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 3.8.2004 10:44

85cc:stä:
Hyvä pyörä alotteluun tai sellaselle hieman kokeneemmalle joka vaan sattuu tykkäämään 85cc :)
Heppoja löytyy tarpeeks jos ekaa rossia haet ja vääntöä on suht hyvin kasikympiks.
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 3.8.2004 13:05

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
nieminen-racing
Pyörä:
yamaha wr 450 2010 yamaha yz 250 2007
Liittynyt:
19.6.2004 15:08

ViestiKirjoittanut nieminen-racing » 7.8.2004 13:08

vittu... nyt loppu temmin laulu. männänrenkaat poikki ei vittu ja viikonloppu. vittu
FoXi
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2003 17:43

ViestiKirjoittanut FoXi » 7.8.2004 17:11

TM :D
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 7.8.2004 17:19

Temmit rokkaa, ihan kuten oon aina sanonutkin :)
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
FactoryKX
Pyörä:
Honda CR 500 ´88 ja Suzuki RM 465 ´82
Liittynyt:
12.8.2003 23:12

ViestiKirjoittanut FactoryKX » 7.8.2004 18:50

tm125e kirjoitti:vittu... nyt loppu temmin laulu. männänrenkaat poikki ei vittu ja viikonloppu. vittu


Kuinka monta tuntia olet ajanut männällä/renkailla?
rjfmotorsport.com
nieminen-racing
Pyörä:
yamaha wr 450 2010 yamaha yz 250 2007
Liittynyt:
19.6.2004 15:08

ViestiKirjoittanut nieminen-racing » 8.8.2004 17:19

niin... vitusti varmaa 70h no mäntä oli tarkotus vaihtaa lähiaikoina
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 8.8.2004 21:32

just... ja suositeltava vaihtoväli on kai jotain 30-40 tuntia... että eipä tuo varmaan mikään ihmekkään ollut että hajos... mut sitä sattuu... aina ei voi voittaa eikä edes joka kerta... Omaan temmiin tulee huomenna uudet pakoaukonsäätimen sivuluistit ja niitten tapit... sit alkaakin armollinen sisäänajo...
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 8.8.2004 22:17

tm125e kirjoitti:niin... vitusti varmaa 70h no mäntä oli tarkotus vaihtaa lähiaikoina


Ole onnellinen ettei kone ole ehtinyt leipomaan...
"Tärkeintähän elämässä on olla tekemättä lainkaan virheitä.!
Ex FMX
Paikkakunta:
Kaulinrannassa
Liittynyt:
15.1.2004 17:56

ViestiKirjoittanut Ex FMX » 8.8.2004 23:05

Pärrääjä kirjoitti:
tm125e kirjoitti:niin... vitusti varmaa 70h no mäntä oli tarkotus vaihtaa lähiaikoina


Ole onnellinen ettei kone ole ehtinyt leipomaan...


Mä ajoin Cr (Ex) varmaan 200h männällä ko ei hajonnu ei ollu mitään välii vaikka olis hajonnukki sit vaihoin uuden ja myin pois ja hyvin kesti ja pyttyki oli ku uus mut kyllä mä tosta kotarista nyt kohta vaihan!
Nyt on hypitty Rev.1:sestä http://fireheads.cjb.net