KTM GS-Keskustelua :)

Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 12.5.2004 8:00

no jos tätä piikkiä ei tunne, niin jossain on vikaa :eek: :D . Mutta hyvä et se vääntää jo alhaaltakin kivasti, kiitos pakoaukon säätimen. Eli jos on vaikka 50 vauhtia, vitosvaihe niin kaasu vaan pohjaan ni jaksaa lähtee vielä hyvin nostamaan nopeuden siihen 60, vaikka ylämäkeenkin!

No tässä topicissa niitä kuvia, ala mennä ettimään! jossain toka sivulla.

EDIT: eka sivulla!
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 12.5.2004 12:46

Juu, katoin jo ne kuvat.. Mutta lisää viel :) Ja en oo siis tämmösellä viel ajellut niin siksi kyselen.. Onko näistä netissä mitään informaatiota? Ja edelleen et millon se tehopiikki tulee? Siis millä kierroksilla tehdas lupaa?
Aprilia RSV 1000 Mille
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 12.5.2004 14:28

siinä 7-8 vaiheilla. siitä se vetää toosi hyvin tonne 11000 asti.
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 12.5.2004 14:37

Mistäs tiedät kierrokset? Noissahan ei ole kiekkamittaria? Onko koneessa jotain paikkaa että voisi laittaa kiekkamittarin, vai meneekö täysin rakenteluksi jos semmosen pistäis?
Aprilia RSV 1000 Mille
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 12.5.2004 14:54

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 12.5.2004 15:16

minäki halluun :roll: onko tuollaiset vehkeet kalliita?
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 12.5.2004 15:36

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
habba
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
21.7.2003 19:36

ViestiKirjoittanut habba » 12.5.2004 18:23

NameLess,ok...Mut en sitten tiedä onko se vika,vai kuuluuko sen tehdä niin ? :-? Pitää kattoo ne vaijerit,enkä ees oo ihan 1oo% varma että tekeekö se ees niin....
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 12.5.2004 18:55

No ei taatusti kuulu pakoaukonsäätimen sulkeutua kun kierroksia tulee lisää, avautua sen kuuluu :)

Tai sit enskojen tekniikka on mulle ihan liikaa :) Mut näin ainakin katupyörissä :)
Aprilia RSV 1000 Mille
Freddie Fly
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
7.10.2003 19:58

ViestiKirjoittanut Freddie Fly » 12.5.2004 20:24

Kyllä sen kuuluu avautua kierrosten noustessa, niin katu- kuin crossi/enskapyörissäkin.
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 12.5.2004 22:10

joo näin. Mulla se ainaski tekee näin. En kyl keksi miten sulla on sillen :-?
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 12.5.2004 22:11

Miten huomasit et se pakoaukonsäädin sulkeutuu ku kierrokset nousee?
naenni
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
22.3.2003 22:41

ViestiKirjoittanut naenni » 13.5.2004 7:34

Pakkohan sen on avautua kun kierrokset nousevat sehän on päivän selvä asia :D
habba
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
21.7.2003 19:36

ViestiKirjoittanut habba » 13.5.2004 14:58

peppade,katos kun otin koneen auki.GS:n pakoaukonssäädinhän on mekaanen,niin huomasin sen siitä,kun heilutin sitä tsydeemiä niin se sulki niitä läppiä,siis sillon ku työnsin sillä kepukalla..Ette varmaan ottanu yhtään selkoa,mutta niin se vaan oli :P eli kun sehän ottaa sen jutun siitä vauhtipyörästä vai mistä ? ähh,en mä osaa selittää :P
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 13.5.2004 15:23

Tarkoitatko nyt kun moposi on sammuneena niin se aukko on kokonaan auki? Ainakin joissain pyörässä olen nähnyt, että aukko olisi kokonaan auki sillon kun pyörä on sammuksissa ja sitten sulkeutuu kun pistää tulille ja taas kierrosten kasvaessa aukenee. Tämä varmaankin sen takia, että jos siellä jokin pettää niin jää silloin auki.