KTM GS-Keskustelua :)

QueQ
Pyörä:
KTM 300 GS & KTM MXC 300
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
21.5.2009 21:22
ktm gs 300 -91

ViestiKirjoittanut QueQ » 4.9.2009 22:14

no nyt on kotka myynnissä pytty tulee sitku tulee ajokuntosena myydään kilvissä tai ilman.... tuli ns. lotto voitto... ostetaan myös toinen saman merkkinen vehje.... kiinnostuneet voi laittaa yv:tä
QueQ
Pyörä:
KTM 300 GS & KTM MXC 300
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
21.5.2009 21:22
ktm 300gs -91

ViestiKirjoittanut QueQ » 8.9.2009 16:40

kävisiköhän kyseiseen malliin 125/250 tankki ja penkki kokemuksia monella noista katteiden yms. vaihtamisesta... voisin yrittää uuden karheeta tehä tuosta jos sitä ei kukaan pois osta?
kilponen
Liittynyt:
10.5.2008 12:23

ViestiKirjoittanut kilponen » 12.9.2009 18:31

Mites tommonen 350cc GS vm -87. Onko niin museo ettei palikkaa löydy mistään?
Jos jollain on tuollanen pyörä niin kokemuksia?
-Honda-
Pyörä:
Honda cr
Liittynyt:
21.7.2008 21:14
ktm 250 egs

ViestiKirjoittanut -Honda- » 16.9.2009 16:21

Oisko kellään vinkkejä miten sais ktm 250 egs -99 sopimaan talon:n keskiöllä olevan motovanteen eteen?
Taakse sopi heittämällä mutta edessä akseli 17:nen ja vanteen keskireikä 26:nen. Ollut paikallaan 2005 exc:ssä. Jos jollain ollut samanlaista ongelmaa ja esim. valmiit holkin mitat jos silleen laittanu?
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 16.9.2009 16:41

Tsekkaa KTM:n omat PowerPartsit, siellä on ainakin ollut tarjolla sellaiset holkit.
vallepo
Pyörä:
KTM SX 125 -98, honda monkey z50j -88
Paikkakunta:
kyy york city
Liittynyt:
19.4.2009 21:05

ViestiKirjoittanut vallepo » 25.9.2009 15:52

onko tämmöset gs:sät ollu kestoltaan minkälaisia? saako näihin mistään varaosia? onko missään muussa kotkassa vastaavaa konetta että vois osia vähän venkslata keskenään vai onko tää ihan oma malli täysin? kait näihin kuitenkin jotkut ihan perus 2 tahti männät käy vai pitääkö nekin olla just tän gs:sän?
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 25.9.2009 17:34

mitkä ovat perus 2-tahti mäntiä ? en ole koskaan nähnytkään :D kaikilla malleilla on kyllä ihan omat mäntänsä :P
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
vallepo
Pyörä:
KTM SX 125 -98, honda monkey z50j -88
Paikkakunta:
kyy york city
Liittynyt:
19.4.2009 21:05

ViestiKirjoittanut vallepo » 25.9.2009 22:58

tarkotin lähinnä sellasia esim. jonkun muun 125:sen kotkan mäntiä tai jonkun muun merkinkin. ja semmosia esim. wisecon mäntiä mitä saa ihan koon mukaan että käykö semmoset
pieraisu
Pyörä:
Derbi DRD, MBK Booster, MBK Stunt, Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
7.9.2008 17:39

ViestiKirjoittanut pieraisu » 30.9.2009 16:37

sanookaas kokeneet gs asiantuntijat että kannattaako tomosen vuoden -89 GS piikin osto?
Aikalailla projekti se tulisi varmaan olemaan mutta olisiko se arkikäytössä minkälainen? bensankulutus ei haittaa mutta onko niissä minkälaista vikaa yleensä ja onko kovatkin kustannukset ja kestääkö ne normaalia kaupunkiajoa ja kevyttä rassailua montulla?

Asiallisia kommentteja kiitos eikä mitään turhaa mollausta jos ei kokemusta ole noista pyöristä oikeasti.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 30.9.2009 22:33

Samanlain menee osia ku uudessa, ehkä hieman enemmänkin ja riippuu moottorin kunnosta myös, oma vei 9l/100km säädöissä. Sekä normaalilla ajotavalla.... Ja osat maksaa, mahlen mäntä varsinkin 220e.

E= "tyyppivioista" en tiedä mutta sytytys tuntuu olevan aika huono, varsinkin motoplat kun tuuppaa hajoomaan.. Kotoota löytyy 2 ehjää motoplattia ja myynnissä ovat. Samoin jossain ajokunnossa oleva piikin pytty sekä alakerta joka remontoitu, mutta vaatisi uuden neulalaakerin kiertokangen alapäähän sekä neulalaakerin ylös+mäntä. Kun nääs remontin jälkeen hajosivat.. Kansi jäi ehjäksi tuossa.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
paapeli
Liittynyt:
7.10.2005 21:40

ViestiKirjoittanut paapeli » 1.10.2009 10:18

Metsässä kestävät raskastakin rassailua, vaikka vanhoja vehkeitä ovatkin. Kadulla eivät kuulu ollakaan, pieniä siirtymiä lukuunottamatta. Vaikka olisivatkin "loppuunajettuja", niin kestävät vielä järkevää käyttöä, mutta ei katuajoa, varsinkaan kun, ja jos menevät laihalle.
cr125r
Liittynyt:
8.9.2009 10:26

ViestiKirjoittanut cr125r » 1.10.2009 16:48

tuli käytyä katsomassa eilien kilivssä olevaa enska ktm:ää 250cc ja vuosmallia 86. oli siistimässä kunnossa kuin moni 90 luvun vehje, myyhä kehui vielä männän vaihtavansa kun kerta ajokuntoisena on kaupitellut, nyt oli veto poissa. hinta oli kohdallaan joten kyllä taitaa talliin tulla. edelline kottarainen olikin hiukan vanhempi. oli ktm gs 175 vm 74.
eipä tuohon osien saatavuus harmita, ei ole ensimäinen pyörä mihin on sepitetty muun pyörän osista, tarkoitus pitää harratus kohtuu hintaisena.
ja tehojen puolesta taatusti kerkiää samaa vauhtiin mihin moni muu uudemmallakin
pieraisu
Pyörä:
Derbi DRD, MBK Booster, MBK Stunt, Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
7.9.2008 17:39

ViestiKirjoittanut pieraisu » 1.10.2009 22:42

en oikein tajua tuota että miksi eivät kestä katuajoa? eikös metsässä kaiken järjen mukaan tule paljon enemmän vingutettua kun on jyrkkää mäkeä, käännöksiä ja maaperä vielä pehmeää ja konetta pitää vinguttaa? vai tykkääkö se kotarin kone juuri sellaisesta ajosta?

ainakin mopot kestävät katuajoa paljon paremmin kuin metsärassailua. sen olen itse kokemuksen kautta huomattut, kun on tullut metsässäkin vingutettua aika paljon, mutta ovatko tosiaan ktmmät niin mehtäläisiä että kaduista eivät tykkää ollenkaan? Mikä siinä sitten siis sitä konetta eniten kuluttaa katuajossa? tarkoitatteko keulimista ja reikäpää kiihdytyksiä? ei tulisi kyllä sellainen mieleenkään kun vanhalla kotkottimella rumputtelisi menemään.

meneekös muuten noiden uusien kotkien koneen osat millään lailla noihin vanhempiin? onnistuisiko jopa koneen vaihtaminen uudempaan?
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 2.10.2009 17:26

Kovatkierrokset+tasakaasu ei oikein tee rossikoneelle hyvää... Ja tuossa sylinterissäkin aukot ovat isot, koita niin sillä selviää.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
pieraisu
Pyörä:
Derbi DRD, MBK Booster, MBK Stunt, Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
7.9.2008 17:39

ViestiKirjoittanut pieraisu » 3.10.2009 15:30

olen ymmärtänyt että kisapyörissä käytetään kisa 2töljyjä, niin ette kai te käytä niitä siten katuajossakin? eikös katuajossa pidä sitten käyttää normaaleja öljyjä että voitelu on tehokasta myös pienemmillä kierroksilla? kisa öljyissähän lukee että ei tieliikenne käyttöön ;)