Talvisäädöt

asd1232
Liittynyt:
3.1.2009 20:55

ViestiKirjoittanut asd1232 » 11.2.2010 18:48

kertokaapa mulle vinkkejä mitä talvisäätöjä voisin yzetaan tehdä :)
tähän mennessä pakkasilla on toiminut muuten ihan hyvin mutta on jo 2 tulppaa syönyt :/ tulppana ollut br9eg tulppa,kaasarissa on vakiosäädöt :O ainakin mitä 4 asteen pakkasessa ajelin niin toimi ihan hyvin,eli kannattaako ruveta kaasaria ja syyläriä vuorailemaan jollain pahveilla jos rossi toimii ihan hyvin muutenkin? :D
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 11.2.2010 18:53

-poeka- kirjoitti:kertokaapa mulle vinkkejä mitä talvisäätöjä voisin yzetaan tehdä :)
tähän mennessä pakkasilla on toiminut muuten ihan hyvin mutta on jo 2 tulppaa syönyt :/ tulppana ollut br9eg tulppa,kaasarissa on vakiosäädöt :O ainakin mitä 4 asteen pakkasessa ajelin niin toimi ihan hyvin,eli kannattaako ruveta kaasaria ja syyläriä vuorailemaan jollain pahveilla jos rossi toimii ihan hyvin muutenkin? :D

Kyllä se syylärien peitto ois aina hyvä ois muuten saattaa käydä liian kylmänä. Kokeile katsoa kaasarin säätöjä jos pääsuuttin liian iso ja siten kastelee tulpan ja syö sen. Vai onko sulla edes talvisuuttimia?
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
asd1232
Liittynyt:
3.1.2009 20:55

ViestiKirjoittanut asd1232 » 11.2.2010 19:31

"kaasarissa on vakiosäädöt :O" eli vissiinki on vakiot,ainaki samat mitkä edellisellä omistajalla on ollu kesällä,en oo tarkistanu kokoja,
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 11.2.2010 20:30

-poeka- kirjoitti:"kaasarissa on vakiosäädöt :O" eli vissiinki on vakiot,ainaki samat mitkä edellisellä omistajalla on ollu kesällä,en oo tarkistanu kokoja,

No sitte ois varmaa viisasta vaihtaa talvisuuttimet ja peittää syylärit.
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
saunat0nttu
Pyörä:
KTM SX 125 -06
Liittynyt:
19.7.2006 21:24

ViestiKirjoittanut saunat0nttu » 12.2.2010 0:19

joo jos rossii ajaa mut jos enskaa tai muuten pihalla pyörittää paskarinkii ni enkyl lähtis syyläreit peittää..
Ostetaan rieju mrx/rrx etusivukate!
FOX151
Pyörä:
HONDA CRF250R -08
Liittynyt:
17.11.2007 23:08

ViestiKirjoittanut FOX151 » 19.2.2010 22:56

MItes kun täs viikonloppun on luvattu sellast 15-20 astetta pakkasta ja ois tarkotus lähtee kaverin kaa ajelee, niin pitääkö syyläreit peitellä tai tehdä jotain muuta säätöö?? pyöränä tuo rmz 250
aksutus
Pyörä:
Yamaha yz 250 ´84
Liittynyt:
30.9.2008 18:54

ViestiKirjoittanut aksutus » 20.2.2010 2:33

Ainakin mulla on pelittänyt hyvin vaikka on ollut lähemmäs 20c pakkasta ja tuossa joen jäällä on tullut ajeltua pitkääkin matkaa..
h0m3r
Pyörä:
Porkkana
Paikkakunta:
Oulun eteläinen
Liittynyt:
30.11.2009 11:51

ViestiKirjoittanut h0m3r » 20.2.2010 9:41

Täällä taas on pidetty koko pakkaskauden ajan kummastakin syyläristä puolet peitossa ja loraus masinolia tankkiin, hyvin pelaa.
Viimeksi muokannut h0m3r päivämäärä 20.2.2010 14:42, muokattu yhteensä 1 kerran
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 20.2.2010 12:56

Itellä 08 250 RMZ, molemmista syyläreistä peitetty puolet enskaan, crossiradalle voi peittää molemmat kokonaan.
jukuski
Pyörä:
Honda CRF 250
Liittynyt:
9.2.2007 11:20

ViestiKirjoittanut jukuski » 23.2.2010 19:48

saunat0nttu kirjoitti:joo jos rossii ajaa mut jos enskaa tai muuten pihalla pyörittää paskarinkii ni enkyl lähtis syyläreit peittää..

Itse kyllä peittäisin puolet syyläreistä kun muuten kone käy niin pirun kylmänä. Vaikka pihassa pyörittelis niin silti aika viileetä hommaa koneelle kun vesi kiertää koko ajan.
rä-xä
Liittynyt:
17.3.2007 10:57

ViestiKirjoittanut rä-xä » 26.2.2010 13:25

Mitä pitäis tehdä jotta sais 250 2t kunnon talvisäätöihin? Riittääkö jos peittää syylärit ja pistää isomman suuttimen? Oisko hyvä jos lähtee ehtimään säätöjä 5-10 numeroa isommalla suuttimella mitä vakio on? :roll:
jukuski
Pyörä:
Honda CRF 250
Liittynyt:
9.2.2007 11:20

ViestiKirjoittanut jukuski » 26.2.2010 14:40

rä-xä kirjoitti:Mitä pitäis tehdä jotta sais 250 2t kunnon talvisäätöihin? Riittääkö jos peittää syylärit ja pistää isomman suuttimen? Oisko hyvä jos lähtee ehtimään säätöjä 5-10 numeroa isommalla suuttimella mitä vakio on? :roll:

Ainakin omaa jammuun suuttimet on 10 numeron välein. Eli yhen koon(10) isompi suutin ja neulaa tarvittaessa rikkaamalle, kuuntele konetta mitä se vaatii. Tyhjäkäyntisuutin ois myös hyvä vaihtaa, mutta oon ainaki ite ajellu samalla tyhjäkäyntisuuttimella kesät talvet.
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 26.2.2010 18:23

rä-xä kirjoitti:Mitä pitäis tehdä jotta sais 250 2t kunnon talvisäätöihin? Riittääkö jos peittää syylärit ja pistää isomman suuttimen? Oisko hyvä jos lähtee ehtimään säätöjä 5-10 numeroa isommalla suuttimella mitä vakio on? :roll:
mikä pyörä?
ranne putos..
rä-xä
Liittynyt:
17.3.2007 10:57

ViestiKirjoittanut rä-xä » 27.2.2010 20:40

lerppa kirjoitti:
rä-xä kirjoitti:Mitä pitäis tehdä jotta sais 250 2t kunnon talvisäätöihin? Riittääkö jos peittää syylärit ja pistää isomman suuttimen? Oisko hyvä jos lähtee ehtimään säätöjä 5-10 numeroa isommalla suuttimella mitä vakio on? :roll:
mikä pyörä?
Pyörä on kawa kx 250 -07
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 27.2.2010 21:36

rä-xä kirjoitti:
lerppa kirjoitti:
rä-xä kirjoitti:Mitä pitäis tehdä jotta sais 250 2t kunnon talvisäätöihin? Riittääkö jos peittää syylärit ja pistää isomman suuttimen? Oisko hyvä jos lähtee ehtimään säätöjä 5-10 numeroa isommalla suuttimella mitä vakio on? :roll:
mikä pyörä?
Pyörä on kawa kx 250 -07
suositten soittamaan Kytöselle jämsään nii saat ohjeet millä toimii 014-712 233
ranne putos..