Husqvarna wr-keskustelua

akah1
Liittynyt:
8.4.2008 13:42

ViestiKirjoittanut akah1 » 24.4.2008 3:52

Akekli kirjoitti:
akah1 kirjoitti:Eiks kukaa osaa sanoo 250cc wr:ään sopivia säätöjä näille ilmoille???
kato ohjekirjasta!!!! omistatko aivoja? jos omistat nii voisit vaikka käyttää niitä. Netistä löytää ohjekirjan, enempää en neuvo.


No tuopa oli varsin aivoton vastaus! Ei löydy ohjekirjaa netistä -92 vuosimallille! Tai en ole ainakaa löytäny ku uusimpiin...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 24.4.2008 9:24

Akekli kirjoitti:
akah1 kirjoitti:Eiks kukaa osaa sanoo 250cc wr:ään sopivia säätöjä näille ilmoille???
kato ohjekirjasta!!!! omistatko aivoja? jos omistat nii voisit vaikka käyttää niitä. Netistä löytää ohjekirjan, enempää en neuvo.


Hei kuule, sulla ei ole varaa huudella tuollasia kellekään! Ihme hommaa kun joillain tuntuu muna kasvavan 10cm puol vuotta kisaenduron omistamisella.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 24.4.2008 14:49

Todellisuus on sitä, että kellään ei oo mitään tietoo -92 vuoden 250wr:n säädöistä. Muutenhan ne olis kerrottu täällä. Ootko jo yrittäny soittaa maahantuojalle ja udella sieltä ohjekirjaa tai säätövinkkejä?
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 24.4.2008 21:34

Nyt lähtis tommonen hyväkuntonen valkokilpi husse halvalla! vertaa muihin saman ikäsiin pyöriin. ilmotusm un ilmotuksissa
<-- :)
monkeyboy
Liittynyt:
19.6.2006 8:48

ViestiKirjoittanut monkeyboy » 26.4.2008 23:16

Milläs säädöillä ajelette tommosil +10 - +20 keleillä? Itellä käy nyt aika pirun rikkaalla ja vetää hetken rauhallisemman ajon jälkeen melko tukkoo.. vaihde vapaalla ku kaasuttelee ni samanyylistä röpötystä pitää alakierroksilta ku jotku tehari mopot. Suutin siellä on nyt 430 eli ilmeisesti parikummentä numeroo liian suuri ja neula ylimmässä. ja imaruuvi jotai 2 kierrosta auki.
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 26.4.2008 23:43

Monkeyboy, mitä osia sulla tuli mukana ku ostit ton hussen? esim putki, suttimia tms
monkeyboy
Liittynyt:
19.6.2006 8:48

ViestiKirjoittanut monkeyboy » 26.4.2008 23:55

Putki, tuhjäkäyntisuutin, pääsuutin ja neula. vaikkakin suutin setti piti erikseen ostaa mut samalla se siinä tuli..
luukkoracingteam
Liittynyt:
19.12.2006 23:00
booaa heti, kun ottaa piikin!

ViestiKirjoittanut luukkoracingteam » 28.4.2008 22:11

mikä on kun meno loppuu, kun ottaa piikin?
samoilla säädöillä ajettu myös viime kesä ei ongelmia.
pää430, tyhjä35, neula60. tulppa on ollu oikean värinen, mutta uuden laittokaan ei auttanu.
125 cr -02
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38
Re: booaa heti, kun ottaa piikin!

ViestiKirjoittanut renze » 28.4.2008 22:41

luukkoracingteam kirjoitti:mikä on kun meno loppuu, kun ottaa piikin?
samoilla säädöillä ajettu myös viime kesä ei ongelmia.
pää430, tyhjä35, neula60. tulppa on ollu oikean värinen, mutta uuden laittokaan ei auttanu.
125 cr -02

Koita eka pienemmällä pääsuuttimella.
luukkoracingteam
Liittynyt:
19.12.2006 23:00
Re: booaa heti, kun ottaa piikin!

ViestiKirjoittanut luukkoracingteam » 28.4.2008 22:47

renze kirjoitti:
luukkoracingteam kirjoitti:mikä on kun meno loppuu, kun ottaa piikin?
samoilla säädöillä ajettu myös viime kesä ei ongelmia.
pää430, tyhjä35, neula60. tulppa on ollu oikean värinen, mutta uuden laittokaan ei auttanu.
125 cr -02

Koita eka pienemmällä pääsuuttimella.


unohtu viel sanoa että ryyppy päällä toimii paremmin.
AnttiA
Pyörä:
Z750<3
Liittynyt:
7.7.2005 22:56

ViestiKirjoittanut AnttiA » 28.4.2008 22:50

Vaikuttas siltä et ois suutin liian pieni.
luukkoracingteam
Liittynyt:
19.12.2006 23:00

ViestiKirjoittanut luukkoracingteam » 28.4.2008 22:57

AnttiA kirjoitti:Vaikuttas siltä et ois suutin liian pieni.


isompaa kokeiltu ja vakio olis 400.
sekä toi -05 husky pelaa noilla säädöillä hyvin.
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 29.4.2008 22:46

Mistä johtuu ku lyö kaasun pohjaan ja lähenee sitä tehopiikkiä nii alkaa jonku verran pätkii ja sit ottaa sen ja tehopiikillä kans vähän pätkii. sit oli kans aluks ku lähti liikkeelle ja löi kaasun pohjaan nii kauhee booaus mut sen sain seosruuvilla kohilleen.
(hsq wr-08 )
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 30.4.2008 15:55

Seokset taikka tulppa tulossa tiensä päähän.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 1.5.2008 15:11

Itellä myös ongelmaa vähän ton sytytyksen kanssa. Mopo toimii sellanen puol tuntia ihan normaalisti. Kun kone lämpenee tarpeeks alkaa tulppa mennä pikkuhiljaa paskaks, eka yläkierroksilla pätkii ja siitä sitte pikku hiljaa meno loppuu kokonaan.

Seokset on ohjekirjan mukaan oikein (toiminut aikasemmin hyvin noilla). Laihemmalle en oikee uskalla enää laittaa, tulppa on valkonen kunnes konee tulee yht'äkkiä jonku maagisen kuumenemispisteen yli ja meno alkaa takkuilee. Onko seosruuvilla kuinka iso vaikutus tohon koneen kuumana toimintaa yleensäkki?

uusia tulppiakin on kokeiltu, hattuja vaihettu yms.

En nyt muuten kyselis tällee muttaku noi tulpatkin kustantaa aina sen 10e kappale.