Husqvarna wr-keskustelua

Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 20.8.2007 19:57

ei helvetti!

Vaihoin lootaöljyt. Entinen omistaja oli pistänyt sinne n.5dl sitä öljyä....ei mikään ihme, että kytkin luisti.

Pitää vain toivoo ettei se oo laittanu sinne aina tota 5dl. Ei sieltä nyt mitään metallipurua pahemmin ulos tullut.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 20.8.2007 20:10

Äläs ny, tuskin sieltä koskaan sullakaan tulee niin paljoo kun sinne laitat. Huohottimen kautta se lykkää kummiskin aina joskus jotain pihalle. Yleensä sitä ei edes huomaa kun käy nutullaan, ja mopo jää käyntiin, ellei huohotin pääty pohjapanssarin päälle.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 20.8.2007 20:55

SMK;-) kirjoitti:Äläs ny, tuskin sieltä koskaan sullakaan tulee niin paljoo kun sinne laitat. Huohottimen kautta se lykkää kummiskin aina joskus jotain pihalle. Yleensä sitä ei edes huomaa kun käy nutullaan, ja mopo jää käyntiin, ellei huohotin pääty pohjapanssarin päälle.
no ainakin noiden öljyn vaihtojen jäkeen pyörässä on huomattavasti enemmän tehoa, kun kytkinkään ei luista. Kummiski ainaki pikkusen liian vähän sitä siellä ehkä oli ollut.
tupsude
Pyörä:
ei oole
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
7.9.2005 14:20

ViestiKirjoittanut tupsude » 20.8.2007 21:33

armoton röpötys korkeilla kierroksilla lämpimällä koneella, eikä vedä tehopiikkiä loppuun asti. ei ole liikaa öljyä tankissa, tulppa mahdollisesti menossa paskaksi? toimi samoilla säädöillä vielä pari päivää takaperin kunnolla. ala- ja keskikierroksilla ei mitään eroa normaaliin?
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 20.8.2007 21:36

tulppa.
[turtlewax]
Pyörä:
Husqvarna
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
4.10.2005 17:32

ViestiKirjoittanut [turtlewax] » 20.8.2007 22:21

Paljonko maksaa puolikkaaseen husqvarnan wr:ään mäntäsarja ja sun muut kulutusosat?
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 20.8.2007 22:48

[turtlewax] kirjoitti:Paljonko maksaa puolikkaaseen husqvarnan wr:ään mäntäsarja ja sun muut kulutusosat?

Jos on samaa luokkaa ku piikkiseen nii 165e alkuperänen mäntäsarja ja 25e luokkaa tapin laakeri.
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 20.8.2007 22:52

motocross-X:stä vertexin sarja 123e
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 21.8.2007 13:06

Mitkä noista kaasarin letkuista pitäis tukkia jos haluais ton bensanylivuodon loppumaan silleen, että pyöräkin toimis normaalisti sen jälkeen.

Tossa sm hussessa on ohjeena että tukitaan 2 vasemmanpuoleista letkua ja otetaan se 1 oikeen puolimmainen kokonaan pois. Siinähän on kyllä dellorton kaasari, mahtaakohan päteä myös tohon mikuniin?
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 21.8.2007 15:48

Akekli kirjoitti:Mitkä noista kaasarin letkuista pitäis tukkia jos haluais ton bensanylivuodon loppumaan silleen, että pyöräkin toimis normaalisti sen jälkeen.

Tossa sm hussessa on ohjeena että tukitaan 2 vasemmanpuoleista letkua ja otetaan se 1 oikeen puolimmainen kokonaan pois. Siinähän on kyllä dellorton kaasari, mahtaakohan päteä myös tohon mikuniin?

En tiiä niistä sms hussen mopokaasareista mutta ei ton mikunin pitäs ainakaan kusta, ellet kippaa pyörää kylelleen. Säädä bensapinta kuntoon.
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 21.8.2007 16:20

Akekli kirjoitti:Mitkä noista kaasarin letkuista pitäis tukkia jos haluais ton bensanylivuodon loppumaan silleen, että pyöräkin toimis normaalisti sen jälkeen.

Tossa sm hussessa on ohjeena että tukitaan 2 vasemmanpuoleista letkua ja otetaan se 1 oikeen puolimmainen kokonaan pois. Siinähän on kyllä dellorton kaasari, mahtaakohan päteä myös tohon mikuniin?

Hmm.. jep, kyllä mullaki jonkun verran kusee jos kallistaaa paljon..

Ja tohon kytkin vaijerrin, nii mä ostin ihan tollasen pyörän vaijerin ja päähän kiristettävän nipan, tein sopivan mittasen siitä ja laitoin kii, hyvin on pelannu, ja makso sen 6e ;)
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 22.8.2007 13:35

Kumpi mahtaa olla rikkaampi neula?

Vakio joka on xxx xxx xxx-60

vai toi mikä mulla on kiinni eli xxx xxx xxx-59


Neula on nyt toisiks laihimmalla ja tulppa on ihan musta. Mitään röpötystä tai muutakaan ei kyllä esiinny.

Pääsuutinkin taitaa olla liian iso, 410. Ohjekirjan mukaan sen pitäis olla näille lämpötiloille normaali RATA säädöillä 400. Kannattaako tota suutinta mennä vaihtamaan kun ajosta kumminkin vähintään puolet on katuajoa?
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 22.8.2007 15:17

Jos ei röpötä ja toimii ihan hyvin noilla säädöillä niin ei ol järkee mennä säätämään, ellei sit ol joku oikeen ammatti kisakuski ku kaiken on oltava just eikä melkeen.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 22.8.2007 15:46

Saunamajor kirjoitti:Jos ei röpötä ja toimii ihan hyvin noilla säädöillä niin ei ol järkee mennä säätämään, ellei sit ol joku oikeen ammatti kisakuski ku kaiken on oltava just eikä melkeen.
jep, eli jos se nyt ei tulppia pasko niin noilla mennään. Noi on muuten mm-kuskin joskus aikoinaan laitetut säädöt :D
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 22.8.2007 21:55

Akekli kirjoitti:
Saunamajor kirjoitti:Jos ei röpötä ja toimii ihan hyvin noilla säädöillä niin ei ol järkee mennä säätämään, ellei sit ol joku oikeen ammatti kisakuski ku kaiken on oltava just eikä melkeen.
jep, eli jos se nyt ei tulppia pasko niin noilla mennään. Noi on muuten mm-kuskin joskus aikoinaan laitetut säädöt :D

Riippuu vähän mille säälle ja maastolle noi on tehty. Mää ehkä koittaisin mitä se sanoo siitä 400.