Husqvarna wr-keskustelua

FGR
Paikkakunta:
Täällä
Liittynyt:
10.12.2005 0:34

ViestiKirjoittanut FGR » 4.1.2007 19:56

Itellä on -00 husse ja mitään vikaa ei oo ollu kun muistaa vaan huoltaa.. On muuten myynnissä ;)
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 4.1.2007 20:50

mainitaanhan tossa perustietoa infossa mitä vanhempia merkkejä kannattaa välttää...ja husse mainitaan myös listassa.
lerpparanne
Liittynyt:
16.12.2006 17:29

ViestiKirjoittanut lerpparanne » 4.1.2007 20:50

Fääger kirjoitti:Itellä on -00 husse ja mitään vikaa ei oo ollu kun muistaa vaan huoltaa.. On muuten myynnissä ;)
Kyllä ton ikäsessä jo jotain on ollu!No ei mullakaan muuta isompaa kun pääsi kankiremontti vähän venyy ja räjähti kone..se oli sillon aikaa ennen tuntimittareita
sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 4.1.2007 21:37

Tuossa 99 mallissa taitaa olla muuten sama kone kuin uudemissa (jos on niin se on luja). Jos sähköt ovat jotku motoplan..öö vai mikä olikaan niin silloin ei kyllä kannata hankkia, koska niitä ei tahdo enää saaha/ne on paskat.

Jos linkut/puslat yms on finaalissa niin sitten tulee taasen kallis remppa (apaut 400). Ja muutenkin jos iskarit ovat huollon tarpeessa se tulee kalliiksi.

Elikkas jos kone oikeasti on huollettu aikanaan ja linkut/puslat, iskarit ynnä muut ovat kunnossa niin ei tämä pyörä ole hassumpi.

Huomenna saan tietää enemmän tämän pyörän heikoista puolista!
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 4.1.2007 22:01

sape kirjoitti:Tuossa 99 mallissa taitaa olla muuten sama kone kuin uudemissa (jos on niin se on luja). Jos sähköt ovat jotku motoplat..öö vai mikä olikaan niin silloin ei kyllä kannata hankkia, koska niitä ei tahdo enää saaha/ne on paskat.

Jos linkut/puslat yms on finaalissa niin sitten tulee taasen kallis remppa (apaut 400). Ja muutenkin jos iskarit ovat huollon tarpeessa se tulee kalliiksi.

Elikkas jos kone oikeasti on huollettu aikanaan ja linkut/puslat, iskarit ynnä muut ovat kunnossa niin ei tämä pyörä ole hassumpi.

Huomenna saan tietää enemmän tämän pyörän heikoista puolista!
Blackfoot
Pyörä:
Suzuki RM-Z 250 -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
16.4.2003 17:04

ViestiKirjoittanut Blackfoot » 4.1.2007 23:28

Akekli kirjoitti:mainitaanhan tossa perustietoa infossa mitä vanhempia merkkejä kannattaa välttää...ja husse mainitaan myös listassa.


Kato kuka kirjoittanut ;)
mikään Japanin ulkopuolelta ei tälle herrale kelpaa

sape kirjoitti:Jos linkut/puslat yms on finaalissa niin sitten tulee taasen kallis remppa (apaut 400). Ja muutenkin jos iskarit ovat huollon tarpeessa se tulee kalliiksi.


Indy:lta löytyy "All Balls" -laakeri settejä samaan hintaan kuin muihinkin merkkeihin ja tuskin Hussen iskareitten huollatus maksaa yhtään enempää kuin muihinkaan...
sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 5.1.2007 21:55

noniin, lisäinfoa tuli tänään (ei myyjältä vaan tutulta). Pitäisi olla ihan luja vehje tuo 99vm. wr. Hintakaan ei ole paha jos remontti on todella tehty ja iskarit + muut kulutusosat ovat kondiksessa! 2200¤, (uudehkot piikkirenkaat mukaan).

Sanokaapas te vielä mitä ottaa huomioon!
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 5.1.2007 22:28

Ton ostamisen kannalta oleellisinta on se paljonko sen rempan jälkeen on ajettu. Esim. 20h voi olla aiheuttanut jos voiteluvaurioita kietarin alapäässä jos säädöt olleet laihalla tai tosi huono öljy.
Toi on varsin suolanen hinta tuon ikäsestä, mutta jos ostat jonkun "vuos sitten rempattu" niin voit joutua tekeen siihen 1500e pyörään sen 1500e rempan omasta pussistasi.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 5.1.2007 23:00

5h. kaveri ajellut harvakseen pellolla ja vähäsen montulla. Kyllä tähän tarinaan voin uskoakkin. Myyjän kaveri nimittäin on tuttu, ikänsä pelannut pyörien kanssa. Sm/mm tasolla rossia ynnä muuta!

Eine mitään paskaöljyjä käytä, huoltavat pyörätkin hyvin ;)
lerpparanne
Liittynyt:
16.12.2006 17:29

ViestiKirjoittanut lerpparanne » 5.1.2007 23:07

Osta se sillähän se selviää
sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 5.1.2007 23:12

jossei ny hosuttas ;)

huomenna sitä vasta käydään kahtomassa ja maistellaan!
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 5.1.2007 23:14

sape kirjoitti:jossei ny hosuttas ;)

huomenna sitä vasta käydään kahtomassa ja maistellaan!


Älä osta pyörää kännissä ;)
sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 5.1.2007 23:16

joono, sait ehk väärän käsityksen. Meinasin että tutkaillaan pyörää ja kokeillaan miltä tuntuu.
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 5.1.2007 23:22

sape kirjoitti:joono, sait ehk väärän käsityksen. Meinasin että tutkaillaan pyörää ja kokeillaan miltä tuntuu.


Läppä!
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 17.1.2007 15:53

Nostellaas hiukan taas...

Pitäis uudet valot saada husseen, mutta epäilyttää riittääkö magneeton puhti kyseiseen maskiin/viritykseen, eli mistä mahtais löytyä tietoa että minkä verran sieltä sitten puhtia irtoaa.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...