Husqvarna wr-keskustelua

Juzi4
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
7.4.2005 22:17

ViestiKirjoittanut Juzi4 » 22.8.2007 22:00

Millasil seoksil ajelet?
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 23.8.2007 21:42

Akekli kirjoitti:
Saunamajor kirjoitti:Jos ei röpötä ja toimii ihan hyvin noilla säädöillä niin ei ol järkee mennä säätämään, ellei sit ol joku oikeen ammatti kisakuski ku kaiken on oltava just eikä melkeen.
jep, eli jos se nyt ei tulppia pasko niin noilla mennään. Noi on muuten mm-kuskin joskus aikoinaan laitetut säädöt :D


Hei ei millään pahalla, mutta mitä me sillä tiedolla tehdään et ne säädöt on tehty joskus mm-kuskille? Tai et se pyörä on ollu joskus jollain paremmalla kuskilla? Tokkopa se susta parempaa ihmistä tekee tai pyörästä sen parempaa, vai onko siinä joku taian omainen kosketus että sun nopeutes kasvaa heti kaksin kertaseks radalla? Sori... pakko avautua pitkästä aikaan.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 23.8.2007 21:48

ehhh.....aattelin nyt vaan mainita ihan puoli vitsillä kun puhuit tosta kisakuski hommasta. SÄ taisit nyt käsittää vähän vääriin.....
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 23.8.2007 22:04

On siinä se pointti, että tarviihan rossiradallakin olal säädöt hiukak rikkaammalla kuin metsässä, ja metsäsäädöt taas on hiukka laihat siirtymille. Sit kun toi MM-enska on semmonen suomienska-motorossi-välimuoto, niin saattaahan se semmosilla säädöillä olal hiukka paksulla suomienskaan.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
[turtlewax]
Pyörä:
Husqvarna
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
4.10.2005 17:32

ViestiKirjoittanut [turtlewax] » 23.8.2007 22:39

sanokaas mitä kannattaa tarkistaa, kun olen huomenna menossa katsomaan puolikasta -05 hussen wr:ää? Onko se käypä harrastepyörä?
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 24.8.2007 14:33

[turtlewax] kirjoitti:sanokaas mitä kannattaa tarkistaa, kun olen huomenna menossa katsomaan puolikasta -05 hussen wr:ää? Onko se käypä harrastepyörä?

No tietty iskarit + runko. Sitte syylärit, ja kuunnella ja testata ajaa, ettei koneesta kuulu mitään outoa. Ja muutenkin kuunnella vähän mitä myyjä kertoo, siitä saa hyvän kuvan, että miten pyörää on pidetty :) Että jos tallin hyllyssä on läjä nesteen öljypurkkeja, niin jättäisin suosiolla väliin.

Ja varmasti hyvä harrastepyörä!
Telv
Pyörä:
M3
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.4.2007 23:13

ViestiKirjoittanut Telv » 26.8.2007 22:11

mitä kaikkia eroja on WR:n ja WRE:n välillä?
eikö se oo et ne on samat mut wre:n viritys aste on laskettu ja siin on tuorevoitelu?
edit: oho löysinki jo :D
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 26.8.2007 23:13

WRE:n iskareissa ei ole säätöjä ja takajousi on kahdelle...saa siis vähän laitella mehtään. Syyläreistä kantsii katsoa ettei niissä ole mitään silikonipaikkauksia tai säliöitä (päätyjä) hitsattu. Jos on hitsattu, on syytä epäillä, että vuoto on tukittu tukkimalla kokonaan osa kennoista.
Se ei haittaa mitään jos syyläri on vähän vääntynyt tai lytyssä, kunhan ei vuoda.
Ennen kuin pistää edes käyntiin, on syytä avata korkkia ja vilkasta onko vedessä öljyä (tai edes vettä ylipäänsä!). Jos on öljyä, niin mieti mitä myyjä sanoo. Siinä on iso ero onko joskus menny vaikkapa stefa tai kansitiiviste vs. myyjä esittää tyhmää tai ei tiedä miksi.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
mheinonen
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
29.3.2007 10:43

ViestiKirjoittanut mheinonen » 27.8.2007 2:44

Minkä luonteinen moottori on -06 wr 125 vs. esim. saman ikänen hondan piikki.Mitenkäs eroo ajolleen?Kiinnostas vähän tietää ku rupee pyörän vaihto oleen aiheellinen ja kotaria en osta.Voihan olla että ostan edelleen krossin mut olishan se mukava ku sopis vähän paremmin tohon kannonkiertoon.sitä tulee kuitenkin enemmän ajettua.Mites tommosessa iskari pelaa vakiona?Toimiiko kivikossa kuinka hienosti?Mites varaosien saannin laita?Ja niiden osien hinta?Heikkouksia/vahvuuksia?Pistäkäähän kommenttia.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 27.8.2007 7:46

cr:ään en osaa verrata, mutta -04 malliin verrattuna -06 on alhaalta tosi kuollut. Tasamaan kivikkoon ok, mutta mäkiin vaatii heti ykköstä. Alusta on vakiona aika jäykkä. Orkkis osat kalliita ja saatavuus välillä heikko, tarvikkeenakin löytyy jonkin verran.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 27.8.2007 20:17

Mistä kohtaa pyttyä mahtaa löytyä se pytyn kirjain? Myyjän kanssa ei löydetty sitä mistään.
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 27.8.2007 20:26

Akekli kirjoitti:Mistä kohtaa pyttyä mahtaa löytyä se pytyn kirjain? Myyjän kanssa ei löydetty sitä mistään.

Pytty irti, ota se käteen ja pohjasta pakoaukon puolelta löytyy.
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 27.8.2007 20:47

renze kirjoitti:
Akekli kirjoitti:Mistä kohtaa pyttyä mahtaa löytyä se pytyn kirjain? Myyjän kanssa ei löydetty sitä mistään.

Pytty irti, ota se käteen ja pohjasta pakoaukon puolelta löytyy.
ei löydy ainakaa tosta pytystä.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 27.8.2007 22:01

Ota nyt vaan rennosti, jos otit saman kokosen männän kuin siinä olikin, kaikki ihan ok.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 27.8.2007 22:13

Akekli kirjoitti:
renze kirjoitti:
Akekli kirjoitti:Mistä kohtaa pyttyä mahtaa löytyä se pytyn kirjain? Myyjän kanssa ei löydetty sitä mistään.

Pytty irti, ota se käteen ja pohjasta pakoaukon puolelta löytyy.
ei löydy ainakaa tosta pytystä.

mulla löytyy sieltä pakoaukon alapuolelta, semmosesta "katosta" voin vaikka huomenna ottaa kuvan, että missä se on! :)