80/85cc Crossi infoa.

Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 29.6.2004 10:27

No onko -90 tännepäin olevissa kx 80cc ilmajäähy vai vesi?
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
FactoryKX
Pyörä:
Honda CR 500 ´88 ja Suzuki RM 465 ´82
Liittynyt:
12.8.2003 23:12

ViestiKirjoittanut FactoryKX » 29.6.2004 10:41

Stube kirjoitti:No onko -90 tännepäin olevissa kx 80cc ilmajäähy vai vesi?


Vesi.

http://www.leguidevert.com/moto.php?action=accueil
Tuolta löytyypi infoa pyöristä.
Viimeksi muokannut FactoryKX päivämäärä 29.6.2004 10:43, muokattu yhteensä 1 kerran
rjfmotorsport.com
Sultzi -99
Liittynyt:
28.9.2002 20:26

ViestiKirjoittanut Sultzi -99 » 29.6.2004 10:42

Löytyykö Kawasaki kx 80cc vm. -97 pakoaukon säädin? Luulis löytyvän :roll:
Kawasaki KXF250 -05 *MYYTÄVÄNÄ*
-Tommi-
Liittynyt:
19.1.2004 19:32

ViestiKirjoittanut -Tommi- » 29.6.2004 11:19

Sultzi -99 kirjoitti:Löytyykö Kawasaki kx 80cc vm. -97 pakoaukon säädin? Luulis löytyvän :roll:
ei taida noin vanhas pyöräs olla viellä ;-) mut eikö kawan 85 tullut pakoaukon säädin?
rvndarx
Liittynyt:
25.12.2002 13:57

ViestiKirjoittanut rvndarx » 29.6.2004 11:30

on se säädin ollut jo 80cc:ssa
Haukimauno
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.3.2003 20:57

ViestiKirjoittanut Haukimauno » 29.6.2004 18:50

-99 tuli pakoaukonsäädin KX:n kasikybäsiin
Dream your life - Live your dreams
-Juunas
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 29.6.2004 21:45

voisko joku vähä selittää sanasta pakoaukonsäädin?
onkos se niinku vähä säädetään ns. "ahtoo" oikeaks kyseisellä tehoalueella?
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
Sultzi -99
Liittynyt:
28.9.2002 20:26

ViestiKirjoittanut Sultzi -99 » 29.6.2004 21:47

Juu ei tuossa ole säädintä. Pakoaukon säädin on laite joka säätelee pakoaukon kokoa kierrosalueelle sopivaksi, esim. pienillä kierroksilla pakoaukko on matalampi --> vääntää, korkeilla aukee kokonaan --> piikkiä. Tuossa lyhyesti selitettynä ;)
Kawasaki KXF250 -05 *MYYTÄVÄNÄ*
wqwq
Liittynyt:
13.5.2004 18:42

ViestiKirjoittanut wqwq » 3.7.2004 20:42

Kertokaapa mikä mun 80 cr:rrässä oli, kun se yhtenä kertana rupes vähän keittää ja jäähärin korkki jostain syystä paukahti irti ja kaikki vedet tuli käsille, ja olin kaukana metässä ja oli vähän pakko ajaa kotiin kun käsissä ei ollu nahkaa enää, niin en viittiny taluttaa. Niin haluaisin tietää miks se rupes keittää ja miks se paukahti irti kun ei koskaan niin ollut tapahtunu, en ollu ajanu kun ehkä 10 min. Asiasta toiseen, sitten viikko tapahtuneesta koitin ajaa taas, ja puristukset oli ihan pillun päreinä niinkuin tehotkin. No arvasin että mopon on leikannut vähän kiinni. Mutta sitten en kahteen viikkoon taas ajanu kun vitutti niin helvetisti, kun oli ehkä 3 viikkoo vanhat pytyt, männät ja kiertokanget, ja sitten ihan piruuttaan koitin ajaa niin puristukset oli ihan normaalit ja tehotkin ihan kivat. mikä tämän takana voi olla.........!!!!!
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 4.7.2004 0:33

oiskohan kannentiiviste
Carl0s
Pyörä:
Husaberg FS650e
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.12.2003 18:17

ViestiKirjoittanut Carl0s » 4.7.2004 6:49

elikkäs, alko taas epämielyttävä mökkeily kausi, ja ajattelin taas vaihteeksi ostaa jonkun 80cc rossarin mökille, että pääsisi taas päästelemään hakkuu alueilla, joten pari kysymystä...


1. kuinka paljon jostain puna valko yammy yz 80cc kannattaa maksaa?

2. Onko se niin pillun päälle, kuinka kauan männällä ajaa (vanhalla puskin 1.5 kesää samalla männällä(eli 1.5kk)...)
Sultzi -99
Liittynyt:
28.9.2002 20:26

ViestiKirjoittanut Sultzi -99 » 4.7.2004 10:16

Mitä useemmin vaihdat männän, sitä enemmän pyörän ja sylinterin ikä kasvaa.. Jos kauan ajaa samalla männällä, kiinnileikkaantumisen vaara kasvaa :|
Kawasaki KXF250 -05 *MYYTÄVÄNÄ*
Ex FMX
Paikkakunta:
Kaulinrannassa
Liittynyt:
15.1.2004 17:56

ViestiKirjoittanut Ex FMX » 4.7.2004 15:35

Sultzi -99 kirjoitti:Mitä useemmin vaihdat männän, sitä enemmän pyörän ja sylinterin ikä kasvaa.. Jos kauan ajaa samalla männällä, kiinnileikkaantumisen vaara kasvaa :|


Huom!! Jos saan korjata niin mitä vanhempi mäntä sitä pienempi riski kiini leikkaamiseen koska mäntä välenee mitä enemmän on ajettu,mutta vanha noin 100h ajettu mäntä on tehottomampi kuin uusi, koska välys kyllä syö puristuksia ja siinä samassa tehoja!
Nyt on hypitty Rev.1:sestä http://fireheads.cjb.net
Freddie Fly
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
7.10.2003 19:58

ViestiKirjoittanut Freddie Fly » 4.7.2004 16:49

Niin mutta mitäs sitten kun se vanha, kauan ajettu mäntä murenee sinne sylinteriin? Ei millään kasikympin männillä ajeta lähellekkään 100 tuntia. Tai voihan se kestääkin niin kauan, mutta se on sitten aika luumu se pyörä. Siis jos se mäntä on jollain ihmeen kaupalla kestänyt niin pitkään.
FactoryKX
Pyörä:
Honda CR 500 ´88 ja Suzuki RM 465 ´82
Liittynyt:
12.8.2003 23:12

ViestiKirjoittanut FactoryKX » 4.7.2004 22:25

Sultzi -99 kirjoitti:Mitä useemmin vaihdat männän, sitä enemmän pyörän ja sylinterin ikä kasvaa.. Jos kauan ajaa samalla männällä, kiinnileikkaantumisen vaara kasvaa :|


Totta, suuret välykset kuluttavat sylinteriä ja männän käyttöikä vähenee jokaisen ajetun tunnin myötä. Mieluummin männän vaihtoa kuin männän+sylinterin vaihtoa eikä aina kilahtamisen jälkeen riitäkkään pelkkä mäntä+sylkkä yhdistelmä!

Ex FMX kirjoitti:Huom!! Jos saan korjata niin mitä vanhempi mäntä sitä pienempi riski kiini leikkaamiseen koska mäntä välenee mitä enemmän on ajettu,mutta vanha noin 100h ajettu mäntä on tehottomampi kuin uusi, koska välys kyllä syö puristuksia ja siinä samassa tehoja!


Hah haaa hah, ei noin!
rjfmotorsport.com