Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 15.3.2008 23:47

mäntä tulossa..
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 16.3.2008 10:18

_epe_ kirjoitti:eli siis mäntä on "ajettu loppuun"?
mäntänä oli wiseco jonka laitoin viime keväänä, tuntimäärästä en ole varma mutta jtn 40-80h

No siis onko männässä kiillottumaa männänrenkaan kohdalla tai itse rengas lopussa? Ohipuhallusjälkiä?

Tuntimäärästä ja polttoaineen kulutuksesta kannattaa pitää kirjaa.
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 17.3.2008 22:14

pakoaukon kohdalta männänrenkaankolo on reilusti kulunut laajemmaksi :O

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/20430
Viimeksi muokannut _epe_ päivämäärä 25.3.2008 15:49, muokattu yhteensä 1 kerran
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 17.3.2008 22:18

ei muuta kun uusi mäntä vaan tilalle
tannine
Paikkakunta:
liperi
Liittynyt:
6.6.2007 10:48

ViestiKirjoittanut tannine » 23.3.2008 13:55

kertokaas mikä on 80cc cr:än vakio suutin?
Pantteri-
Pyörä:
RRepslol
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
16.7.2006 21:03

ViestiKirjoittanut Pantteri- » 23.3.2008 14:27

Vuosimalli ois hyvä tietää.
Ainaki vanhemmissa oli #125
tannine
Paikkakunta:
liperi
Liittynyt:
6.6.2007 10:48

ViestiKirjoittanut tannine » 23.3.2008 17:08

vm. on n.88 paikallaan on 158.. :P kaveri vaa sano etpitäs olla joku 170 mut en tiiä sit
hondafani
Paikkakunta:
konnevesi
Liittynyt:
18.8.2006 11:10

ViestiKirjoittanut hondafani » 27.3.2008 18:43

tannine kirjoitti:vm. on n.88 paikallaan on 158.. :P kaveri vaa sano etpitäs olla joku 170 mut en tiiä sit


sellanen suutin millä toimii parhaiten! tulpasta saa luettu seoksen aika hyvin, eli tiivistettynä: Jos tulpan pää on ihan pikimusta tai märkä, suutin on liian iso, tai jos se on ihan vaalea(valkoinen) suutin on liian pieni ja pyörä käy laihalla! kun tulppa on sellainen ruskea on seos aikaslailla sopiva.
kyllä se näin on ja vähän ehkä näinkin!
tannine
Paikkakunta:
liperi
Liittynyt:
6.6.2007 10:48

ViestiKirjoittanut tannine » 29.3.2008 10:40

joo kyllä mie tiiä :) ku ostin vaa tommosen projektin ja oottelen täs osia et pääsee ajelee :D
hondafani
Paikkakunta:
konnevesi
Liittynyt:
18.8.2006 11:10

ViestiKirjoittanut hondafani » 30.3.2008 14:50

tannine kirjoitti:joo kyllä mie tiiä :) ku ostin vaa tommosen projektin ja oottelen täs osia et pääsee ajelee :D



Piti sit kuitenki kysyä vaikka tiesit!!?:D
kyllä se näin on ja vähän ehkä näinkin!
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 30.3.2008 20:59

Tuli tässä linkuston huollon yhteydessä asennettua rasvanipat sinne. http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/290863/cat/29298
Veikkaanpa että neulojen käyttöikäkin pitenee huomattavasti kun rasvaus on minuutin homma.
Viimeksi muokannut TapuK päivämäärä 7.4.2008 10:18, muokattu yhteensä 1 kerran
juuso*
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
11.7.2006 12:41

ViestiKirjoittanut juuso* » 1.4.2008 22:23

Kun en mistaa 80cc cr:lle loytany topiccia nii patin kysya taalta. Elikka kuinka pitka iskari takana on vakiona, ja onko keula nesteella vai kaasulla toimiva?
Ja mistahan loytaisi tekniset tiedot?
Pyora on honda cr80r -93 valikoko. Kiitos jos joku viittii auttaa.
Rontsa_
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
28.8.2007 18:19
Honda crf 250R

ViestiKirjoittanut Rontsa_ » 2.4.2008 11:00

Mikä vois ol vikan ku pyörä ei käy kunnol tyhjäkäyntii.. joko se on liian isolla tai sit ei käy lainkaa tyhjää. venttiilien välykset oon tarkistanu ja kaikki näyttäs muutenki olevan iha kunnos. Pyörä on siis 250R -07
Pande
Pyörä:
Yamaha yz250 -04
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2007 15:27

ViestiKirjoittanut Pande » 2.4.2008 20:30

Oon kakspuokki 2-tahtia crossia ostamassa. Vuosimalli asettuu -00 - 03 väliin.

Onkos cr:ssä tapahtunut jossain tossa välis jotain merkittävää muutosta miksi kannattais jättää joku vuosimalli pois tai keskittyä enemmän johonkin toiseen vuosimalliin?

Tekniikka, runko, kestävyys, iskarit, onko muutoksia tai parannuksia osunut tohon väliin vai onko kaikki samaa tavaraa eri tarroilla?

Asiantuntevia vastauksia odotellaan :)
Viimeksi muokannut Pande päivämäärä 2.4.2008 23:21, muokattu yhteensä 1 kerran
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 2.4.2008 22:13

-02 uusittiin kone, mm. sähköinen pakoaukonsäädin, läppärunko suoraan kampikammioon ja kaasariin sähköinen kaasunasennontunnistin. Myös alurunkoa muutettiin.
Omaa kokemusta ko. vuosimallista (ja siitä eteenpäin) ei ole, mutta mitä olen lueskellut, niin tuntuu olevan aika tarkka kaasarin säädöistä.
Tässä välimallissa 00-01, on vielä mekaaninen pakoaukonsäädin ja ruutia koneessa aika mukavasti. Ehkä liikaakin terävyyttä hitaaseen metsäajoon, mutta toisaalta voi luottaa siihen että potkua löytyy tarvittaessa.