Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 14.2.2007 0:55

olispa jotain muitakin ku alumiinisia. mä aina hajotan ne asentaessa. kiristän siis liian kovaa (pikku räikällä puolesta välistä kiinni eikä tunnu ees kireeltä ku napsahtaa).
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 14.2.2007 1:47

No onpas sulla ruista ranteessa ;-) Mä sentään nostan sata-kaks-laiskan koneen käsivoimin paikalleen mut ei mee yli M10 poikki 200mm varrella...Yhden "Dice" rengaslukon hajottanu vasta tuolleen.

En tiiä mikä se TM:n orkkis on, mutta ainakin 85:n vanteisiin liian leveitä. Kestää kummiskin. Eli oon nirhannu sivuleikkureilla kumista suurimman osan reunoilta pois a siten se sisuskumin pätkän venytys päälle. Olenkin miettinyt, että olenko ainoo kellä on tämmösenkin asian kanssa ajoittaista ektra-ohjelmaa.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 14.2.2007 9:40

Ainakin Arieten rengaslukot on paskoja suomen talvessa. Näytti olevan semmosta kovaa halpis muovia, ja eihän se pakkasessa kestäny.
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 14.2.2007 13:20

okei, kiitos tiedosta, kylla se rengaslukko pitää sinne sitte hommata. kun vanha olistaja oli jostain syystä ottanut sen pois..
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 14.2.2007 18:57

SMK;-) kirjoitti:Mistäs muusta materiaalista niitä runkoja on edes? Miksi välttää Al-seoksia?


Stormi myy esim. alurunkosia ja täys kumisia.
Noissa rungollisissa käytetään yleensä jotain kovaa halpamuovia joka sit lohkeilee ja sen jälkeen itse runko rikkoo sisärenkaan.
"Tärkeintähän elämässä on olla tekemättä lainkaan virheitä.!
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 14.2.2007 21:23

no ne mun lukot on just ollu noita dice merkkisiä.. oon sitten kynis :( mitkäs rengaslukot on niitä kestäviä :-D
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 18.2.2007 20:45

96 vuotisessa piikkisessä crrässä ei vissiin ole kun yksi säätöruuvi? onko se tyhjäkäynti vai ilmaruuvi?
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 18.2.2007 22:42

jos en ihan väärin muista niin ainaki mun -94:sessa tyhjäkäyntiä sai/piti säätää siitä ryypystä, eli pyörität sitä ryypyn vinttaa niin tyhjäkäynti muuttuu..

eli kai se säätöruuvi mitä sä tarkotat niin on ilmaruuvi.
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 19.2.2007 13:17

jamperi kirjoitti:jos en ihan väärin muista niin ainaki mun -94:sessa tyhjäkäyntiä sai/piti säätää siitä ryypystä, eli pyörität sitä ryypyn vinttaa niin tyhjäkäynti muuttuu..

eli kai se säätöruuvi mitä sä tarkotat niin on ilmaruuvi.


näin se on
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20

ViestiKirjoittanut jot » 19.2.2007 20:09

Siirtäjän alla on 6905z laakeri jossa on suojalevy toisella puolella, kummalle puolelle suojattu puoli kuuluu?
Kyseessä 97 cr 125cc.

Ja sopiiko kotarin jarru levy cr:rän vanteeseen suoraan?
Viimeksi muokannut jot päivämäärä 23.2.2007 20:10, muokattu yhteensä 1 kerran
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 20.2.2007 19:36

plank kirjoitti:
jamperi kirjoitti:jos en ihan väärin muista niin ainaki mun -94:sessa tyhjäkäyntiä sai/piti säätää siitä ryypystä, eli pyörität sitä ryypyn vinttaa niin tyhjäkäynti muuttuu..

eli kai se säätöruuvi mitä sä tarkotat niin on ilmaruuvi.


näin se on


okei kiitos =)
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 25.2.2007 14:54

nyt kävi silleen että kun olin ajelemassa niin korkeilla kierroksilla ei oikeen pelittänyt kunnolla, kierrokset ei tahtonu pysyy korkealla. kun sammutin, ei lähtenyt kun työntämällä käyntiin eikä pysy käynnissä matalilla kierroksilla.
entinen omistaja ei tiennyt koska mäntä oli viimeksi vaihdettu, niin onkohan nyt mäntä loppuunkulunut vai onko kyseessä jotain suurempaa?

enää ei lähde käyntiin ainakaan polkemalla.
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 25.2.2007 15:02

Onko puristukset tallella? Jos entinen omistaja ei tiennyt milloin mäntä on vaihdettu, niin kyllä se kannattaa vaihtaa.
jhuupe
Pyörä:
Honda Cr125
Paikkakunta:
Tornio, Läbbi
Liittynyt:
3.1.2007 19:16

ViestiKirjoittanut jhuupe » 25.2.2007 19:33

Kannattaisko ostaa mökkirälläilyyn halppiskiinanminikrossin tilalle -86 CR 125? Oli hyvässä kunnossa, männällä ajettu vähän ja moottori rempattu vasta. Makso jotain ~600¤. Ollu tosi vähällä käytöllä viimevuodet.
Mahotonta meininkiä!
Hondapoika
Liittynyt:
27.5.2006 13:05

ViestiKirjoittanut Hondapoika » 25.2.2007 20:32

Miksikäs nuo recreatinoal:in sivut ei toimi?