Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

Spade
Paikkakunta:
Paimio
Liittynyt:
14.3.2005 18:58

ViestiKirjoittanut Spade » 17.10.2006 18:06

Ei vittu et repesin HAHA :D mut ei mitää oretna, tee miten tykkäät!
NoFear90
Liittynyt:
5.5.2005 23:31

ViestiKirjoittanut NoFear90 » 17.10.2006 22:06

No en mä nyt mikään tali oo. :) Oli se helppo putsata. -.- Nyt vaan pitäs kaasari säättää, mut mulla on manuaalit ;) Eikös se menny niin, et rälläköin rungosta osan pois niin saan kaasarin irti? ja eikö se neulan prikka laitettu siihen laihimpaan kohtaan? Ja niin tietysti joudun tyhjentään renkaat, että saan alustani hydraaliseks. nii ja tietenkin pitää laittaa pyörä ylösalasin. Nii ja sit vie sähköteippiä kaasarin ympärille, niin keulii ja keittää kahvit.

Njoo. nyt loppu toi paskan puhuminen :P
NoFear90
Liittynyt:
5.5.2005 23:31

ViestiKirjoittanut NoFear90 » 17.10.2006 22:19

Niin, ja sit vie ihan oikeen kysymys

Oisko multa tulppa menny, kun pyörä yhtäkkiä sammu, putsasin tulpan, laitoin käyntiin toimi keskikierroksilla noin minutin, putsasin tulpan, sama juttu.Tää toistu kyllästymiseen asti. Huomenna tulee pari uutta tulppaa niin pääsee testaan
Epäilempä vähän että honda käy liian rikkalla. Mitäs nää hondamiehet veikkais? :)

plz. ei mitään paskaa. :D
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 17.10.2006 22:25

laitat sen neulan prikan siihen laihimpaan kohtaan :P Minkäs värinen se sun tulppas kärki oli?
NoFear90
Liittynyt:
5.5.2005 23:31

ViestiKirjoittanut NoFear90 » 17.10.2006 22:54

En laita! :D
Tulpan kärki oli ihan ookoon näkönen (vähän kahvinruskeeta tummempi) Noh, huomenna saan uuden tulpan, niin näkee sit. Jollei auta niin pistä kaasarin vakiosäätöihin. Edellinen omistaja ajanu jäällä, niin vähän rikkaammalla.
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 17.10.2006 23:55

No siinhä se syy sit on, talvella jäällä on aika rikkaat seokset verrattuna keväisiin/syksyisiin seoksiin, varmasti rikkoo/kastelee tulpan. Se tulpan väri pitää melkeempä just olla se kahvinruskee tai sellain lämpösenruskea, tumma on jo liian rikkaalla ja varsinkin jos sä sitä viel joudut putsaamaan. Näillä keileillä kannattanee pistää jo vähän vakiosäätöjä rikkaammalle, nostaa vaik neulaa vähän jos tuntuu et käy turhan laihalla.
jerry125cc
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
19.3.2003 16:50

ViestiKirjoittanut jerry125cc » 18.10.2006 12:57

Vaikka tulppa näyttäisikin hyvältä, niin se ei tarkoita, että on ehjä. Ekalla ajokerrallakin saattaa tulppa paskoa jos hyvä tuuri käy.

Henkilökohtaisesti ajoin suht vakiosäädöillä kelillä kuin kelillä (poislukien tietysti talvi). "Hyvin" lauloi eikä rottimista esiintynyt. Niin ja siis mopo oli -04 CR125.
NoFear90
Liittynyt:
5.5.2005 23:31

ViestiKirjoittanut NoFear90 » 18.10.2006 16:50

njoo, Kokeilen vie yhellä tulpalla, jos ei toimi 10 minuttai kauempaa, niin laitan neulaa yhen loven ylöspäin, eikä ollu tullu tulppakaan vie tänään.. :S
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 18.10.2006 17:50

No jos se rikkoo tai kastelee jatkuvasti tulpan, ni seokset on jo reilusti pielessä, ei paljoo vaikuta prikan siirtäminen lovella ylös tai alas. Ja tarkoitin, että syksyks voi laittaa vakiosäätöitä(kesäkeli) rikkaammiks, jos on tarvetta.
Nyt jos sul on jääratasäädöt (pääsuutin pari kolme kokoa isompi, neula rikkaampi ja tyhjäkäyntisuutinkin isompi, noin niin kuin suurinpiirtein), ni ne on liian rikkaat näille keleille.
Jos sul ei oo siihe vakiosuuttimia, ni voit kokeilla heittää sen neulan prikan nyt siihe ylimpään loveen, ni saattais rupee jotenki toimii, mut älä ainakaa nosta sitä neulaa, menee vaan viel rikkaammalle. Jos se sun pyöräs pelittää sen minuutin ja sit taas ku putsaat sen tulpan toimii minuutin, ni ei siin tulpas sillo mitää vikaa oo, laitat vaa ne säädöt kuntoo.
Ja turhaa sä pelkäät, et menis liian laihalle, ei se heti leikkaa kiinni, eikä sillonkaan aina mitään iso vahinkoa saada aikaan.
Sampselmi
Liittynyt:
8.4.2006 12:00

ViestiKirjoittanut Sampselmi » 19.10.2006 11:24

Säätöihin kun nyt päästiin niin mitä säätöjä honu kuskit käyttelee?..Itellä p-suutin 182,tk-suutin 50,neula keskimäisessä lovessa ja ilmaruuvi 1,5 kiekkaa auki.Ja kaasari on Keihin oisko 38 tai 39 en ole ihan varma.Kertokaas omia kokemuksia/ehotuksia säädöistä ?
NoFear90
Liittynyt:
5.5.2005 23:31

ViestiKirjoittanut NoFear90 » 19.10.2006 13:13

Niin, tänään avasin kaasarin, pääsuutin oli kokoo 440 ja vakio 0n 420. neulan prikka on nyt toisiks ylimässä lovessa.
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 19.10.2006 15:25

NoFear90 kirjoitti:Niin, tänään avasin kaasarin, pääsuutin oli kokoo 440 ja vakio 0n 420. neulan prikka on nyt toisiks ylimässä lovessa.


Varmistiko ohjekirjasta?

En tiedä miten noi kaasarit on muuttunut 3 vuodessa muutakun kasvanut parilla millillä mutta ainakin -01 mikunissa vakiokoko on 380 eikä 420 kanssa toiminut edes -8 pakkasessa.
"Tärkeintähän elämässä on olla tekemättä lainkaan virheitä.!
NoFear90
Liittynyt:
5.5.2005 23:31

ViestiKirjoittanut NoFear90 » 19.10.2006 19:44

tulpan vaihdolla ajoin 2h,Ja talutin 2km kotiin. :) Missäköhän vitussa on vika? Pitää nyt kattoo toi suuttimen vakio koko vie.
NoFear90
Liittynyt:
5.5.2005 23:31

ViestiKirjoittanut NoFear90 » 19.10.2006 20:19

#360-480, (standard# 420), ja mulla 440. Jos laitan jonkun 400 ja pistän neulan prikan keskelle. vois varmaan toimia. niin ja tk suutin voi olla jotain 38?
Dirt
Pyörä:
250f
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.9.2004 16:53

ViestiKirjoittanut Dirt » 20.10.2006 10:50

Isolta kuulostaa 400 suutin piikkiin, mulla puolikkaassa (mikuni tmx 38) 420 suutin ja sekin on liian iso.
Näin on