Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

Tony Eightyseven
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.4.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Tony Eightyseven » 6.3.2005 23:02

Mulla just toistepäin, mopo sammu jos ei antanu tarpeeks kierroksia liikkeelle lähössä, kun taas sx:llä voin lähtee vaikka kakkosella putkuttaen mäkeä ylös.
YarRr
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 6.3.2005 23:49

Kyllä se siitä, muista pitää mökki viileänä ;)!
vault
Paikkakunta:
jalasjärvi
Liittynyt:
9.2.2004 15:45

ViestiKirjoittanut vault » 6.3.2005 23:59

juuso S1 kirjoitti:Joo. kiitos,kiitos paljon vinkeistä,vaikka niitä en kerenny lukeen, vika kun jo on rakennut, luojalle kiitos! Uus tulppa,ja kokeneemman krossailijan kokemuksella probleema ratkennu. Eipä siinä. Ihan äkänen peli ainakin minun tarpeisiin,varmaan vieläkin äkäsempi ku vaihtaa bensan ja seoksen,entinen omistaja ku oli laittanu semmosen ihan reilun 5% seoksen. Taitaa olla vähän että talvella ei lähe kunnolla polttamaan ja siksi ehkä ei lähe hyvin ees käyntiin!? Ajattelin laittaa semmosen 3% seoksen huomenna.Menee kyllä vähän opetellussa tätä aikaa, ku jotenkin tuntuu että krossi ei lähe paikaltaan ku mopo,vaan pitää ottaa vähän semmonen räjähtävämpi/nykäsevämpi startti paikaltaan vai miten teillä?

arvasin :PPP meinas multaki palaa järki ku ostin ton CR:äni pari vuotta sitten. oli kans tulppa paskana ja en tiä mikä siinä on ku se ei oo koskaa ekana mieles. aina vaan luulee että vika jossain muualla..
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 7.3.2005 12:11

Pyörä on mielestäni tavallista honda laatua, eli toimii ja kukkuu. Itselläni siis piikkinen cr, vuosmallia -98.
vault
Paikkakunta:
jalasjärvi
Liittynyt:
9.2.2004 15:45

ViestiKirjoittanut vault » 7.3.2005 15:25

Pykis kirjoitti:Pyörä on mielestäni tavallista honda laatua, eli toimii ja kukkuu. Itselläni siis piikkinen cr, vuosmallia -98.

ootko pykis testannu niitä uudempia CR:iä ku täs jossain oli että palkkirunko uudistu jossain siinä 2000 mallin paikkeilla. ajattelin että huomaako sitä että eroa on?
Pykis
Paikkakunta:
Kuopijo
Liittynyt:
18.6.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Pykis » 7.3.2005 16:01

Enpä ole testannut eroa, mutta itsekin olen kuullut että uudempi alupalkkirunko olisi parempi ajaa kuin ensimmäiset. Mutta kyllä tämä edistyksellisempi pyörä on joka osa-alueelta, verrattuna -89 Kotariin (GS) :D!
vault
Paikkakunta:
jalasjärvi
Liittynyt:
9.2.2004 15:45

ViestiKirjoittanut vault » 7.3.2005 16:37

Pykis kirjoitti:Enpä ole testannut eroa, mutta itsekin olen kuullut että uudempi alupalkkirunko olisi parempi ajaa kuin ensimmäiset. Mutta kyllä tämä edistyksellisempi pyörä on joka osa-alueelta, verrattuna -89 Kotariin (GS) :D!

no se on varma :lol:
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 7.3.2005 17:40

timo_kaartinen kirjoitti:ootko pykis testannu niitä uudempia CR:iä ku täs jossain oli että palkkirunko uudistu jossain siinä 2000 mallin paikkeilla. ajattelin että huomaako sitä että eroa on?


Tuo hondan ensimmäisen sukupolven alumiini runko on huomattavasti leveämpi ja kömpelömpi kuin nuo uudemmat runko mallit. Hondan 2t mallien runko on uudistunut 2 kertaa sen jälkeen 2000 ja 2002. Eron ajettavuudessa kyllä huomaa eri mallien välillä.
priva
Paikkakunta:
Heinola/Hki
Liittynyt:
13.6.2004 10:11

ViestiKirjoittanut priva » 18.3.2005 15:07

Nyt on pojjaat sellanen juttu että ostin tos äskön cr 94 125 cc, niin että se pitäisi saada ratakuntoon ja siinä on liian jäykät etujouset! mitä teen niille ? entinen omistaja oli koittanut säätää mutta ei kait ollut onnistunut! niissä jää kait sellainen 15 cm tyhjää tilaa sinne alas
Fillarit
Juha.N
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Juha.N » 18.3.2005 15:09

Ei niitä käsin työntämällä kuulu pohjaan saadakkaan.
Slarto
Liittynyt:
4.8.2004 22:38

ViestiKirjoittanut Slarto » 18.3.2005 15:22

Minäkin oisin ennemmin huolissani, jos ne käsin menisivät pohjaan saakka. ;)
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 18.3.2005 15:32

Ja jos se nyt ihan oikeesti on liian kova RADALLA, eli jos jarrupateissakin hampaista tippuu paikat, niin vaihda keulaöljyt löysempiin. Ja alussa onkin parempi ajaa löysemmällä jousituksella, kun ei ole vielä vauhti niin päätä huimaavaa.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 18.3.2005 22:33

priva kirjoitti:Nyt on pojjaat sellanen juttu että ostin tos äskön cr 94 125 cc, niin että se pitäisi saada ratakuntoon ja siinä on liian jäykät etujouset! mitä teen niille ? entinen omistaja oli koittanut säätää mutta ei kait ollut onnistunut! niissä jää kait sellainen 15 cm tyhjää tilaa sinne alas


Öölit pois ni luulis menevän pohjaan asti. Tai sitten kokeilet löydempiä öljyjä ja jossei luonnistu niin lähetä pumput vaikka skoggiin.
"Tärkeintähän elämässä on olla tekemättä lainkaan virheitä.!
priva
Paikkakunta:
Heinola/Hki
Liittynyt:
13.6.2004 10:11

ViestiKirjoittanut priva » 20.3.2005 14:57

affirmate
Fillarit
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 20.3.2005 15:04

Mitä tarkoittaa affirmate?
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!