Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 8.6.2008 20:59

Vaikka puolan resistanssi olisikin vain 0,3 ohm yli arvojen, mikä voi johtua mittaristakin, niin ei se vielä kipinää hävitä.

Tulpanhattu saattaa joskus temppuilla, jolloin uusi tulppakaan ei auta. Testaa ottamalla hattu irti ja vie sytytysjohdin runkoa vasten.
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 8.6.2008 21:01

_mxz_ kirjoitti:Moro.voisko kukaan sanoo mitää tost honda crf 250 vm 04. haluisin tietää et mitkä osat siin on tavallist heikompii. ku ite en oo viel noitten nelareitten kaa ollu paljoo tekemisis.


Sylinterin helmat.
Pompe
Pyörä:
Ei ole : (
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
17.1.2007 21:04

ViestiKirjoittanut Pompe » 10.6.2008 15:25

Kuinka monta vaihdetta pitäisi olla cr -94:ssä?
Welli17
Pyörä:
Suzuki Rm-z 250
Paikkakunta:
yki
Liittynyt:
3.8.2007 22:21
Cr:än vaihteet..

ViestiKirjoittanut Welli17 » 11.6.2008 14:05

Pompe kirjoitti:Kuinka monta vaihdetta pitäisi olla cr -94:ssä?


Minä muistelen että tuon ikäisissä ja sitä vanhemmissa piikeissä on 6 vaihdetta. Paljon uudemmissa on sitten sen 5 vaihdetta..:)

Korjatkaa jos meni väärin.:D
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20

ViestiKirjoittanut jot » 11.6.2008 20:05

1997> 6 vaihetta
1998< 5 vaihetta
Juntunen
Paikkakunta:
Suomussalmi
Liittynyt:
28.4.2007 22:32

ViestiKirjoittanut Juntunen » 12.6.2008 13:51

Honda cr -92 etuiskarien öljynmäärä?
http://www.motot.net/galleria/57203 Kommenttia saa laittaa
-vainio-
Pyörä:
LC4
Liittynyt:
3.1.2006 21:43

ViestiKirjoittanut -vainio- » 21.6.2008 20:45

Tuosta omasta -02vm Cr 125r:stä on nyt pytty 90% varmuudella entinen (en ole vielä irroittanut, mutta sammui kesken ajon ja puristukset hävinneet).

Onko parempi putkittaa sylinteri vai pinnoittaa?
Tuo putkittamalla sen saisi varmaan nopeammin itselleen takaisin?
Missä olisi tuo putkitus halvinta?
Motomasterilla tuo putkitustyö maksaisi 100e, ei oikein missään tuota halvemmalla tehdä?
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 21.6.2008 21:29

-vainio- kirjoitti:Tuosta omasta -02vm Cr 125r:stä on nyt pytty 90% varmuudella entinen (en ole vielä irroittanut, mutta sammui kesken ajon ja puristukset hävinneet).

Onko parempi putkittaa sylinteri vai pinnoittaa?
Tuo putkittamalla sen saisi varmaan nopeammin itselleen takaisin?
Missä olisi tuo putkitus halvinta?
Motomasterilla tuo putkitustyö maksaisi 100e, ei oikein missään tuota halvemmalla tehdä?

Putkituksessa on ongelmana kanavien osuminen kohdakkain, ja kun tiedetään että pienetkin pykälät kanavissa aiheuttavat suurta tehonhukkaa niin kannattaa unohtaa koko touhu. Sen sijaan jos maltat odottaa pari viikkoa, niin saat varmasti hyvän pinnan jolla ajaa taas pitkään (kunnes narahtaa).

Tsekkaa: http://www.powerseal.nl
-vainio-
Pyörä:
LC4
Liittynyt:
3.1.2006 21:43

ViestiKirjoittanut -vainio- » 22.6.2008 0:17

tkylma kirjoitti:
-vainio- kirjoitti:Tuosta omasta -02vm Cr 125r:stä on nyt pytty 90% varmuudella entinen (en ole vielä irroittanut, mutta sammui kesken ajon ja puristukset hävinneet).

Onko parempi putkittaa sylinteri vai pinnoittaa?
Tuo putkittamalla sen saisi varmaan nopeammin itselleen takaisin?
Missä olisi tuo putkitus halvinta?
Motomasterilla tuo putkitustyö maksaisi 100e, ei oikein missään tuota halvemmalla tehdä?

Putkituksessa on ongelmana kanavien osuminen kohdakkain, ja kun tiedetään että pienetkin pykälät kanavissa aiheuttavat suurta tehonhukkaa niin kannattaa unohtaa koko touhu. Sen sijaan jos maltat odottaa pari viikkoa, niin saat varmasti hyvän pinnan jolla ajaa taas pitkään (kunnes narahtaa).

Tsekkaa: http://www.powerseal.nl

Irroitin tuon pytyn ja hymy oli korvissa asti, kun huomasin ettei sylkkässä ole mitään jälkiä.
Mäntä sen sijaan ihan loppu, no maanantaina sitten Nakkilan Pyöräst ja Mopost hakemaan uudet tiivisteet, mäntä ja neulalaakeri.
Tuota Powerseal-pinnoittamista juuri meinasinkin, muistaakseni Porissa pystyy Suitzamanin kautta tuon homman hoitamaan (vähemmän pään vaivaa itselle :D)
alapatu
Liittynyt:
14.11.2007 19:03

ViestiKirjoittanut alapatu » 22.6.2008 22:36

mitä mäntää suosittelisitta/ootta käyttäny. pyörä cr250 -95.onko kokemuksia namura merkkisistä männistä. vai ostanko ihan alkuperäisen?.
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 25.6.2008 13:40

alapatu kirjoitti:mitä mäntää suosittelisitta/ootta käyttäny. pyörä cr250 -95.onko kokemuksia namura merkkisistä männistä. vai ostanko ihan alkuperäisen?.

Itsellä myös pian männänvaihto edessä ja olen kahden vaiheillä; prox vaiko proHonda...

Nykyinen mäntä on prox, ajettu pian 43h ja kiillottumaa ei männässä vielä lainkaan. Proxin mukana vain ei tullut neulalaakeria eikä tiivisteitä, kuten proHondan mukana tulisi joten... hmm..
alapatu
Liittynyt:
14.11.2007 19:03

ViestiKirjoittanut alapatu » 26.6.2008 7:34

tuli tilattua prox:sin mäntä.mistä sais tuota prohondaa?onko se orkkis?
lynss
Paikkakunta:
keski-suomi
Liittynyt:
28.6.2007 10:26

ViestiKirjoittanut lynss » 26.6.2008 8:12

alapatu kirjoitti:tuli tilattua prox:sin mäntä.mistä sais tuota prohondaa?onko se orkkis?


Tuolta Kataforilta saa ainaski Honda original mäntäsatseja..

http://www.katafori.fi/
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 27.6.2008 9:40

Motokeitaasta saa alkuperäismäntää eli proHondaa.

Tuli nyt sitten kokeeksi tilattua semmonen.
Pompe
Pyörä:
Ei ole : (
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
17.1.2007 21:04

ViestiKirjoittanut Pompe » 28.6.2008 0:43

Onko 90-luvun alkupuolen hondan etujarrulevyssä suurta eroo tälläseen tuoreempaan kakstuhattaluvun hondan etujarrulevyyn?

Onko yleisesti näissä cr:n vanteiden navoissa suurta eroo, jos on?