Suzuki RM

galex
Liittynyt:
3.9.2006 16:40

ViestiKirjoittanut galex » 29.7.2007 17:08

Mikähän mahtaisi olla 2003 vuoden suzuki rm 125 suuttimen vakio koko????
kylähullu maalta
Paikkakunta:
Humppila(forssa)
Liittynyt:
29.7.2007 20:09

ViestiKirjoittanut kylähullu maalta » 29.7.2007 20:20

plank kirjoitti:
SOLKKU kirjoitti:kui paljo 250cc ilmajäähy rämässä on tehoo


leguidevertissä ilmotettu teho vm. 1981, joka ilmeisesti vika ilmajäähy oli 41,5hv. Tuskin vaan sellasessa enää nii paljoo on...
Et ai vaan kysyny sen takia, että ostaisit tollasen? Älä noin vanhaa pyörää mee ostamaan. Olis siihen kiva saada uutta osaaki :-D


mitä vikaa ? hyvin on menty vaikka osaa ei nyt ihan samana päivänä ole kaupasta saanut...
kylähullu maalta
Paikkakunta:
Humppila(forssa)
Liittynyt:
29.7.2007 20:09

ViestiKirjoittanut kylähullu maalta » 29.7.2007 20:34

Rocky79 kirjoitti:Onkos täällä kellään 500cc 2-tahtista ilmajäähdytteistä
Suzuki RM? Ihan uteliaisuuttani kysyn, kun olen vaan yhden nähnyt ja testannut. Sääli ettei sitä sitten tullut koskaan ostettua. Sylinteri ja kansi olivat melkein auton renkaan kokosia :D


itsellä löytyy 400cc menohaluja tuntuu olevan vaikkain ajokokemusta löytyy jonkin verran, ei jaksa pitkään montulla veivata
suzuki_rm_250cc
Liittynyt:
31.7.2007 9:01

ViestiKirjoittanut suzuki_rm_250cc » 31.7.2007 11:09

mistä saa suzuki rm 250cc pohjapanssarin vai saako siihen ollenkaan?Lähettäkää linkki!
Spin
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
15.6.2007 23:10

ViestiKirjoittanut Spin » 31.7.2007 23:32

suzuki_rm_250cc kirjoitti:mistä saa suzuki rm 250cc pohjapanssarin vai saako siihen ollenkaan?Lähettäkää linkki!


Jostain ku sais mallin ni vois tehdä itse ;).
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 31.7.2007 23:43

Et osaa rullamittaa käyttää sitten? Ei jonkun pohjapanssarin teko voi olla hei oikeesti vaikeeta...tosin mieluummin muovista kuin metallista, muttei sekään vaadi kuin pikkuisen järkeilyä ja malttia.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
shadowknight
Pyörä:
Yamaha Yz426F -01, Yamaha Yz250 -03
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
27.10.2006 16:31

ViestiKirjoittanut shadowknight » 1.8.2007 10:00

Ei se pohjapanssarin teko ole kovin vaikeaa. Onko kellaa tietoa, etta mista sais Suzuki Rm vm 84 pyttyja. Saa olla kaytetty ja voin myos ostaa joltain henkilolta. Muistan olleen yhessa sivussa, josta loytyi vanhoihin crosseihin osia. Mutta en muista sen sivun nimea. Anteeksi vaan 'A' ja 'O' puute. Mutta en osaa saataa naita nappiksia kuntoon.
Viimeksi muokannut shadowknight päivämäärä 3.8.2007 15:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Spin
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
15.6.2007 23:10

ViestiKirjoittanut Spin » 1.8.2007 21:01

SMK;-) kirjoitti:Et osaa rullamittaa käyttää sitten? Ei jonkun pohjapanssarin teko voi olla hei oikeesti vaikeeta...tosin mieluummin muovista kuin metallista, muttei sekään vaadi kuin pikkuisen järkeilyä ja malttia.


Toki nyt rullamitta käpälissä pysyy. Lähinnä ois tehny kopion kaupallisesta. Nähnyt vähän mistä minne tuo yltää, ja mihin helpoin kiinnittää. Empä ole edes katsellut suuremmin pohjaa tuossa mielessä. Ehkä tota vois alkaa suunnittelemaan. Täytyy duunista katsella jos löytyis sopivaa palaa rosteria, tai jotain sopivaa muovia.
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17

ViestiKirjoittanut noen » 1.8.2007 21:30

alumiinista taitaa tulla hyvä...
mutta haittaako se menoa ??
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 1.8.2007 21:41

noen kirjoitti:alumiinista taitaa tulla hyvä...

Alumiininen tökkii kivissä, mutta muovinen liukuu.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 1.8.2007 23:35

No nimenomaan. Rosteri ja alumiini on ainakin ihan out enskakäytössä, ne puree kiviin kuin tauti, mutta vieläpä juuriinkin jonkin verran. Sit märällä kelillä kun jää jupeen johkin tukkiin ja juureen niin kiittää kyllä polyeteleeniä. Se on siis suksipohjamatskua, eli myös kimmoisaa, eikä napsahda pakkasellakaan halki. Helpoimmasta päästä muotoilla ja kantsii laittaa alkaan heti pakarin alapuolelta (5-10cm riippuen lähteekö putki mistä/paljonko tahteja) aina jalkatappien kohdalle asti tai oikeastaan sinne alapoikkipalkkiin runkoa.

Klemmareilla kiinni ja pikku lisävaivalla muotoilee taakse pikakiinnitys-"kynnen" ulottumaan relusti sen poikkipalkin päälle. Neljäs pyörä em. ratkasulla ja ei lommon lommoo runkoputkissa, eikä muutakaan rikki. Ja tuommonen puolen metrin siivu 6mm levyä kestä hyvin taivuttaa sen verran, että saa taka(pika)kiinnityksen pois paikaltaan ja takaisin irroittamatta kelmmareita etupäästä. Joka taas on tärkeää siksi, ettei mutaa ja etnekin talvella jäätä saa sieltä koneen ja panssarin välistä pois ellei saa takapäätä irti.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Spin
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
15.6.2007 23:10

ViestiKirjoittanut Spin » 1.8.2007 23:39

Alumiini nyt muutenkin murtuu melko helposti. Täytynee jostain metsästää tuota muovia.
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17

ViestiKirjoittanut noen » 1.8.2007 23:52

no jaa a. puree se muovikin ihan hyvin kiviin. (riippuu tilanteesta)

SMK rosteriin uppoaa kivi helpommin kuin muovi panssariin tä ??
mutta haittaako se menoa ??
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 1.8.2007 23:57

Rosteri ja alumiini tokkii kivissä eikä luista. Muovi luistaa, mutta jos täräytät sopivasti oikein terävään kiveen, niin kyllä se muoviKIN tökkää. Ja sitäpaitsi muovilaatuja on vaikka minkälaisia...

E. sulla neon, ei kumminkaan ole asiasta mitään kokemusta. Etkö voi muka uskoa kuskeja, jotka ovat tämän huomanneet omien kokemuksiensa kautta?
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17

ViestiKirjoittanut noen » 2.8.2007 0:00

on on... kyllä ne kelkan muovi sukset ainakin jokatilanteessa helpommin TÖKKÄÄ kiveen kuin peltisukset
mutta haittaako se menoa ??