btw, nyt on gassissa motovanteetki alla. on muuten pikkasen hauskempi kadulla noilla vrt nappulat
Karvan0ppa kirjoitti:Mulla on just ton oman kolmesatasen kilvittäminen menossa, tähän asti tullu maksettua rekisteröintikatsastus (180e) ja yks uusinta (~40e) nyt pitäis vaan vääntää veroanomus tulliin ja venttailla tulosta. veikkaisin että verot tulee olemaan 1000-1300e väliltä.
btw, nyt on gassissa motovanteetki alla. on muuten pikkasen hauskempi kadulla noilla vrt nappulat
Rasmustus kirjoitti:No eipä ollu kauhena vaikeaa sit. Tarviiko muita papaereita kun nuo punakilpipaperit?
kyllä männän pitää normaalissa ajossa kestää ainakin puoltaenemmän,putsari vaan puhtaanaRentoReino kirjoitti:Ostin just 200cc EC:n. Haluisko joku kertoo mulle tän pyörän huoltoväleistä pikkuse. Vanha omistaja sanos et loota öljyt 5h välein j mäntä 30h välein. Ei siin viel mitään mut kuin usein täytyy avata vaihteitoo ja vaihdella laakereit?? Mopo on vm -99 jos sil on jotain merkityst.
RentoReino kirjoitti:Ostin just 200cc EC:n. Haluisko joku kertoo mulle tän pyörän huoltoväleistä pikkuse. Vanha omistaja sanos et loota öljyt 5h välein j mäntä 30h välein. Ei siin viel mitään mut kuin usein täytyy avata vaihteitoo ja vaihdella laakereit?? Mopo on vm -99 jos sil on jotain merkityst.