KTM GS-Keskustelua :)

peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 11.8.2006 1:26

Ja vinkkinä, että tunturin PUCH moottorin magneeton ulosvetäjä käy näihin 87-96(?) piikkisiin koneisiin magneeton ulosvetämiseen.
Normipaiva
Liittynyt:
24.2.2005 3:42

ViestiKirjoittanut Normipaiva » 13.8.2006 22:30

tuota mitenkäs noi linku _neula_ laakeri zydeemi paskat mite ne revitää helvettii ku ei tuu vaikka kuinka hakkaa
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 14.8.2006 14:11

Lämmittämällä (kuumailmapuhaltimella) linkkua ja naputtelemalla tuurnalla & vasaralla
TeKaMOTO@Youtube
Warb
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
4.4.2005 22:43

ViestiKirjoittanut Warb » 15.8.2006 12:05

Tietäisköhän kukaan mikä mahtais olla vikana kun kotarin (Gs 125 -92) tehopiikki on kadoksissa, eli kun kierrokset nousee puoleen väliin niin pyörä menee ihan tukkoon.

Pakoaukonsäätimen pakoaukossa olevan läpän säätäminen palauttaa piikan aina n. päivän ajaksi ja sitten pyörä alkaa taas tukehtua. Läppä kuitenkin pysyy paikallansa ja tiukasti kiinni akselilla.

Suuttimienkan säätö ei ole minkään laista tulosta tuont ja vakio suuttimethan tossa nyt pitäis olla.

kiitos jos joku osaa vastata.
Normipaiva
Liittynyt:
24.2.2005 3:42

ViestiKirjoittanut Normipaiva » 17.8.2006 15:28

heh Ktm sidecarilla maksaa kiertokanki sarja 295euroa ja joka osassa 118e
Voetto
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
12.9.2002 16:19

ViestiKirjoittanut Voetto » 20.8.2006 16:45

Moro!

Nytkun tuli tuo A-kortti ajettua ja pääsen tässä piakkoin ihan luvan kanssa ajelemaan nykyisellä Kotarillani niin on tullut muutama kysymys koskien pöyrää.

Tuossa kuva.

Mikähän malli on kyseessä? Putkistossa on merkintä KTM 580, eli onko tämä ihan vain LC4 vai GS?
Entäs mistä tähän kannattaisi kysellä osia, pääasiassa rattaat, kytkimen osat ja nopeusmittarin pyörittäjä olisi hakusessa. Myös muoviosat kiinnostaisivat.

Mitenkäs muilla on näistä kokemuksia, tyyppivikoja yms?
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 20.8.2006 16:48

Voetto kirjoitti:Moro!

Nytkun tuli tuo A-kortti ajettua ja pääsen tässä piakkoin ihan luvan kanssa ajelemaan nykyisellä Kotarillani niin on tullut muutama kysymys koskien pöyrää.

Tuossa kuva.

Mikähän malli on kyseessä? Putkistossa on merkintä KTM 580, eli onko tämä ihan vain LC4 vai GS?
Entäs mistä tähän kannattaisi kysellä osia, pääasiassa rattaat, kytkimen osat ja nopeusmittarin pyörittäjä olisi hakusessa. Myös muoviosat kiinnostaisivat.

Mitenkäs muilla on näistä kokemuksia, tyyppivikoja yms?


käytä silmiäsi, kannessa lukee LC4
Voetto
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
12.9.2002 16:19

ViestiKirjoittanut Voetto » 20.8.2006 16:54

burner kirjoitti:
käytä silmiäsi, kannessa lukee LC4


Jooh, muttakun netistä etsiessä kyseistä pyörää on löytyny myös GS-mallin nimissä. Että eläpäs piikkinuori siellä huutele.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 20.8.2006 23:41

Kokemuksen tosisyvä rintaääni puhuu oikein niin...Mitäs jos ihan vaikka otteesta katsoisit mikä se malli oikein on?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Normipaiva
Liittynyt:
24.2.2005 3:42

ViestiKirjoittanut Normipaiva » 2.9.2006 18:56

tuota ei kukaa tietäis linku laakereitte numeroja tai sen kolmio palan kaikkien laakereiden numeroita että sais teetettyä ?
Normipaiva
Liittynyt:
24.2.2005 3:42

ViestiKirjoittanut Normipaiva » 2.9.2006 21:18

ja tuota ei oo kellää tietoa paljonko sylinteri putke vaihto kustantaa?
krekpe
Liittynyt:
9.1.2007 7:25

ViestiKirjoittanut krekpe » 9.1.2007 7:39

KTM 250 gs -89 Onko kokemuksia, mistä lähden hakeen vikaa? Moottori ei ollut kunnolla lämmin, eli vielä röpötteli ja sitten tuntui että alkais ottaan kierroksia joten lisäsin kaasua ja sanoi boooooo ja hyytyi! Käyntiin yritti, mutta jaksoi sanoa vain että pöt pöt ja sammui. Olisko tulppa sökö? Vai kaasarissa jotain? Onko ollut vastaavaa kokemusta? Kiitos...
pyryro
Liittynyt:
4.2.2007 17:58

ViestiKirjoittanut pyryro » 4.2.2007 18:19

sopiiko ktm gs 250 -86 sähköt (lähinnä staattori ja puola) -88 vuosimallin kanssa yhteeen?
B_a_s_e
Liittynyt:
2.4.2007 20:11

ViestiKirjoittanut B_a_s_e » 29.4.2007 8:17

Uusi KTM GS -omistaja ilmoittautuu! :) Pyörä 250cc ja vm. 1982. Kuvia voi käydä ihailemassa galleriassa.

Ja heti ensimmäisenä olisin apua tarvitsemassa:
Mitä tehdä kun kytkin sekä luistaa, että ei irroita kunnolla. Kytkinlevyt ovat kuulemma uudet ja vaijeri on löysällä niin ettei kanna ainakaan siitä. Olisiko kytkinlevyt mahdollisesti väärin laitettu sisälle vai..? Olisiko jollain kuvaa kytkinlevyjen järjestyksestä tai vaikka räjäytyskuvaa koko koneesta? (käynnistyspoljin myös rikki) Mitä öljyä koneessa pitäisi olla sisällä ja kuinka paljon? Entä sattuisiko joku tietämään onko www.mxbikes.com muuttanut uuteen osoitteeseen vai onko kyseistä sivustoa enään olemassakaan?

Kiitosta jo etukäteen!
Viimeksi muokannut B_a_s_e päivämäärä 18.5.2007 9:50, muokattu yhteensä 1 kerran
http://www.pyoraprojekti.blogspot.com/
P$111
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
20.1.2005 21:55
Ktm Gs

ViestiKirjoittanut P$111 » 30.4.2007 15:00

Gs:ssäni sammuuu kokoajan mikä vikana? (tulppa?)
Tai luulen, että ei saa bensaa(?) lähtee hyvin käyntiin ja liikkeelle lähdettyäni pitää ajaa "keskisaasulla" muuten sammuu!

Mikä voisin olla vikana?
...