Myynnissä on tehokkaampia valopuolia ja vaikka mitä, mutta ihan ekaksi kannattaisi varmaan alkaa polttimoa vaihtamaan vaiko suoraan koko maskia jo uusimaan.?
Mitään kypärävaloja en ajatellut hommailla...
Te joilla on KOKEMUSTA kertokaa kiitos.
RxDriver kirjoitti:Ei taida tänne kuulua mutta ihmettelen yhtä asiaa.. Eli tossa torstaina mentin faijan kysyy mänää tohon ktm:ään, ja sitten faija päättiki siellä että tuodaan se pyörä tänne niin ammattilaiset vaihtavat sen.. no ne nyt vaihto sen männän sitten, ja siellä oli 1-renkainen vertex mäntä, ja sellaisen he sinne pisti, putken suoristivat, pa-säätimen putsasivat, itse vaihdoimme toisen kerran jäähynesteet ja öljyt, mutta on se kumma kun ei tehoa tullut yhtään? ei jaksa keulia kaasusta, tuntuu että tehot vain laskivat.. eihän tuollaisella ole kiva ajaa jos se ei jaksa vetää.. no olin sillee et kai se siitä.. pitääkö tuota ajaa sisään että se alkaa toimimaan kunnolla?
Tony Eightyseven kirjoitti:RxDriver kirjoitti:Ei taida tänne kuulua mutta ihmettelen yhtä asiaa.. Eli tossa torstaina mentin faijan kysyy mänää tohon ktm:ään, ja sitten faija päättiki siellä että tuodaan se pyörä tänne niin ammattilaiset vaihtavat sen.. no ne nyt vaihto sen männän sitten, ja siellä oli 1-renkainen vertex mäntä, ja sellaisen he sinne pisti, putken suoristivat, pa-säätimen putsasivat, itse vaihdoimme toisen kerran jäähynesteet ja öljyt, mutta on se kumma kun ei tehoa tullut yhtään? ei jaksa keulia kaasusta, tuntuu että tehot vain laskivat.. eihän tuollaisella ole kiva ajaa jos se ei jaksa vetää.. no olin sillee et kai se siitä.. pitääkö tuota ajaa sisään että se alkaa toimimaan kunnolla?
Kone ottaa kuitenkin tehopiikin?