KTM EXC 125

tWinTurbono
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
30.9.2003 15:13

ViestiKirjoittanut tWinTurbono » 27.9.2005 12:10

RxDriver kirjoitti:
wert kirjoitti:RxDriver, ootko sä se apina, joka päristelee kotkalla katukypärä päässä ympäriinsä järvenpään keskustaa? Voi luoja. Aja vaikka rekan alle, niin kaikki ovat tyytyväisempiä.


Hahha!! :D
Taisin ajaa Järvenpään keskustassa viimeks kesälomalla :D
Hmm.. En ajele Järvenpään keskustassa anteeksi nyt vain, olet tainnut erehtyä henkilöstä..


Kyllä se oot tainnut sinä olla, Järvenpäässä ei ole kuin kaksi 125ktm, toinen on vain rekisterissä ja ainoastaa sinä ajelet punamustalla katukypärällä jäkessa usein.
Gsx-r 600
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 27.9.2005 12:56

Haha, no sithän se oli RxDriver. Punamusta katukypärä, oranssit käsisuojat ja tarraton vessa alla. Jätkä se vaan ajaa crossia, eikä pärtsää keskustassa ollenkaan.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
tWinTurbono
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
30.9.2003 15:13

ViestiKirjoittanut tWinTurbono » 27.9.2005 13:04

wert kirjoitti:Haha, no sithän se oli RxDriver. Punamusta katukypärä, oranssit käsisuojat ja tarraton vessa alla. Jätkä se vaan ajaa crossia, eikä pärtsää keskustassa ollenkaan.


Millon sä Järvenpäässä oot käyny?
HUPS!!
Viimeksi muokannut tWinTurbono päivämäärä 27.9.2005 15:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Gsx-r 600
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 27.9.2005 14:06

Mitä vittua on takasivukatteet? :D
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 27.9.2005 14:41

Käyn järvenpäässä päivittäin. No perkeles, onhan siinä tarrat ilmanohjaimissa. Voi luoja, kyllä nyt on krafiikkaa kerrakseen. Pienet kotkan logot ei hirmusen ärhäkästi silmille hyppää. Ja ne takasivuetualapakoputkenkatteet on vissiin sit ne sivunumerokilvet? Ja mitkä vitun katteet? Katteet on muoviluodeissa.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
fuelmx
Pyörä:
Honda CRF 450R, 2010
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.12.2004 18:33

ViestiKirjoittanut fuelmx » 27.9.2005 14:54

Kerrankin joku muukin avautuu tuosta katteet-nimityksestä...monttukoneissa ei oo mitään katteita *puistatus*
---==[fuel]==---
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 27.9.2005 18:52

wert kirjoitti:Käyn järvenpäässä päivittäin. No perkeles, onhan siinä tarrat ilmanohjaimissa. Voi luoja, kyllä nyt on krafiikkaa kerrakseen. Pienet kotkan logot ei hirmusen ärhäkästi silmille hyppää. Ja ne takasivuetualapakoputkenkatteet on vissiin sit ne sivunumerokilvet? Ja mitkä vitun katteet? Katteet on muoviluodeissa.


Vittu ketään kiinnosta lukeeko siinä ktm vai ei, en oo tehny tuolle pyörälle mitään tuuninkia koska ei sellaseen jaksa kuluttaa rahaa.. ja ömm mitäpä sillä väliä jos ajelen muuallakin kun hiekalla? sanoin vain että en ajele _järvenpään keskustassa_ tai jos ajan niin menen kaverille / kouluun
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 27.9.2005 19:38

fuelmx kirjoitti:Kerrankin joku muukin avautuu tuosta katteet-nimityksestä...monttukoneissa ei oo mitään katteita *puistatus*


Täytyy muistaa ettei se sutiva kotari ole esim. rxdriverille monttukone vaan... ;)
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 28.9.2005 12:00

Pärrääjä kirjoitti:
fuelmx kirjoitti:Kerrankin joku muukin avautuu tuosta katteet-nimityksestä...monttukoneissa ei oo mitään katteita *puistatus*


Täytyy muistaa ettei se sutiva kotari ole esim. rxdriverille monttukone vaan... ;)


vaan mikä? mulle se on ihan vaan pyörä millä mä tykkään ajella, oli alla sitten asfalttia tai hiekkaa
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 28.9.2005 17:41

RxDriver kirjoitti:
Pärrääjä kirjoitti:
fuelmx kirjoitti:Kerrankin joku muukin avautuu tuosta katteet-nimityksestä...monttukoneissa ei oo mitään katteita *puistatus*


Täytyy muistaa ettei se sutiva kotari ole esim. rxdriverille monttukone vaan... ;)


vaan mikä? mulle se on ihan vaan pyörä millä mä tykkään ajella, oli alla sitten asfalttia tai hiekkaa


Katupyörä?

RxDriver kirjoitti:Mitä vitun paskaa porukat tääl puhuu, et ei voi ajaa 50km eikä voi ajaa tasakaasulla. mitä vittua? mä ajelen tollasta 50km matkaa suunnillee joka ja pisimmät matkat on ollu 100km, ja katuvälityksillä vähän pakko ajella tasakaasulla kun ottaa tehopiikin vasta 110km/h.. ja yleensä rajotukset on se 80km/h..? JA HYVIN ON KESTÄNYT 3600KM TUO MÄNTÄ, AINUT MITÄ NYT ON NÄKYNYT NIIN TEHOT TIPPUNEET ELI EI ENÄÄN KEULI KAASUSTA, EI EDES YKKÖSELLÄ KOSKA KATUVÄLIT LÖYTYY, MUTTA VITTUAKO SE MINUA HAITTAA JA MUUTENKIN KYL SIL VIEL AJELEE JA KOHT MENEE PYÖRÄ SEISONTAAN..


Ja voisit lopettaa tänne puolelle kirjottelun, koska sun touhuillas ei enduron kanssa ole mitään tekemistä. Piikkipuolella on oma topic katumomoille.
KaljaKeisari
Liittynyt:
16.12.2004 18:06

ViestiKirjoittanut KaljaKeisari » 29.9.2005 13:24

Pärrääjä kirjoitti:
RxDriver kirjoitti:
Pärrääjä kirjoitti:
fuelmx kirjoitti:Kerrankin joku muukin avautuu tuosta katteet-nimityksestä...monttukoneissa ei oo mitään katteita *puistatus*


Täytyy muistaa ettei se sutiva kotari ole esim. rxdriverille monttukone vaan... ;)


vaan mikä? mulle se on ihan vaan pyörä millä mä tykkään ajella, oli alla sitten asfalttia tai hiekkaa


Katupyörä?

RxDriver kirjoitti:Mitä vitun paskaa porukat tääl puhuu, et ei voi ajaa 50km eikä voi ajaa tasakaasulla. mitä vittua? mä ajelen tollasta 50km matkaa suunnillee joka ja pisimmät matkat on ollu 100km, ja katuvälityksillä vähän pakko ajella tasakaasulla kun ottaa tehopiikin vasta 110km/h.. ja yleensä rajotukset on se 80km/h..? JA HYVIN ON KESTÄNYT 3600KM TUO MÄNTÄ, AINUT MITÄ NYT ON NÄKYNYT NIIN TEHOT TIPPUNEET ELI EI ENÄÄN KEULI KAASUSTA, EI EDES YKKÖSELLÄ KOSKA KATUVÄLIT LÖYTYY, MUTTA VITTUAKO SE MINUA HAITTAA JA MUUTENKIN KYL SIL VIEL AJELEE JA KOHT MENEE PYÖRÄ SEISONTAAN..


Ja voisit lopettaa tänne puolelle kirjottelun, koska sun touhuillas ei enduron kanssa ole mitään tekemistä. Piikkipuolella on oma topic katumomoille.

Nii siel onki mut siel just kaikki tollaset Pärrääjän kaltaset vittupäät käy pätee ja vittuilee jos kysýy jotai.
MXer
Paikkakunta:
Tku
Liittynyt:
12.3.2002 18:46

ViestiKirjoittanut MXer » 29.9.2005 13:42

Ettekö te oikeesti tajua, ettei kurapyöräilijöitä kiinnosta teidän katuajot? Oletteko te niin rajoittuneita niihin kotarin 40 heppaan ja keulimiseen, ettei äly riitä enää mihinkään muuhun?
tonikoli.com
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 29.9.2005 14:55

MXer kirjoitti:Ettekö te oikeesti tajua, ettei kurapyöräilijöitä kiinnosta teidän katuajot? Oletteko te niin rajoittuneita niihin kotarin 40 heppaan ja keulimiseen, ettei äly riitä enää mihinkään muuhun?


Jaa että mihin keulimisiin? :D voi ku osaisinki..
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 29.9.2005 16:06

On se vissiin vaikee tajuta. Eihän kukaan piikkipuolellekkaan tule kyselemään, mistä saa 19" ja 21" renkaat RS:ään, jotta olisi parempi ajaa röykkysuorilla, ainakin kovin äkkiä sellaiset lukotettaisiin.

Tänkin topicin voisi ihan hyvin lukottaa, kun eikö yleinen linjaus ole ollut se, ettei mallikohtaisia topiceja hyväksytä? Suurimmaksi osaksi tässäkin on vain puhetta katuajosta tms. ja ne asiaan liittyvätkin mahtuisivat yhtä hyvin muiden aiheiden alle, niin kuin jo suurin osa muita merkkejä koskevat aisiat ovat. Vai johtuuko, ettei KTM aiheisia topiceja lukoteta niin herkästi siitä, että moderaattorimme, ritari ässä, omaa porkkanan värisen, crossia etäisesti muistuttavan tekeleen? ;)
Ritari ässä Eläkeläinen
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Ritari ässä » 29.9.2005 16:47

Sieltähän se kysymys/huomautus viimein tuli, mitä tässä olen pidemmän aikaa odotellut.

Jos nyt muistaisin millon ja mihin tästä jo aikaisemmin kirjoittelin, voisin vain kopioida tekstinpätkän tänne mutta en jaksa etsiä.
Myönnän siis että järjestely ei ole mikään paras mahdollinen, täällä on joskus ollut ihan valmistajakohtaiset osiot foorumilla, mutta siitä päätettiin luopua ja siitä syystä ei merkki/mallikohtaisia topicejakaan mielellään haluta. Parempi/paras olisi kun kaikista aiheista olisi omat topicinsa, ja niissä voisi sitten keskustella pyörästä riippumatta, näin tulisi varmasti myös vaihdettua tietoa ja kokemuksia eri merkkien ja mallien välillä.

Tähän suuntaan on jo esimerkiksi Huolto & Korjaus topic, joka on ihan toimiva, vielä kun useampi uusi käyttäjä ymmärtäisi sen tarkoituksen ennen kuin tekee uuden topicin kysyäkseen miksei pyörässä kestä tulpat.

Ja kuten siinä aikasemmassa viestissänikin kerroin, mallikohtaisten topicien sallimiseen on vaikuttanut kovasti se, miten huolella topic on tehty. Jos ensimmäinen viesti on asiallinen ja keskustelua herättävä, sen mielellään säästää kun tietää että siitä on hyötyä.
Sitten taas vastaan on tullut uusia topiceja jotka näyttävät siltä että ovat tehty vain sen takia että muistakin pyöristä on, ensimmäinen viesti tyylillä "jutellaan täällä tosta jne :D".

Kyllä tuolla sivujen joukossa on muistakin pyöristä niitä topiceja, ktm:ien vain näyttävät pysyvän aktiivisimpina.