KTM EXC 125

RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 11.8.2005 1:16

pv jätkä kirjoitti:kam ul on tämne.. menee kuulemma 180.. . aika hyv in vai mitä?? kuullemma on melkee 45,7 hummaa....


No lol vähän paska!!!! Kävin penkittämässä tänään väljällä männällä vielä ja lähti 52 heppaa!!! Ei ehkä kulje ku joku 170km/h, mut keulii muuten ihan homona!!!
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
pv jätkä
Paikkakunta:
porvo
Liittynyt:
21.6.2005 23:49

ViestiKirjoittanut pv jätkä » 11.8.2005 1:17

RxDriver kirjoitti:
pv jätkä kirjoitti:kam ul on tämne.. menee kuulemma 180.. . aika hyv in vai mitä?? kuullemma on melkee 45,7 hummaa....


No lol vähän paska!!!! Kävin penkittämässä tänään väljällä männällä vielä ja lähti 52 heppaa!!! Ei ehkä kulje ku joku 170km/h, mut keulii muuten ihan homona!!!

kuulemm kamun keulii kakkosel viel m´tu ku siin o nii isot välit ja muute,nki se mennee aika lujaa...
ehtitään nais ysyäävää?????
Lauri-
Pyörä:
Husqvarna TE450
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
26.2.2004 20:25

ViestiKirjoittanut Lauri- » 11.8.2005 13:05

Kiitokset ja ohjekirjaa ei tosiaankaan löydy, pitää kattella jos netistä löytyisi. 45.7 ja 52? :S Multa lähti pelkän teharin kaa 73.24hv.. :/
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 11.8.2005 13:37

Tuolta löytyy kotarin ohjekirjat pdf:nä http://www.cmmachine.com/jetting.html
Lauri-
Pyörä:
Husqvarna TE450
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
26.2.2004 20:25

ViestiKirjoittanut Lauri- » 12.8.2005 19:17

Juu, kiitos linkistä. Vaihtelin öljyt ja pesin ilmanputsarin ja muuten vaan tarkistelin paikkoja, esim. ilmanputsarin kiinnitys on mielestäni paljon hankalampaa kuin husqvarnan vastaavassa piikissä.

Voi olla kun on uus pyörä mutta tuntuu, että noi kaikki kiinnitykset sun muut systeemit oli hussessa paljon "viisaammin".
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 12.8.2005 19:21

Hehee, hussessa ei ole yhtään mitään viisasta. :) Voi että miten joskus tuli ihmeteltyä kaverin kanssa hussen erikoisuuksia.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
Lauri-
Pyörä:
Husqvarna TE450
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
26.2.2004 20:25

ViestiKirjoittanut Lauri- » 12.8.2005 19:48

Nää ny ei oo mitenkään ihmeellisiä, mutta semmosia jotka olis voinu tehdä paremmin.

-Penkin poistaminen, pitää olla kahdella ruuvilla kiinni, hussessa oli kätevästi yksi "ruuvi" (mikäs sen oikee nimi o?) minkä sai käsin irti 2 sekunnissa.

-Ilmanputsarikotelon kiinnikkeet, yksi on jo hukkunut ja kiinnittäminen on aina hankalaa.

-Itse ilmanputsari on typerästi kiinni. (vain omia mielipiteitä :))

Oli viä pari kohtaa heti näin alkuun, ei vaan ny tuu mieleen.

Pakoaukonsäätimet on säädetty katuajoon ja vielä katukumit, eli en oo päässy vertaileen miltä tää tuntuu mettässä/montulla husseen verrattuna. Kuhan saan säädetty pyörän niin saa jo vähän tuntumaa.
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 12.8.2005 20:11

Lauri- kirjoitti:-Penkin poistaminen, pitää olla kahdella ruuvilla kiinni, hussessa oli kätevästi yksi "ruuvi" (mikäs sen oikee nimi o?) minkä sai käsin irti 2 sekunnissa.

-Ilmanputsarikotelon kiinnikkeet, yksi on jo hukkunut ja kiinnittäminen on aina hankalaa.

-Itse ilmanputsari on typerästi kiinni. (vain omia mielipiteitä :))


Mun penkki on yhdellä ruuvilla pohjsta, joka on ihan hyvä, joku taliaivo vielä ottaa mukaansa..

Mun mielestä se ilmanputsari on just hyvä.. ei mulla ole hävinnyt ainakaan mitään kiinnikkeitä? saa repäsemällä irti.. tosin huono metsässä ja radalla jos tippuu..

Ilmanputsarin se filtteri on just hyvin siinä.. saa nopeesti irti ja varmasti pysyy.. tosin sen koko kotelon irrottamiseen tarvii purkaa puol mopoo.. katteet, takahäkki..
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
^RoSSi^
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
15.4.2005 23:02

ViestiKirjoittanut ^RoSSi^ » 13.8.2005 0:36

paljo kotari kulkee täystehosena?? kiihtyykö hyvin?
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 13.8.2005 0:41

^RoSSi^ kirjoitti:paljo kotari kulkee täystehosena?? kiihtyykö hyvin?


Kulkee ainaki 180 ja keulii joka vaihteella kaasusta
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 13.8.2005 4:07

^RoSSi^ kirjoitti:paljo kotari kulkee täystehosena?? kiihtyykö hyvin?
Kulkee yhtä lujaa kun sun siemensyöksy.
Lauri-
Pyörä:
Husqvarna TE450
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
26.2.2004 20:25

ViestiKirjoittanut Lauri- » 13.8.2005 9:58

Eli lähtee kun purkka tukasta.

Minkäslaisia kumeja te käytätte? Tulisi lähinnä mettään ja montulle. Nyt on ekaa kertaa pyörässä nestekytkin, ohan se kevyt mutta onko porukalla ollu paljonkin vikoja sen suhteen?
(LATE)
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.5.2004 16:10
kk

ViestiKirjoittanut (LATE) » 13.8.2005 11:09

^RoSSi^ kirjoitti:paljo kotari kulkee täystehosena?? kiihtyykö hyvin?

n.80km/h vakio,ja lähtee yhtä hyvin ku yamaha 125cc crossipyörä esim,
RxDriver
Liittynyt:
14.5.2004 21:03

ViestiKirjoittanut RxDriver » 13.8.2005 12:26

Lauri- kirjoitti:Eli lähtee kun purkka tukasta.

Minkäslaisia kumeja te käytätte? Tulisi lähinnä mettään ja montulle. Nyt on ekaa kertaa pyörässä nestekytkin, ohan se kevyt mutta onko porukalla ollu paljonkin vikoja sen suhteen?


Mulla ei ainakaan tän kahden kuukauden käyttökokemuksen aikana ole ollut mitään ongelmaa.. Pikkuveli vaan löysi siitä nestesäiliöstä sellasen 0.5mm*0.5mm reiän mistä vähän väliä tulee sitä nestettä.. mutta veikkaan että se on vaan joku ilmareikä? kun se on sellanen tarkasti tehty ettei oo mikää epämääräsen näkönen..
[31.7] Pari uutta kuvaa lisätty

Christian Pfeiffer - "It's not safe to ride slowly."
Renthal
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
12.9.2003 16:41

ViestiKirjoittanut Renthal » 13.8.2005 22:23

Ei kait siinä muuta vikaa ole, kuin se että se menee luvattoman helposti paskaksi. Sitten saa kaivaa kuvetta, varsinkin jos ostaa alkuperäisen. AJP:n vastaava maksaa 150 euroa vähemmän ja menee heittämällä kiinni ja on vieläpä kevyempi.
Vaihdoin siniseen.