Yamaha YZ Topic

HRC250
Liittynyt:
14.8.2003 22:45

ViestiKirjoittanut HRC250 » 20.2.2006 10:22

Pytty pois ja kokeile pyöriikö kiertokank/kampiakseli HERKÄSTI.
KTM
MikeeH
Paikkakunta:
big city
Liittynyt:
29.4.2004 22:14

ViestiKirjoittanut MikeeH » 20.2.2006 22:34

Joo pytty on nostettu pois ja kampiakseli välillä tuntuu pyörivän ihan normaalisti, mutta välillä vetäsee tosi pahasti jumiin. Eli laakereissa se vika kaiken järjen mukaan on. Pakko alkaa konetta availemaan joka tapauksessa.
Madracing
Liittynyt:
17.1.2006 20:25

ViestiKirjoittanut Madracing » 27.2.2006 3:40

nii mikäs siinä yammun yz 125cc vm88 pakoaukonsäätimessä siten pettää? että on niin huono... ja mitenkäs muuten käyttäytyy jos esim. ottaa koko säätimen poies?? eikös pitäs alatehot hävitä jä ylös lisääntyy?
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 27.2.2006 19:42

Kyl vissiin pitäis...
Moto Freak
Paikkakunta:
Imatra/Mikkeli
Liittynyt:
30.9.2005 15:14

ViestiKirjoittanut Moto Freak » 1.3.2006 3:41

No ylös ei kyl lisäänny mut alhaalta häviää....
Madracing
Liittynyt:
17.1.2006 20:25

ViestiKirjoittanut Madracing » 1.3.2006 19:56

no ittelläni on kokemusta ilman koko säädintä ni tehoa lisää eikä hävinnyt mistään kierrosalueelta tehoa en sitten tiedä onko pyörä kohtasta mutta näin omassa.
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 1.3.2006 20:12

ei kyllä voi pitää paikkaansa sillä pako aukon säädin nimenomaan aukeaa korkeilla kierroksilla jolloin se ei vie tehoja millään tapaa matalilla kierroksilla taas se on kiinni asennossa jolloin tuo vääntöä ja miksi sä luulet että semmonen olisi tehty jos siitä ei olisi mitään hyötyä ja muuten sähän voisit opetella kirjottamaan tässä sitten samalla kun tätä on niin kiva lukea eikö?
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Madracing
Liittynyt:
17.1.2006 20:25

ViestiKirjoittanut Madracing » 1.3.2006 20:55

Paappis kirjoitti:ei kyllä voi pitää paikkaansa sillä pako aukon säädin nimenomaan aukeaa korkeilla kierroksilla jolloin se ei vie tehoja millään tapaa matalilla kierroksilla taas se on kiinni asennossa jolloin tuo vääntöä ja miksi sä luulet että semmonen olisi tehty jos siitä ei olisi mitään hyötyä ja muuten sähän voisit opetella kirjottamaan tässä sitten samalla kun tätä on niin kiva lukea eikö?


no kyllä se nyt piti paikkansa ja mikäs vika tässä kirjotuksessa on? onko joku ongelma lukemisen ymmärtämisen kanssa?
tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 1.3.2006 21:55

Ongelma onko joku selvyyden viestien kanssko?
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 1.3.2006 21:58

tomu kirjoitti:Ongelma onko joku selvyyden viestien kanssko?

JOoo ei ka eiku joo nythämmä muistin joo eikää nii...?!?
turskaaa
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
2.11.2004 21:23

ViestiKirjoittanut turskaaa » 5.3.2006 3:40

tietääkö kukaan yamaha YZ 125 -89:n mitään vakio vikoja tms?
sandoreil
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.4.2005 16:24
Yamaha YZ 125 -88 sähköt

ViestiKirjoittanut sandoreil » 9.3.2006 16:24

Joo eli onko yamaha yz 125 -88 pyörässä minkäänlaista sulaketta missään? Tuossa vähän aikaa sitten oli magneeton vauhtipyörän niittaukset pettäneet ja se oli ottanut kiinni sytytyskäämeihin yms. mitä siellä sisällä on. Vauhtipyörä on nyt kunnossa, mutta ei anna kipinää... Laitoin kiinni uuden sytytyspuolan eikä vieläkään mitään. Voiko CDI-boksi olla kärähtänyt vai sitten nuo sytytyskäämit?
Juha.N
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Juha.N » 9.3.2006 19:37

Tarkista helpoin ensin, ettei tappokatkasin maadota. Hondassa oli ainakin tota ongelmaa ja ratkasu siihen on jotain eristävää teippiä napin ja stongan väliin.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 10.3.2006 0:56

Aloita mittaamalla yleismittarin R-asennossa ne käämit. Luultavasti lanka poikki kun VP pettänyt.

Jos pakoaukon säädin ei enää toimi, niin miksi sen pois purkaminenkaan mitään vaikuttaisi mihinkään...
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 12.3.2006 22:02

yz250 -89 menny etujarrun puoleinen etupumpun stefa...

tarkat ohjeet vaihtoon kiitos