2-t öljyt

terpi-
Liittynyt:
12.6.2006 20:57

ViestiKirjoittanut terpi- » 28.5.2007 18:26

Jupeksi kirjoitti:Minkälaisia noi Teboilin täyssynteettiset oikeen on? Ihan kuraa(ko)?

itse ole käyttänyt teboilin 2t öljyjä eikä ole vikaa ilmennyt ;)
mokke
Liittynyt:
30.12.2006 12:29

ViestiKirjoittanut mokke » 28.5.2007 21:30

onko kokemuksii motulin 10w30 2t laatikko öljystä? bike pointin hyllystä 10e 1L.
`jussi`
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
27.9.2005 14:13

ViestiKirjoittanut `jussi` » 29.5.2007 15:17

hyvää kamaa on.
motosuomi
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
21.1.2007 0:23

ViestiKirjoittanut motosuomi » 29.5.2007 15:51

Noniin,
nyt on mopossa uus kampiakseli + kirtokanki + laakerit...

Sisäänajoa? Joo, kierros pari, mut mites ku mulla se sisäänajo ei eroa mitenkään siitä varsinaisesta ajosta :)

Mut kuinka välttää vastaava remontti? Kuis moniprossasta löböä, ku ajo on tosiaan aika moista alakierroksilla röpöttelyä.

Tuntuu että sitä öljyä on jo nytkin ihan liikaa (seokset 3%-3,5%) ja että tuppaa tulemaan änkästä takasvingiin liiat öljät.
Kuva
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 29.5.2007 16:00

motosuomi kirjoitti:Noniin,
nyt on mopossa uus kampiakseli + kirtokanki + laakerit...

Sisäänajoa? Joo, kierros pari, mut mites ku mulla se sisäänajo ei eroa mitenkään siitä varsinaisesta ajosta :)

Mut kuinka välttää vastaava remontti? Kuis moniprossasta löböä, ku ajo on tosiaan aika moista alakierroksilla röpöttelyä.

Tuntuu että sitä öljyä on jo nytkin ihan liikaa (seokset 3%-3,5%) ja että tuppaa tulemaan änkästä takasvingiin liiat öljät.


1% öljyä pois!
motosuomi
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
21.1.2007 0:23

ViestiKirjoittanut motosuomi » 29.5.2007 16:25

Niin joo, niinhän se pitäs olla...
...mutta onko tosta kovasta öljyisyydestä haittaa?

Karstaa tietysti v*tusti ja pakoaukonsäädin jumiutuu yms. mutta muuta haittaa?

Mä käytän sitä sinistä savua naamioimaan mun huonot ajotaidot :)
Kuva
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 29.5.2007 17:28

Kyl se öljyvana johtuu vaan liian rikkaasta kaasarin säädöstä, ei siitä öljyn määrästä. Toki jos kaasarin säädöt on perseellään niin tuleehan sitä öljyä sitä enempi mitä enempi sitä laittaa. Se vaan on oireen hoitamista, taudin hoitamisen sijasta.

Itse olen ajanut jopa yli 4% eikä edes tulppaa mennyt, mutta säädöt olikin muutne ok. Öljynä H1R. Eikä se kyllä erityisesti karstaakaan, ellei ne kasarin säädöt ole poskellaan.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
jekhba
Liittynyt:
28.9.2006 14:56
m

ViestiKirjoittanut jekhba » 30.8.2007 17:59

mikä on kaikkein parasta 2t öljyä
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 30.8.2007 18:43

Veikkaan Castrolin A747 tai Motulin 800. Kumpikaan ei tosin raaka-aineidensa takia sovellu kylmään. Ittellä käytössä Motulin 710 ja tuntuu olevan hyvää.
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 30.8.2007 19:44

Belray H1R
Saulerson
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.12.2006 16:04

ViestiKirjoittanut Saulerson » 1.9.2007 1:46

Käyttelen valmistajan suosittelemia Motul 2t öljyjä 3% sekoitus suhdanteella. Vaihteistoöljyiks viimeks heitin jotain Bilteman öljyjä.

Edit: Voe helevetti, meni ihan väärään paikkaan postaus. :D
jokeri racing
Paikkakunta:
kauhajoki
Liittynyt:
1.8.2006 18:13

ViestiKirjoittanut jokeri racing » 22.10.2007 16:38

onkos kenelläkään kokemusta sellaasesta kun Gastrol Super TT 2-t öljystä?? ei siis TTS:ää..

ku sitä sekoitin n.2.5% tankkiin, niin haisi aivan siltä kuin olisi palanut hirveesti moottoriöljyä..(sinistä savua ja se inha haju)...:D siis ihan täydessä laulussa ilmaan jäi sinertävä savu vana.. :D
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 22.10.2007 17:53

Tuo castrollin TT on mineraalipohjainen öljy, ja nehän yleensä sauhuttavat paljon enemmän kuin synteettiset öljyt.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
DAVE
Pyörä:
GasGas EC 200
Paikkakunta:
S-Linna
Liittynyt:
17.4.2005 16:51

ViestiKirjoittanut DAVE » 22.10.2007 19:03

Onkos pahasta jos käyttää laatikossa 10w30 normi moottoriöljyä?
Mitä suurempi vika, sitä isompi leka.
Upside Down and inside out.
Tomppaa_
Pyörä:
KTM 520, Husgwarna 250, Samurai 125
Paikkakunta:
Lappeernanta
Liittynyt:
24.4.2005 10:42

ViestiKirjoittanut Tomppaa_ » 22.10.2007 19:09

Ei, jos se on mineraalipohjainen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä ovat teoria ja käytäntö sekoittuneet siten, että mikään ei toimi, ja kukaan ei tiedä miksi.