Talvisäädöt

Monttis
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.8.2005 16:04

ViestiKirjoittanut Monttis » 1.12.2005 18:17

EDIT:Vastauksia saatu.
Viimeksi muokannut Monttis päivämäärä 2.12.2005 11:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Power is nothing without control, and control is nothin' without power...
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 1.12.2005 22:24

Siis ns. power filter tyyliin suoraan kaasarin kurkkuun kiinni joku härpäke vai? Mä en ihan hokannu... :roll:
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 2.12.2005 0:49

Sellasta se tarkotti, ei siinä kyl mitään järkeä ole. Aina tukossa yms. halvemmalla pääsis ku ostais uuden poksin vaan sille.
Juuei siisjoo.
Monttis
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.8.2005 16:04

ViestiKirjoittanut Monttis » 2.12.2005 11:57

Fleshgear kirjoitti:Sellasta se tarkotti, ei siinä kyl mitään järkeä ole. Aina tukossa yms. halvemmalla pääsis ku ostais uuden poksin vaan sille.


Ok.. Niin vähä ajattelinki, että toi ei tuu toimimaan..
Power is nothing without control, and control is nothin' without power...
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 4.12.2005 16:27

Täällä on nyt tullut niin montaa eri faktaa säädöistä...
Mikä tuohon pääsuuttimen karkee kerroin...eli mun kesäpääsuutin 350*1,20 vai mitä?Ja Tarvitseeko tyhjäkäynti suutinta vaihtaa jos ajo on pellolla/metsän siimeksessä?Ja Neulaa rikkaammalle,vaihdanko koko neulan? vai pelkkää sokkaa ylös-alas? Tenua desi 10litraa. peitellä syyläriä...

Kiitos,jo etukäteen...
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.12.2005 17:02

No mitä mä kelailin noita millä olen talvella + kesällä ajanut.
Pyörä: pääsuutin, neula, tyhmis, ilmaruuvi. Ensin kesäarvot, sitten talvi.
TM125: 210->225, 3's->4's, 37,5->40, 2->1,5
TM100: 225->240, 3's->4's, 35, 2->1
KTM125: 182->190, 2's->4's, 48->50/52, 2,5->1,5
Holmin KTM200:ssa oli ollut talvella (180) 190, (3's) 4's, (50) 52, (1,5) 2.
Eri neuloja vaihtelin kotarin piikin kanssa...mun mielestä ei ole tarvetta vaihtaa neulaa ellei sitten lovet lopu kesken. Ja vaikka loppuiskin, niin kantsii kattoa yltääkö se neula vielä kuinka paljon neulaputkeen alimmassa lovessa, voi vielä olla nimittäin varaa laittaa lukkorenkaan alle prikka. Mikunin 28:ssa ei kyllä ole. Tyhjäkäyntisuutinta kannattaa kyllä kasvattaa myös, muttei liikaa ettei ala keräämään seosta kampikammioon pienellä kaasulla mentävissä kohdissa.

Oma pyöräni ei suostu toimimaan mitenkään päin ilman tenua, nelareista taas yksikään ei sitä tarvinnut. Kaasari kannattaa vuorata ympäri solumuovilla: sylinteri lämmittää sitä, eikä kaatuessa lumi pääse jäädyttämään.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 4.12.2005 19:48

Löytyskö joltain viel niitä kertoimia? Että ei nyt niitä suuttimia ihan repullista joudu ostaa...Vähän suuntaa antavia...Eli kaasutin on tmx38...
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 4.12.2005 20:03

Säätöjä helpottamaan, tietämättömille.
Kuva
Lisätietoja.
Juuei siisjoo.
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 4.12.2005 20:06

[quote="Fleshgear"]Säätöjä helpottamaan, tietämättömille.
Taas Pädetää!:D
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.12.2005 20:20

Heitin noita esimerkkejä sillä, että vois itse päätellä jotain!

Osta nyt vaikka 370 ja 380, jos jäällä aiot ajaa niin en tiedä mikä sitten olis hyvä. Jos enskassa menee kesällä hyvin 350 niin ehkä 370 olis parempi, jäällä ainakin yks tuttu samanmoisessa kaasarissa pitää 400...
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 4.12.2005 20:32

SMK;-) kirjoitti:Heitin noita esimerkkejä sillä, että vois itse päätellä jotain!

Osta nyt vaikka 370 ja 380, jos jäällä aiot ajaa niin en tiedä mikä sitten olis hyvä. Jos enskassa menee kesällä hyvin 350 niin ehkä 370 olis parempi, jäällä ainakin yks tuttu samanmoisessa kaasarissa pitää 400...
Joo kyl pyörä on kesällä pelkästää rossin ajoon, ja hyvin on tolla toiminu...mutta talvella tosiaan se saattaisi olla pellolla ajoa...mutta kokeilemalla noi suuttimet selviää...kiitos ny kummiski...
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
°KTM°
Liittynyt:
4.9.2005 11:37

ViestiKirjoittanut °KTM° » 4.12.2005 20:59

Paljon maksaa suuttimet ?? Joku arvio ? Ja onko ne ite helppo vaihtaa sinne kaasariin ?
VituiX-Man
Paikkakunta:
rautavaara
Liittynyt:
31.8.2003 11:33

ViestiKirjoittanut VituiX-Man » 4.12.2005 23:42

monttu_ukko kirjoitti:Paljon maksaa suuttimet ?? Joku arvio ? Ja onko ne ite helppo vaihtaa sinne kaasariin ?


4-6¤/kpl.
ja on helppo vaihtaa.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 5.12.2005 14:24

Jopa kympin ja polkutraktoriin ehkä satatsen...
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
°KTM°
Liittynyt:
4.9.2005 11:37

ViestiKirjoittanut °KTM° » 5.12.2005 14:47

Jopa kympin ja polkutraktoriin ehkä satatsen...


:D juu :D