Gas Gas

Markkoo
Paikkakunta:
sodankylä
Liittynyt:
7.5.2007 22:11

ViestiKirjoittanut Markkoo » 19.4.2009 14:34

Olis tuommonen 250ec -99, tulis semmosen vapaa-ajan hummuutteluun. Mahtaisko olla hyvä peli? mitä tuon ikäsiin pitäs olla vaihettuna ja mitä olis mahollisesti eessä? Paljon nuista löytynee tehoa? kuristettuna?
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 19.4.2009 14:52

Vaikea vastata kun vastaukset riippuu paljonko pyörällä on jo ajettu ja miten sitä on pidetty.. tehoa löytynee jotain 30-40hp väliltä ja kuristetusta ei tietoa, tuon ikäisissä kun sitä ei ole taidettu tehtaalla suorittaa joten kuristukset kilpiä varten aikalailla omia viritelmiä.. veikkaus kuitenkin ~11kw

Jos tuota http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=731466 haaveilet niin eiköhän tuolla aja pitkästi kun kone laitettu lähiaikoina.. alustan kun huollattaa ja kahtoo yleisesti ettei oo suurempia välyksiä renkaiden ja linkkujen laakereissa
Markkoo
Paikkakunta:
sodankylä
Liittynyt:
7.5.2007 22:11

ViestiKirjoittanut Markkoo » 19.4.2009 17:12

Eli tämä pyörä olis kyseessä www.nettimoto.com/757541
Mitään muuta tietoa pyörästä ei vielä ole.

Päälle päin ihan hyvän näkönen/kuntoinen. Mitä mieltä?
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 19.4.2009 18:04

Siistissä kunnossa ja ei tuolla ainakaan "kovaa" ole metsässä ajeltu kun runkoputket on vielä suorana:)
NOissa on kestävät koneet, sama alakerta 200,250 ja 300:ssa ja käytännössä muuttumaton noilta vuosilta ihan uusimpiin
Aqu
Liittynyt:
23.4.2009 12:56

ViestiKirjoittanut Aqu » 23.4.2009 13:03

Oletteko minkäverran ajanut radalla näillä pyörillä...? Itselle tulossa EC250 Enduro ja tarkoituksena olisi sillointällöin pistäytyä myös radan puolella...

Saako tuota alustaa säädettyä riittävän jämäkäksi vakio kuosissa... Vai vaatiiko erinlaisia jousia tai iskarin simmejä...???
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 23.4.2009 19:54

Tulihan noilla toisinaan radallakin ajettua, krossin alustaan niitä ei voi verrata vaikka vakiota säätäis miten.. mutta sellaiseksi saa että toimeen tulee.. kuitenkaan et taida se radan kovin vetomies?
sir antti
Pyörä:
GasGas EC200, Rieju RR
Paikkakunta:
janakkala
Liittynyt:
19.10.2005 17:09

ViestiKirjoittanut sir antti » 23.4.2009 21:20

33du kirjoitti: kuitenkaan et taida se radan kovin vetomies?


Noh! Eiks gassimies ole aina..? ;)
555-the neighbor of the Beast.
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 23.4.2009 22:25

sir antti kirjoitti:
33du kirjoitti: kuitenkaan et taida se radan kovin vetomies?


Noh! Eiks gassimies ole aina..? ;)

Ei todellakaan :D Täälläkin oli sellanen joku 25-30v jätkä piikkisellä gassilla varikol aina sellasta stooria et huhhuh, mut sit kun mentiin radalle niin oli vaan tukkeena siellä :D Jopa mulle.
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 23.4.2009 22:49

Kai jos sillä on melekei puolet vähemmä tehoa perseen alla.
Aqu
Liittynyt:
23.4.2009 12:56

ViestiKirjoittanut Aqu » 24.4.2009 9:13

Näinhän se on että ne jotka varikolla huutelee niin harvemmin sitten radalla enään...

Ja en kyllä todellakaan ole radan nopein... todennäköisesti hitain... Kokemusta radalta nolla...

Mutta jos sitä tuossa kesänlopulla jo sais hyvää vauhtia pidettyä päällä radallakin. Samat metsäautotiet alkaa käymään jo tylsiksi niin vois välillä käydä ihan radallakin. Kun pari rataa on tuossa melkolähellä...
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 24.4.2009 14:25

Odotas vain kun innostut enskapoluille lähtemään ;) Siihen jää nimittäin aika pahasti koukkuun...
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 24.4.2009 18:47

Messico kirjoitti:Kai jos sillä on melekei puolet vähemmä tehoa perseen alla.

Itse vetelin sillon myös piikillä. Kerhoilloissa aina piikki kuskit vie. Johtunee varmaan hieman iästäkin :D
Aqu
Liittynyt:
23.4.2009 12:56

ViestiKirjoittanut Aqu » 25.4.2009 22:03

kozI kirjoitti:Odotas vain kun innostut enskapoluille lähtemään ;) Siihen jää nimittäin aika pahasti koukkuun...


No sehän oli tiedossa...

Nyt on pyörä pihassa ja pahimmat höyryt käyty päästeleen... Vois tuo lumi sulaa jo kokonaan pois...

Itsellä alkoi heti kiinnostamaan mahdollinen rekisteröinti, kun tuo pyörä on ollut punakilpinen aikoinaan... Onko tietoa onko tuota samaa pyörää, eli EC 250 Enduro pystynyt rekisteröimään aikoinaan. Ja vuosimalli on -98...

Yhden katsastusmiehen kanssa juttelin asiasta ja hän meinasi että jos päästö/melu todistukset löytyy ja pystyy osoittamaan, että se on otettu -98 käyttöön niin ei pitäisi olla ongelmaa katsastuksessa...
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 26.4.2009 5:47

KYl kait sen pitäisi onnistua, valot,vilkut,peilit kuntoon, katsoo että rungosta löytyy tyyppikilpi(jos ollut tarra ja kadonnut, voi koittaa tilata uuden maahantuojalta) sitten Ake:lta kyselemään mahdollisia todisteitä punakilvistä alkuvuosilta jolla todistetaan pyörän ikä, tullaustodistus ja alkup. ostokuittikin voi auttaa. Tyyppihyväksyntä tjsp pitänee kans löytyä paperilla ja sekin varmaan maahantuojan kautta löytynee?
Aqu
Liittynyt:
23.4.2009 12:56

ViestiKirjoittanut Aqu » 26.4.2009 12:47

Punakilpitodistus ja nuo tulli paperit tulikin pyörän mukana. Sekä kaikki luovarit aina kun pyörä vaihtanut omistajaa... Pitää olla maahantuojaan ensiviikolla yhteydessä...

Onko kenelläkään mitään hajua paljonko tuo vero voisi olla...?