Tämä tietty vuosien Lavanko-kärsimysten kokemuksella. Sielläkin tosin ovat alastulot nyt hyvässä kuosissa turvallisuuden suhteen.
JM82 kirjoitti:Kävin eilen pitkästä aikaa Kurikan radalla ajamassa. Siellä jos missä, pöytähyppyrit ovat suorastaan vaarallisia. Korkealle heittävät nokat yhdistettynä lyhyisiin jyrkkiin alastuloihin ei ole hyvä yhdistelmä. Typerästi tehdyt hyppyrit pilaavat tehokkaasti muuten mukavan radan.
mikulov kirjoitti:JM82 kirjoitti:Kävin eilen pitkästä aikaa Kurikan radalla ajamassa. Siellä jos missä, pöytähyppyrit ovat suorastaan vaarallisia. Korkealle heittävät nokat yhdistettynä lyhyisiin jyrkkiin alastuloihin ei ole hyvä yhdistelmä. Typerästi tehdyt hyppyrit pilaavat tehokkaasti muuten mukavan radan.
olen samaa mieltä, ja mikähän kuningasajatus nuo laatikon malliset tekemällä tehdyt hyppyrit yleensä on? ,muistelen kaiholla esim. ruskeasannan ja erkylän lukkojen vauhtihyppyreitä joista vetomiehet leiskauttivat ohituksia mm- ja sm-kisojen kärkisijoista väännettäessä, maailma muuttuu eikä aina hyvään suuntaan..
_Jre_ kirjoitti:Videoiden perusteella toi sipoon rata on kyllä taas niin pro meiningillä tehty, viittiikö tonne edes mennä jos on yhtä tuplaa ja lavangossakin isommat pöydät jää (vielä) puoleen väliin. Lopputulos on varmaan se että ei siellä alottelija saa vauhtia kasvamaan kun pitää jarrutella ja rullata tuplista yli, kuitenkin mutkat on selkeitä ja nopean näkösiä. Vaikea sanoa, gopro videot tuppaa yleensä vääristelemään mittasuhteita.