Kohtalaisen helposti:)
Magneetto auki, käämityksen pikku muutos(tarvii tinaa, 2mm käämilankaa 10cm pätkän, vähän kutistesukkaa ja jotain 2komponentti liimaa), sitten vaikka Allrightilta kelkan 4napainen jännitteensäädin ~60e, alkuperäinen säädin korvataan ostetulla ja sille kaivellaan 1johto lisää tankin alta johtosarjasta, sitten säätimeltä vedetään johdot akulle joka on jonnekin sijoitettu(saa vaikka biltemasta 1,2ah <10e), akulta sitten piuhat alkuperäiseltä säätimeltä valoille lähteville liittimille..
Sitten Xenonin sytyttimelle virrat polttimon kannalta ja valkeus maahan on saavutettu, mittariston valon johto kannattaa muuttaa vaikka parkkipolttimon takaa lähteväksi koska muuten palaisi kokoajan ja akku olisi aina tyhjä..
Ei mikään vaikea, 2-3h kun rauhassa ajatuksella tekee