KTM EXC 125

KTM'EXC
Liittynyt:
1.10.2004 16:28

ViestiKirjoittanut KTM'EXC » 7.2.2005 18:28

enemmän mettässä rässin ku kadulla nakki kioskia ympäri
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 7.2.2005 18:57

Vähän paha luokitella alueita käyttäjien ajo-tottumusten mukaan.. ;)
Pyörä kohtaisina nää on hyvä pitää viel jatkossakin.. Ihan hyvät tälläkuin hetkellä mun mielest.
Juuei siisjoo.
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 7.2.2005 18:59

Edelleenkään ktm:llä nakkikioskin ympäri kiertäminen ei ole moottoriurheilua, joten niitä asioita koskevat kysymykset jonnekkin muualle. Vaikka ajaisit 99% ajostas suossa ja 1% tiellä, ni siltikään ei mun mmielestä tarvitse tulla kyselemään katuajoa koskevia kysymyksiä.
Jurz4
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
13.1.2005 21:17
jälleenmyyjät

ViestiKirjoittanut Jurz4 » 8.2.2005 23:06

Joo elikkä olisko kellään tietoa että missä salossa olis KTM:n jälleenmyyjä? :o
thor41
Pyörä:
Kylän nopein
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
30.12.2002 16:18
Re: jälleenmyyjät

ViestiKirjoittanut thor41 » 8.2.2005 23:08

Jurz4 kirjoitti:Joo elikkä olisko kellään tietoa että missä salossa olis KTM:n jälleenmyyjä? :o

http://www.motopalsta.com/kauppias.phtml/
Jurz4
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
13.1.2005 21:17

ViestiKirjoittanut Jurz4 » 8.2.2005 23:11

Kävin kattoo tolla ktm:n sivuilta, mutta siellä ei näkyny Saloa ja mp messuilla ktm osastolla esittelijä sano että olis :P sekavaa
Sieppo
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
29.3.2004 20:03

ViestiKirjoittanut Sieppo » 8.2.2005 23:46

Salossa ei näytä olevan yhtään KTM:n jälleenmyyjää, joten joko sun on tilattava pyörä jollekin paikalliselle kauppiaalle tai sitte lähet vaikka Turkuun tai pääkaupunkiseudulle kattelee pyörää. Ei luulis olevan liian vaikeata. ;)
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 9.2.2005 0:40

Oretna kirjoitti:Edelleenkään ktm:llä nakkikioskin ympäri kiertäminen ei ole moottoriurheilua, joten niitä asioita koskevat kysymykset jonnekkin muualle. Vaikka ajaisit 99% ajostas suossa ja 1% tiellä, ni siltikään ei mun mmielestä tarvitse tulla kyselemään katuajoa koskevia kysymyksiä.

Ei ole ei. Ei kyl minkäälaista järkeä ole sitten tehdä merkkikohtaista topikkia piikkipuolellekkaan katu-ajoa koskien. Ei mitenkään järkevää kysellä samasta pyörästä kahdessa paikassa, koski ne kysymykset sitten ajoa tai tekniikka. Ei täällä ennenkään ole jaoteltu saman pyörän tekniikka ja ajoa koskevia kysymyksiä, tietääkseni. Paljon turhia sekaannuksia ja lukko / linkki huutoja.
Mitäs sitten tehdään kun pyörä on täystehoinen ja ajaa sillä kadulla? Ei siitä voi kysellä piikkipuolella, eikä rossi/enskapuolella. Pitää tehdä uus topikki moottoripyöräpuolelle, josta tulee aivan varmasti linkki huutoja toisellepuolelle. Kukaan ei tykkää, missään ei voi jutella rauhassa samasta, niin perkeleen mitättömästä asiasta. Tyhmiin kysymyksiin kukaan ei pakota vastaamaan.
Ensimmäisenä 'tyhmälle' katukisaenska pojalle pitäis antaa tullessaan motot.net:tiin selkeät ohjeet alue-jaottelusta ja niiden toiminnasta.
Mitenkään riippuvainen moottoriurheilusta tämä alue ei ole, kuten eivät muutkaan. Ja kaikki tämä mahtava sekoilu johtaa juurensa epämääräisesti laaditusta 'suuttimen koko kadulle' kysymyksestä.
Sitä varten tämän pitäisi olla, että myös uusia käyttäjiä ja myös vanhempiakin neuvotaan miten toimitaan eri tilanteissa.

Ratkaisu: kaikki samaan topikkiin kuten joskus ennen muinoin, ja osa porukasta opettelee suhtautumaan pyörän, heidän mielestään väärinkäytöksiin. Tai tehdään info katu-ajoa koskevista asioista, niin ei tarvita turhia kysymyksiä siitä aiheesta sen enempää. Sisältäen pyöräkohtaiset tiedot, tärkeät linkit ja huollot yms. Joku enemmän asiasta tietävä voi semmosen mahdollisesti kirjottaa, niin säästytään monen topikin floodaukselta ja tyhmiltä vastauksilta.
-Tuo teho juttu oli vain huono esimerkki tästä foorumin sekavuudesta, johon toivottavasti saadaan pikaista parannusta. Joka päivä jokin pieni ja välillä suurempikin asia häiritsee pelkkää käyttöä.
Juuei siisjoo.
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 9.2.2005 17:19

Kun kävin tänään vesa kytösen liikkeessä, niin se sano että ktm:än 125cc:ssä kovassa ajossa menee mäntä n. 40-50h, ja harrastuskäytössä 60-80h.. että menkä suolle niitten 15 tuntisenne kanssa!!
Cyclefrenia
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
25.6.2003 20:39

ViestiKirjoittanut Cyclefrenia » 9.2.2005 18:26

hehe... jos männällä on rullailtu kovaa se 60h, niin tuskin sillä pyörällä enää kerkee mihinkään.
It is not a coincidence that the words Porche and Pussy start with the same letter.
Tony Eightyseven
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.4.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Tony Eightyseven » 9.2.2005 18:42

kyllä sillä rullata saatta viel mutta en sit tiiä kuinka väljäks menny sylinteri. =)
YarRr
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 9.2.2005 20:02

Tiger-man kirjoitti:Kun kävin tänään vesa kytösen liikkeessä, niin se sano että ktm:än 125cc:ssä kovassa ajossa menee mäntä n. 40-50h, ja harrastuskäytössä 60-80h.. että menkä suolle niitten 15 tuntisenne kanssa!!


Menes mopopuolelle ajelee 80h männälläs.
"Tärkeintähän elämässä on olla tekemättä lainkaan virheitä.!
Moto_Jussi
Paikkakunta:
karjaa
Liittynyt:
25.6.2003 22:47

ViestiKirjoittanut Moto_Jussi » 9.2.2005 20:26

Ei perkele kyl kisapyörä alkaa olla väljä ku joku vanha pv, 80h ajetul männällä. Kyl sil varmaan voi ajaa 100:kin tuntii männäl mut ei siin kyl mitään tehoja voi olla enää tallella.
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 9.2.2005 20:55

Ja sitten on itku silmässä kun pytty on soikea.
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 9.2.2005 21:33

ennemmin mä uskon enduron maailmanmestaria kun teitä..