Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

'80 Trial
Pyörä:
1980 Tunturi Trial
Paikkakunta:
Vantaa.
Liittynyt:
17.3.2011 21:36
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut '80 Trial » 15.5.2013 17:46

Mulle sanottiin kun korttia ajoin, että aja keskellä tietä ettei autot mene ohi jonkun liikenteenjakajan tms kohdalla. Ja niin olen tehnytkin, ja silti joissain kohdissa pukkaa autoa ohi niin että pölyhiukkaset lähtee stongan päästä.

Nyt vois sanoa että ärsyttää kun jonkun piti mennä viemään tuo Tunturi. :paha:
"I Step On A Gas And Motor Running Wild - I Can't Imagine For A Better Sound"
Zuppox
Pyörä:
Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
25.4.2012 19:21
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut Zuppox » 16.5.2013 17:59

Tälläne kevyt vitutus. Joku saatanan kusipää oli päättäny puhkasta Riejun eturenkaan koulupäivän aikana. Mikä vittu siinä on että pitää hajoittaa toisten mopoja? En ollut ainut keneltä oli rengas paskana. Kaveriltä oli tyhjennetty rengas ilmeisesti ja kahdelta muulta oli rengas hajoitettu myös.
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut riksu26 » 16.5.2013 22:38

nyt VIUTUTTAA niin SAATANASTI tuo kela!!!! :paha: Turhaa käyny yli kuukauden jossain helvetin perseessä ja kelan piti maksaa työmarkkina tukea siitä. Nyt sitten pari viikkoa ennen kun tulis tuet, tulee päätös, että en saakkaan sitä tukea!!!! SINNE MENI PIIKKIKORTTI SAATANA!!!!!!!! ETTÄ HYVÄÄ TORSTAI ILTAA T:KELA :paha:
Nuppe97
Pyörä:
Peugeot XPS Power Up -08
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
29.10.2012 22:03
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut Nuppe97 » 16.5.2013 23:29

XPSsm kirjoitti:Autoilijat, joitten tuntuu olevan pakko ohittaa mopot.. Ajoin tässä yks päivä 40 aluella 48 ja eikun ohi.. :roll:

Ja yks kerta auto tyrkkäs ohite, just kerkes eteen ja jo se alkaa jarruttamaan ja kääntyy.. Ihekkin jouduin siinä hidastamaan etten perään aja.. :roll:

Sama asia vituttaa täälläki, mut ohitin yks päivä bemarin 40 alueella 60 lasissa ja kierrosten kera ohi ja mä näytän vaa keskaria, perkele! :D
Savun hälvennettyä lisäkäämme syöttöjä.
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 16.5.2013 23:29

riksu26 kirjoitti:nyt VIUTUTTAA niin SAATANASTI tuo kela!!!! :paha: Turhaa käyny yli kuukauden jossain helvetin perseessä ja kelan piti maksaa työmarkkina tukea siitä. Nyt sitten pari viikkoa ennen kun tulis tuet, tulee päätös, että en saakkaan sitä tukea!!!! SINNE MENI PIIKKIKORTTI SAATANA!!!!!!!! ETTÄ HYVÄÄ TORSTAI ILTAA T:KELA :paha:


olisko kannattanut ottaa selvää etuuksistasi etukäteen niin olisit välttynyt siltä vitutukselta kun tulee kielteellinen päätös, ei pitäisi olla vaikeeta selvittää tollanen pikkuasia... :roll: vahingonilo, paras ilo, nauti vitutuksestasi :lol:
¿
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut riksu26 » 16.5.2013 23:37

Mulle sanottiin, että mun pitäs saada tukea, tuli myös myönteinen päätös viime kuun lopussa, mutta nyt tulikin kielteinen just pari vk ennen ku olisin saanu rahat rahat...
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 17.5.2013 1:51

Kannattaa ottaa selvää mitkä ne edellytykset työmarkkinatuen saamiselle ovat ennen kuin niitä alkaa hakea, täytyy meinaan oman käsitykseni mukaan olla jäänyt pois työelämästä tai olla työkokeilussa ollaksesi oikeutettu etuuksiin, joten jos et ole päivääkään työtä nähnyt, niin markkinatukiakaan et ole oikeutettu nostamaan. En näistä varmaksi osaa sanoa koska en näitä itse ole selvitellyt koska tarvettakaan ei ole ollut mutta selvittäminen ei ole hankalaa ja se kannattaa tehdä oma-aloitteisesti varmuuden saamiseksi, ettei tule tämmöisiä pettymyksiä vastaan. Pari taikasanaa googleen niin alkaa tulla selvyyttä asioihin.
¿
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut riksu26 » 17.5.2013 2:16

Mulla oli kaikki edellytykset sen saamiseen ja mulle sanottiin sielä, että pitää olla vähintään 17, no mähän justiinsa olin täyttäny, ja piti olla just joku työharjottelu yms. paikka, joten menin johonki uravalmennukseen, eikä olis pitäny tulla ku joku 800€ kuussa, mutta eilen illala oliki tärähtäny kelan sivuille, että ei ole hyvä syy, miks lopetin amiksen kesen, syyhän oli, että en tykännyt alasta/ei sopinut mulle ja se ei kelvannu?!? Sitten sielä myös luki, että pitikin yhtäkkiä olla 18 :eek:

Turhaan taas näin monta kuukautta vaivaa, että saan 100kg paskaa niskaan :s Kukahan kusisukka tuonki päätöksen oli tehny! :nörtti: Nyt sitte jäis semmoset 900€ puuttumaan, että saisin piikin ja kortin..
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut jukke96 » 17.5.2013 8:02

Nuppe97 kirjoitti:
XPSsm kirjoitti:Autoilijat, joitten tuntuu olevan pakko ohittaa mopot.. Ajoin tässä yks päivä 40 aluella 48 ja eikun ohi.. :roll:

Ja yks kerta auto tyrkkäs ohite, just kerkes eteen ja jo se alkaa jarruttamaan ja kääntyy.. Ihekkin jouduin siinä hidastamaan etten perään aja.. :roll:

Sama asia vituttaa täälläki, mut ohitin yks päivä bemarin 40 alueella 60 lasissa ja kierrosten kera ohi ja mä näytän vaa keskaria, perkele! :D

Mahto bemarikuskilla olla naurussa piättelemistä :lol: niinku tänää oli mullaki ku yks mopopoika ohittaa about 2kmh nopeuserolla mut, ja vieöä ihan pokerfacella :lol: :lol:
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut riksu26 » 17.5.2013 12:05

Perus :lol: Kyllä mäkin ohitin bussin tossa yks päivä kaveri kyydissä. ajoin jotain 80kmh 40 alueella 8)
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.6.2011 21:41
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut Andis » 17.5.2013 14:09

Hieno homma! Oot kaahannu kaupungissa kaheksaakymppiä kakspäällä dösän ohi, onneksi olkoon. Ihan hyvä varmaa ettet sitä kevarikorttia saa, ku jo mopollaki noin päätöntä ajoa :roll:
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut riksu26 » 17.5.2013 14:25

Saakai sitä nyt joskus harvoin kaahailla?!? Normaalisti ajelen jotain 60kmh, että jos se on sun mielestä päätöntä menoa, niin ihme jätkä oot :lol:

EDIT: Ja kyllä mä sen kortin vissiin sittenki saan :)
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.6.2011 21:41
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut Andis » 17.5.2013 18:24

No en kai mä sun kaahailujas kieltääkään voi :lol: Ja tottakai välillä saa kaahailla, kunhan vaa valitsee sopivan paikan sille. Sitä vaan en ymmärrä, et miks kakspäällä? Ku kuitenki se matkustaja on sun vastuulla siinä, nii ite en ainakaa ottais mitää turhia riskejä.
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut riksu26 » 17.5.2013 19:03

Se oli semmonen todella hyvä paikka ohittaa, niin ei muutakun tuppi nurin :lol:
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 18.5.2013 10:21

Ärsyttää ja vehjettää kun ostamania renkaita ei näy eikä kuulu.. :(

Viikon ollut jossain päin tulossa matkahuollossa, seurantakoodilla kun tsekkaillee niin mitään tila muutoksia sinnekkään ei ole tullut..

Norm. pitäs ollu muutamassa päivässä. Itsekkin lähetin Helsinkiin asti renkaat, kesti 2pv mennä sinne.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista