Kolarit/kaatumiset

Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 18.10.2012 17:30

Voi jukke.. :lol: Kaverin kevari-DT:lläkin kaaduin märällä puusillalla kun piikillä perä alta. Aika vaarallisia..
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
Koo
Liittynyt:
13.5.2011 22:08
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Koo » 21.10.2012 3:50

Tänään oltiin kavereitten kanssa ajelamassa. Siinä sit mä PVllä ja toinen kaveri jinkulla ajeltiin etummaisina vierekkäin ja puhuttiin siinä ajaessa. Ilmeisesti tangot osu toisiinsa tai jotain, empä oikeestaan tiiä, yhtäkkiä lähti mopo heittelemään joka suuntaan niin helvetisti ja eihän sitä perkele pystyssä saanu pidettyä ja siihen nätisti poikittain asvaltille, vauhtia 50-60. Onneks ei hajonnu kun etujarrukahva ja housuihin pari reikää. Parasta tässä oli että lauma kavereita ajo takana ja yhellä just perässä olleella GoPro päällä ja saatiin ilmeisesti videolle koko tapaus :lol:
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 21.10.2012 11:22

No videota tänne! :seko:
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Kville
Pyörä:
terpin romu
Paikkakunta:
roi
Liittynyt:
16.5.2012 11:43
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Kville » 21.10.2012 19:41

tulipa heitettyä ensimmäiset lipat tälle vuojelle :D
Ajelin parkkihallissa +40km/h sitten yhtäkkiä ketjut poikki ja ne sylttäänty siihen takahampikkaan ympärille. Sitte rengas lukkoon ja hienosti poikittain 5m ja siittä sitte kylelleen :/ ei itelle tullu mitään ja terpiki kärsi vaan sen verran että meni grippi vähä rikki :D Ei ees katteisiin tullu mitään jälkiä :)
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut ramba__ » 21.10.2012 20:48

Jännä kun en ole tämän vuoden puolella heittänyt lippoja kertaakaan vaikka ties missä on tullut perseiltyä. Parikertaa on ollut todella lähellä auton keulaa ja kerran lähti kaatosateella mutkassa suojatien "viivan" kohdalla eturengas alta ja hurjat mutkittelut kun tanko vispasi niin saatanasti mutta refleksit pelasti :roll:

Niin ja kilometrejäkin on tullut noin 10000km + toisen skootterin ajelut. Eikä varsinkaan kavereiden kanssa tule ajettua mitään rauhallista sunnuntai ajoa :|
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Retroilija » 30.10.2012 16:28

Aamulla oli viikonlopun aikana tullu lumi sulanu ja koulun kenttä oli melko kuiva ni päätin mennä mopolla kouluu ja käydä sit koulun jälkee kiesillä vaikka oli viel kesänakit alla. Aika kiikkerää menoo oli ja perää heitellessä apteekin vieressä meni takarengas alta. Levasin sit Shogunin kanssa ojaan mutta ei tullu mopoo jälkeekää. Farkkuihin tuli pari pientä reikää ja taskulamppuun tuli aika isot naarmut. Eihän siinä muuta ku mopo pystyy, käymään ja kouluu kertoo jätkille mite kävi :lol:
Mul on ny joku viitisen kertaa käyny kaatuminen tai melkei eikä kertaakaa oo tullu mopoo mitää :D
Turuz
Pyörä:
Derbi DRD Evo -10
Paikkakunta:
Etelässä päi
Liittynyt:
23.11.2011 17:41
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Turuz » 30.10.2012 17:46

jep jep näitä tullu pari,kun suditellu mutkis ja sit hups jäätä,sit autoilijat kattoo ihmeissää ku mä keräilen mopoo tielt :lol:
kauzki
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
31.10.2012 19:59
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut kauzki » 31.10.2012 21:26

Aika monesti tullu jossai hiekalla tai nurmikolla heitettyy kylellee =D Ei oo omalle kohdalle onneks mitään vakavia kaatumisia/kolaireta käynyt... monesti meinannut käydä sillein että 2-päällä ajaessa juttelen kaverille ja käännän pään taakse nii oon ajaa auton perään. Suosittelen lopettamaan tuon tekemisen, minä vähensin 2 päällä ajamista ylipäätä ja päänkääntämistä taakse jos kaveri oli kyydissä sillä kaveri ajautu kolariin ja menehtyi, just tuon takia :(
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Retroilija » 31.10.2012 21:44

Ui perkele. Otan osaa.
kauzki
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
31.10.2012 19:59
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut kauzki » 31.10.2012 23:48

kiiittos,,
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut jukke96 » 1.11.2012 0:01

:itku: Vittukun pitää nuorten henkiä mennä näinkin pienissä asioissa kuin pään kääntelyssä...
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
TurboYhZ
Pyörä:
Yamaha WR 125 -11
Liittynyt:
19.2.2012 17:13
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut TurboYhZ » 10.11.2012 23:01

No nyt sitte tuli se könyminen omallekki kohalle :D Kavereiden kaa oltii sellasella kurasella mehtätiellä parkissa ja ite olin skootterilla. No sitte lähin siitä ajoin jotai 50m ja sitte eturengas alta yhtäkkiä jostain 30 vauhista... Ajotakki ja farkut aivan paskasa, uudet kengät täynnä kuraa jne. skootteriin ei tullu onneks mitään, paitsi peili lähti irti.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Juunish » 10.11.2012 23:48

Itsekkin vähän leikkiessä menin kaatumaan, tosin paikaltaan tahalleen jouduin kaatamaan, etten jää itse alle :D

Olin siis paikallisella hiekkakentällä pyörimässä, ketjut aika löysällä ja vetelee viimesiään -> lähti irti ja jäi jumiin jotenkin, no siinä sitte rengas lukkoon. Jalalla vastaan ja jouduin kaatamaan mopon. Hirveä nauru kuulu 98-jonneilta sieltä jostain. Takasinpäin huutelin, että tulkaa vaan itse koittamaan saatte ihan täyden vapauden testata :D Kyllä tuli nöyrän kuulonen: No emmä jaksa.... :| Ei varmasti olisi päässyt edes liikkeelle :lol:
Midrace Aerox projekti
aksim97
Pyörä:
Honda CBR 125 2013, Honda CBR 125 2006 (+1kpl honda osina), Vespa Lx50 06', Yamaha XT 125 08'[EX], Honda CBR125 R 08' [EX], Aprilia rx '10 [EX], Derbi Senda Sm '10'[EX]
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
10.7.2012 22:32
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut aksim97 » 14.11.2012 20:18

Kolariin ei ole tullut jouduttua tämän 6000km ajotaipaleen aikana, mutta 2 kertaa on apikka kaadettu.

kerran olin "aamulenkillä" ja painoin tuttua mettätietä 60 lasissa kunnes tajuan että mäen jälkeen kääntyikin oikealle, noh hädissään löin takajarrun lukkoon ja silleen etujarrua, etten nyt mennyt naapurin metsikköä kokeileen ja kaadoin oikealle kyljelle.
Vauriot: kuskin farkkut ja polvi verillä sekä polisportin kädensuoja vittaksellaan.

Toinen tuli tässä talviajoa harjoitellessa kun koitin kulmaa, ja alla olikin jää ja kulmaa tuli sellaset 110 astetta ja nurin.
Ei onneksi vaurioita :)
Tarvitsetko Cebariin osia? http://www.motot.net/talli/osat/id62789/
Porkki
Liittynyt:
19.3.2012 19:09
Re: Kolarit/kaatumiset

ViestiKirjoittanut Porkki » 16.11.2012 22:54

Tänään taisi olla paikallisilla mummoilla hieman ihmeteltävää. Olin liikennevaloissa odottamassa vihreitä valoja juuri koulun jälkeen ja tuin itseäni oikealla jalalla, ajattelin vaihtaa tukijalaksi vasemman jalan, mutta jalka oli jotenkin jäänyt kiinni jalkatappiin. Joten kyljellehän sitä mentiin, varmaan huvittavan näköistä kun ensiksi ihan normaalisti varmaankin puoli minuuttia siinä pystyssä kunnes yhtäkkiä kaadun kyljelleni.
Voin sanoa että kyllä hävetti keräillä mopoa maasta ylös, onneksi mitään ei ihme ja kyllä mennyt rikki.

Kohta jo yli 4tkm takana ja eka kaatuminen oli tuollainen, en ois uskonu. :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista