Nolot tilanteet

radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut radon- » 6.11.2012 16:31

Mikä tossa on noloa, perus vakiomopo kulkee ylämäkeen sen 35-40 niin autoilijatkin olettavat myös sinun moposi kulkevan sen verran. Ja minkä takia sua nolottaa jos autot menee ohi, niillä todennäkösesti on muutakin mielessä kun pelkkä hiljaa ajava mopo ylämäessä jonka ohi ajavat. Eri asia tietenkin jos et aja reunassa vaan hidastelet keskellä tietä...
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
XPSsm
Pyörä:
Peugeot XPS sm -11
Paikkakunta:
Punkaharju
Liittynyt:
9.12.2011 20:21
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut XPSsm » 6.11.2012 17:23

Ne mitään naura.. Vakio mopo on vakio mopo ja se hyytyy mäkiin.. Hyvin kesti tännäänkin yks auto mäessä takana vaikka nopeutta olikin 27kmh. :D Tosin siinä ei kovin hyvin näe, mutta silti jotkut ajaa siinäkin kohin ohi.. :roll: Kyl siihen tottuu. ;)
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsm
Hommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
joltsu
Pyörä:
Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
31.7.2011 20:18
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut joltsu » 9.11.2012 17:25

Ei tuossa kyllä mitään noloa ole. Mopo on mopo eikä se mihinkään kulje. Sitten sitä voi sanoa noloksi kun pyöräilijät meinaa polkea ohi, kesällä kun piti katsastaa niin vakio pösö 11-52 väleillä ja kiihdytys 50m pitkään ylämäkeen. Noh mahtoihan siinä päästä jopa vajaa 25 ja varmasti olisi hyväkuntoinen pyöräilijä päässyt ohi.
Tuppuman
Pyörä:
MBK Nitro
Liittynyt:
10.3.2011 23:29
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Tuppuman » 20.11.2012 16:51

Aamulla pösölläni menin kohti amista ja valoristeykseen sitten jäin ja vaihdetta tottakai pienemmälle eikä ykkönen millään löytänyt paikkaansa niin piti lähteä kakkosella, no hirveä kierrättely äkäsen kuulosella mopolla ja sitten päästää kytkimen nii böööööööööööööööööö........ vähän hävetti kun mopopoikia takana myös :lol: :lol: no sitten yrittivät heti ohitse kun risteyksestä päästiin ja pösöni sai samoilla hetkillä piikkinsä nii sinne jäivät mun viilatulle teinikassipösölleni tehariderbit ;) se toki hieman elvytti mokaani :D
FallOutBoy
Liittynyt:
21.5.2012 22:41
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut FallOutBoy » 21.11.2012 7:07

joltsu kirjoitti:Ei tuossa kyllä mitään noloa ole. Mopo on mopo eikä se mihinkään kulje. Sitten sitä voi sanoa noloksi kun pyöräilijät meinaa polkea ohi, kesällä kun piti katsastaa niin vakio pösö 11-52 väleillä ja kiihdytys 50m pitkään ylämäkeen. Noh mahtoihan siinä päästä jopa vajaa 25 ja varmasti olisi hyväkuntoinen pyöräilijä päässyt ohi.

no betassa oli vakiona 11-50 välit nii arvaa oli renee ajella ne ekat ajot :D tasasella tais mennä 38 mittarii parhaimmillaa..
viisasmies15
Liittynyt:
14.7.2012 22:12
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut viisasmies15 » 21.11.2012 15:23

Ajoin ekana päivänä pyöräiliän päälle :D onneks ei käyny mitää pahempaa
ROBOTS
Liittynyt:
14.6.2012 12:31
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut ROBOTS » 21.11.2012 15:29

Bensa loppui keskelle keskustaa :nolo:
XPSsm
Pyörä:
Peugeot XPS sm -11
Paikkakunta:
Punkaharju
Liittynyt:
9.12.2011 20:21
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut XPSsm » 21.11.2012 19:03

Se kun olis loppunu keskelle mehtää ni olis varmasti ollu mukavampaa. :D Tosin kaupungissa on immeisiä kahtomassa.. :s
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsm
Hommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 21.11.2012 19:24

Tuttua.. Viimekesänä jonotettii kaupungilla liikennevaloissa tien yli pääsyä, pari mummoa, mies rullaluistimilla ja minä Derbiä taluttaen :lol:
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut flimmeri » 3.2.2013 11:31

Ne on ne välivapaat, kauhee kiihytys ja bussipysäkin kohalla joka on täynnä ihmisiä välivapaalle. :D Ja sitte ajeltiin muutaman kaverin kanssa ja takana tuli poliisi, mä käännyn ilman vilkkuja ja kaveri tekee äkkijarrutuksen ja kääntyy samaan suuntaan, ja kolmannella menee vähän pitkäs ja oikasee kävelytien kautta, tais olla poliisilla ihmeteltävää mikä niille mopopojille oikeen tuli :lol:
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Zuppox
Pyörä:
Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
25.4.2012 19:21
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Zuppox » 3.2.2013 16:57

Jep ne AM6 moottorin välivapaat :lol:
Muistan silloin kun olin ottanut Riejusta kurin pois ja piti tuolla keskustassa kiihdytellä koko ajan :lol:
Olin kääntymässä risteyksestä vasemmalle ja lähden siitä siiten kiihdyttelemään täysiä ja kaupan pihalla on paikallisia nuoria ja tietenkin juuri silloin päätti Rieju heittää välivapaan päälle :lol:
Voi sitä hävettämisen määrää silloin.

Toinen ei ole ehkä nolo tilanne eikä liity mopoihin mutta kerron kuitenkin.
Eli tossa pariviikkoa sitten keuliskelin Jopolla kun olin menossa kouluun.
Ajattelin ottaa hieman kulmaa mutta sitten kävikin niin että takarengas menee lukkoon ja mä olen tiellä perseelläni, pyörä keskellä tietä ja mummo taluttamassa koiraa :lol: Sen mummon ilme jotain tällästä :eek:
Oli muuten naurussa pitämistä siinä tilanteessa.
-MJU-
Pyörä:
Aito Jincheng manki
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
31.8.2010 14:37
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut -MJU- » 3.2.2013 17:01

Kolmetoista kirjoitti:Tuttua.. Viimekesänä jonotettii kaupungilla liikennevaloissa tien yli pääsyä, pari mummoa, mies rullaluistimilla ja minä Derbiä taluttaen :lol:


Tuttu juttu joo :lol: Itelle nyt näitä noloja niin muttakun joskus kaverin mopolla heitin kaupan pihassa lipat talvellla peilijäällä ja vitusti samanikäistä lössiä meiän koulusta siinä :lol: Oli tosiaan eka kerta kun talvella mankia isommalla ajoin.
Tsekkaa galleria
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Retroilija » 3.2.2013 17:53

Mulla loppu kesällä keskel perämettää pensa papiskasta :lol:
Ei toki vituttanu ku mukavasti puolen litraa vielä tankis mut kraana oli tukossa ni varatankki ei toiminu. Piti sit viitisen kilsaa työntää mekaanikolle joka anto litran pensaa jolla pääsi asemalle.
ViTSi
Pyörä:
HM derabage rr 50 (EX) , KTM exc 125, Montesa cota 123, rex 50 skootteri, Kawasaki kx250f
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
26.10.2010 20:15
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut ViTSi » 4.2.2013 16:53

Tossa vähän aikasemmin puhuttiin näistä am6 välipavaista.. jotenkin tullu tutuksi näitten muutamien kuukausien aikana :lol:

Sitten yks nolo tilanne oli se kun tuolla kauppakeskus jumbon ylimmässä parkkiksella vähän linttaa harjottelin niin joku tunnin ajelun jälkeen perä lähti vähän liikaakin sivuun joten kaaduin ja kytkin kahva katkesi.. Kotiin sieltä sen päälle 10km taluttamalla sitten vaan :D Ajoin kyllä 1km jälkeen kun pääsi pyöräteille niin narusta nykimällä mutta noloa siinä oli se kun pistin vapaalle niin laskin sieltä ylimmästä kerroksesta vain sillä pyörällä ja oli tietenkin ruuhka aika. Ihmiset vaan katto silmät pyöreinä ku mä tun kovaa vauhtia liukumalla sieltä alas ja sitten kun vauhdit loppuu niin taluttelen ihmistän keskellä sitä pyörää.. Ne katseet oli vaan jotenkin niin jäätäviä

Kaverilla kävi myös nolosti kun bensa loppui juuri koulun edessä ja ihmiset tule juuri bussista ja kaikki vaan kattoo siinä ja naureskelee kun se hyytyy :D ei siinä mitään kun kaveria sitten auttamaan ja nomeesti kokispulloon bensaa kävin hakemassa lähimmältä huoltoasemalta niin pääsee kaveri koulusta joskus poiskin.
Käy katsomassa galleria! Kommento sekä arvioi!
JiiÄl
Pyörä:
Rieju Marathon 180cc, Ex. Husqvarna wr 125
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
17.2.2012 19:26
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut JiiÄl » 4.2.2013 18:47

Itellä ihan perus nolo tilanne kävi tuossa joulun alla... Olin ajamssa kouluuun, lunta oli tietenki näin talvella jo ihan kiitettävästä ja tiet oli ihan jäässä ja semmosissa urissa piti ajaa. Paahoin suhteellisen kovalla vauhillla yhtiin valoihin joista piti kääntyy oikeelle. Risteys oli melko lähellä jo ja vauhtia reippaasti yli 70 ja aloin vähän myöhässä jarruttelemaan. Siiinä sitten vähän häsä iski ja yritin moottorillaki jarruttaa että hiljenis mut sit ei kehannu kauheesti alkaa pömpöttelemään ku helvetisti porukkaa siinä pyörätiellä valoissa. No tietenki ku semmosessa urassa ajaa ja koittaa kovasta vauhista kääntyy nii lähti eturengas alta ja suoraa turvallee siihe kaikkien eteen, kyllä se h**vetti soikoo hävetti! :lol: Siinä keräilin itteeni ja mopoo maasta ja tyynesti menin valoihin. Ja kas kummaa ku loppu vielä bensa valoihin. :D Noh palkkioks kaikesta sain murtuneen käden ja pieni klommmo paisariin! :roll:

Joo ja sit ihan normi nuita välivapaa tilanteita kävi viimekesänä muutamaan otteeseen ku yrittää valoista olevinaa kovasti lähtee ja sit iskee välivapaalle ja vielä perään toisen kerran... :lol: Ja tietenki sillon kaikki kattoo... ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista