Nolot tilanteet

tomppeli94
Pyörä:
250cc peevee ja aprilia rx
Liittynyt:
23.3.2010 21:43
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut tomppeli94 » 30.4.2011 21:42

kaaduin liikenne ympyrässä auton eteen jostain 60 vauhista
Jebex
Paikkakunta:
Kouvostoliitto
Liittynyt:
20.10.2009 17:31
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Jebex » 30.4.2011 22:48

Olin bensa-asemalla tankkaamassa derbiä. Siinä sitten tankattua istuin päälle ja polkasin käynttin, no eiköhän sitten lahje jää polkimeen ja siinä sitten kaatuu hitaasti maahan :lol:
Eiköhän sitten siinä edessä odota auto täynnä amiksia tankkaamaan pääsyä... Ei siinä muuta voinut kun nolostuneena nostaa mopo pystyy ja häipyä paikalta mahd. nopeasti :)
RRial
Pyörä:
Aprilia RX -03
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.3.2011 17:50
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut RRial » 1.5.2011 1:36

Hah joo tosta tankkaamisesta tulikin mieleen.. :D Olin läheisen prisman vieressä olevalla Nesteellä tankkaamassa viime kesänä, no kaikki ketkä mut tuntee tietää että mulla on aika villit skillit tankkaamisen suhteen eli lähes joka kerta tankki täyttyy yli ja sitä valahtaa jokapaikkaan sitä bensaa. Mutta tällä kertaa se ei riittänyt. Tankkasin siinä kaikessa rauhassa ja ilmeisesti nostin sitä bensapistoolia tankista vahingossa ja bensa joka tuli sieltä ihan hyvällä vauhdilla osu siihen tankin reijän reunaan se on semmonen jännän muotonen. No tiedätte mitä käy jos pistää vaikka lusikan hanan alle. Sama kävi mutta bensan kanssa. Bensa roiskui varmaa 2m säteellä JOKAPAIKKAAN, sitä oli housuilla, takilla, hiuksissa, kypärässä, mopolla, lapasissa, maasta puhumattakaan. Siinä toisella puolella oli mies tankkaamassa autoo ja se vähän naurahti ja jotkut Teboililla olevat huoltomiehet hajos ihan täysin.. No eipä siinä rupeshan sitä itteekin naurattamaan. Vei kyllä pohjat kaikille omille tankkauskokemuksille.. 8)
jokuvaan123
Liittynyt:
26.1.2011 22:31
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut jokuvaan123 » 1.5.2011 12:23

Pakkohan tänne ny omaki nolo kokemus kertoa,vaikka täytyy sanoa että kävi tuuri samalla.

Juu eli olin tossa viime kesänä ajelemas derbillä keskellä kirkasta päivää.Olin sit ajanut joku 4km himasta ku innostuin koittaa keulaa.En sillo osanu viel mitää en saannu ees kunnol ilmaa sitä keulaa.
No olin siin pari kertaa koittanu sitä nostaa ja sit koitin viel kerran.Keula nous iha vähä ja samal moottoripyörä poliisi menee ohi ja katto vaa ku olin koittanu nykästä.Ei kehannu varmaa pysäyttää ku näytti nii onnettomalta se kiskomine :lol:

Vähän nolotti kyl..Mut tuurihan siinä sinäänsä kävi et mul ollu sillon ees korttii ja mopoki meni yli 70 :D
Ostetaa fattis ja kiinnikkeet!yhteyden otot yv
kaakelisoppa
Liittynyt:
9.12.2009 9:24
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut kaakelisoppa » 1.5.2011 13:38

Itelle tuli tuosta tankkauksesta mieleen eräs viimekesän miitti:D Koko letkan kanssa oltiin jonkun huoltsikan pihalle pysähdytty ja mankia rupesin tankkaamaan. Rahat kun olin laittanu ja 95 pistoolin nostin ja sitten päätinkin et vaihan 98:siin ja aluks ei sieltä tullu mitään, ja ehtisin pistoolin tankista jo nostaa, kun sieltä sitten rupes sitä bensaa tulemaan ja maahan lens varmaan puoltoista litraa:D kyllä siinä lähimmät 20 tyyppiä nauro oikeen kunnolla: D
yamaha bw`s 70cc
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut RiZu » 1.5.2011 21:22

Kaveri polki Deeteetä koulun pihassa 45 minuuttia käyntiin, tietenkin ilman virtoja.
Me nauretaan vieressä, lopulta kaveri soittaa isälleen että Deetee ei lähe käyntiin että voiko se tulla kattomaan mikä Jammua vaivaa. No siinä sitten isä tuli ja väänsi virrat päälle, laakista käyntiin. Jälkeenpäin kaveri kyllä nauraa tilanteelle mutta sinä päivänä ei paljoa naurattanu :lol:
GAS OR ASS, no free rides!
Motoross
Liittynyt:
10.1.2010 14:18
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Motoross » 1.5.2011 21:42

Miten on mahollista polkea ilman virtoja noin kauan? :D Ei muka huomannut..? :s
Viimeksi muokannut Motoross päivämäärä 1.5.2011 21:49, muokattu yhteensä 1 kerran
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut M-65 » 1.5.2011 21:44

Tai että ei tulppa kastu
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut RiZu » 1.5.2011 22:06

Motoross kirjoitti:Miten on mahollista polkea ilman virtoja noin kauan? :D Ei muka huomannut..? :s

Ei ilmeisesti, eikä tajunnu mitää ku naurettii kippurassa vieressä :D
GAS OR ASS, no free rides!
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Paikkakunta:
Lempäälä/Ideapark
Liittynyt:
22.3.2011 23:08
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Läbä » 1.5.2011 22:56

RRial kirjoitti:Mutta tällä kertaa se ei riittänyt. Tankkasin siinä kaikessa rauhassa ja ilmeisesti nostin sitä bensapistoolia tankista vahingossa ja bensa joka tuli sieltä ihan hyvällä vauhdilla osu siihen tankin reijän reunaan se on semmonen jännän muotonen. No tiedätte mitä käy jos pistää vaikka lusikan hanan alle. Sama kävi mutta bensan kanssa. Bensa roiskui varmaa 2m säteellä JOKAPAIKKAAN


Tänään kävi mulla samanlailla :D Penkki tuoksuu nyt aika sporttiselta :DD
Youtube Kanava Manki Keulaa, TSKM miitti ja muita videoita SUBSCRIBE
Seuraa Fighter Mito Projektia!
Cagiva osaa halvalla! TARJOA!
RRial
Pyörä:
Aprilia RX -03
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.3.2011 17:50
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut RRial » 2.5.2011 0:43

Läbä kirjoitti:
RRial kirjoitti:Mutta tällä kertaa se ei riittänyt. Tankkasin siinä kaikessa rauhassa ja ilmeisesti nostin sitä bensapistoolia tankista vahingossa ja bensa joka tuli sieltä ihan hyvällä vauhdilla osu siihen tankin reijän reunaan se on semmonen jännän muotonen. No tiedätte mitä käy jos pistää vaikka lusikan hanan alle. Sama kävi mutta bensan kanssa. Bensa roiskui varmaa 2m säteellä JOKAPAIKKAAN


Tänään kävi mulla samanlailla :D Penkki tuoksuu nyt aika sporttiselta :DD


:DD Jes en oo yksin! Mun takissa on vihree raita ja housuista lähti värit yhestä kohtaa.. xD Ja penkkikin tuoksu ihan kivalle. kypärään ei ONNEKS sisälle menny et se jäi siihe ulkopinnalle :D kaikkee sitä tulee sählättyä kyl :lol:
ponipoika-
Pyörä:
Derbi DRD Racing -08
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
14.4.2011 19:38
Koulunpihalla

ViestiKirjoittanut ponipoika- » 2.5.2011 2:18

Itselläni on yksi nolo juttu joka on ylitse muiden. Olin päässyt koulusta ja olin munkkilassa syömässä kavereitteni kanssa, silloin oli ensilumi ja itella oli derbissä smotot nii voitte kuvitella kuinka liukasta oli ajaa.. :s siinä sitte sanoin kavereille et meniskö vähä leijuskelemaa koululaisil ku ne pääsee koht, sinnehä mä tietenki sitte menin ja kaatusin melkeen samantien ku pääsin koulun bussipysäkille, olihan se iha kiva lervata siinä noin 100 oman koululaisen edessä.. tästähän on jo yli puolivuotta aikaa ja saan vieläkin kuulla tästä kuuluisasta lervaamisesta :lol:
Dexter__35
Pyörä:
Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.2.2008 22:43
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Dexter__35 » 2.5.2011 12:06

tosta tankkauksesta tuli mieleen, tankkasin joskus räxää tossa läheisellä nesteellä, maksoin 10e bensaa (kortilla) ja rupesin tankkaamaan normaalisti. Sit kattelin sitä mittaria siinä ja yht äkkiä menee yli 7l(huom. bensa makso tuolloin jotai 1.2e) rupesin miettii et mitä helvettiä, tankin koko on 7l ja katoin sit siihe tankkiin nii ei ollu bensapistoolin se ns. lukko toiminu vaa sitä suihkus siitä ku jostai suihkulähteestä. :lol: onneks kukaa ei nähny, ihmettelen tosin ku se lukko ei toiminu vaikka tuli bensan pinta vastaan...
Kiitos anteeks ja näkemiin!
Motoross
Liittynyt:
10.1.2010 14:18
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Motoross » 2.5.2011 17:08

Itselläni käynyt tolleen mopoautonkanssa, tuijotin mittaria ja se lukko ei toiminu, ja kun käänsin katseeni pistooliin niin oli varmaan litra nestettä valunut maahan.. Hieman ketutti, ja nolotti.. Menee vähän OT..

Ja tosiaan mopon kanssakin joskus vähän tullut yli katteille, onneks ei pahempia vaurioita.. Derbin tankinkorkki mielestäni tankkauksen kannalta susi verrattuna esim Rieju RRX:n isoon korkkiin, josta näkee sisällekin.. -.-
Syntinen
Pyörä:
Yamaha Dt125r -03, Ex Suzuki Pv -91, Eeäx Yamaha dt50r -07.
Paikkakunta:
Liperi/Kontiolahti
Liittynyt:
29.4.2011 22:15
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Syntinen » 2.5.2011 19:45

Itse joskus n.1vuosi sitten kun olin juuri saanut kortin, nii pitihän sitä kouluun mennä.
Noh aamulla lähdin ajamaan iha normisti ja piti käydä tankkaamassa shellillä, ja juuri kun olin ajanut mittareitten viereen olevinaan laitoin jalan ja nousin mopon selästä ja hetihän se siinä kaatui...
Sitten kun nostin moponi pystyyn niin rupesin tankkaamaan ja lopulta lähdin paikalta kuin ei olisi mitään tapahtunut. Ja heti kun pääsin liikenteeseen nii meinasin vetää lipat liikenneympyrässä...
Että tälläistä settiä viime vuonna. :lol:
Se mikä ei tapa, se vahvistaa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista