Nolot tilanteet

RRial
Pyörä:
Aprilia RX -03
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.3.2011 17:50

ViestiKirjoittanut RRial » 4.4.2011 20:46

No joskus pienenä ajoin mankilla ojaan mutta sitä ei nyt ehkä lasketa näihin tilanteisiin eikä sitäkään kun ajoin samaisella mankilla lumipenkkaan ja lensin tangon yli sinne hankeen koska olin ehkä 12 jos sitäkään ja se oli mökillä eli yleisönä oli vaan serkku joka nauro räkä poskella ja joutu nostamaan mopon ojasta :P

Viime kesänä olin muistaakseni tulossa kesätöistä ja oli klo 4-5 maanantairuuhka. Edessä oli astetta isompi kyykky ja liikennevaloissa luulin saavani kuulovaurion. Omassa pienessä pärisijässä ei tietenkään ole mitenkään kova ääni, ja se peittyy tuommosen isomman äänen alle alta aikayksikön. Enpä liikennevaloissa siis huomannut että bensa loppui kun en kuullu mitään :D. Yritin siinä sitten lähtee liikkeelle kun tajusin että mopo on sammunut, työnsin sen sinne tien sivuun ja poljin liiottelematta ainakin 10 minuuttia mopoa käyntiin, ei toki nolottanut. Sit jossain vaiheessa tuli mieleen että mitähän jos kokeilisin laittaa varatankille ja lähti nätisti ekalla polkasulla käyntiin, sillon kyl tunsin olevani aika urpo.. No, oppia ikä kaikki onneks ei ollu tuttuja lähettyvillä :D

Ei tää nyt mitenkään kovin nolo ollu mut kerroinpahan silti.
kitcz
Pyörä:
Skyteam Monkey, Derbi drd
Paikkakunta:
Sotkamo
Liittynyt:
10.6.2010 11:02
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut kitcz » 20.4.2011 18:44

no tänään oltiin kaverin kans sateen jälkee ajelemas, päätettii sitte ajaa mutka semmosen puusillan kautta, no kaveri siinä eessä jarrutteli ja sillä lähti luisumaan renkaat alta ja sitte sen skootteri käänty siihe minun eteen silleen sivuttain ja nurin meni, no minunki oli siinä sitte pakko jarruttaa etten luisu kaverin päälle ja no siinä sitte liukastelin ja iteltäki lähti renkaat alta ja nurin itekki. siltaan tuli mukavat jälet ja iteltä lähti polvesta nahat ja kaverilla väänty ranne, mutta ei kuitenkaa pahasti. pari mummelia siinä kahto vähä ihmeissään ja takkaaki tuli pari mopoo, ei tainnu onneksi nähä sitä tilannetta, lähettii kyllä iha vitun äkäsee pois ;) ja kyllä revettii iha vitusti ku ruettii ajattelee että miltä se oikee näytti niitte mummelien silmissä :D
petu;
Pyörä:
Derbi X-Race -08
Liittynyt:
14.4.2010 21:12
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut petu; » 20.4.2011 20:06

Kaverin pihas keulin mankilla ja siinä oli ketjut sen verran löysällä, että ne siinä keuliessa lähti paikoiltaan ja meni solmuun sinne eturissan ympärille :D tökkäs aika pahasti nii lensin tangon yli. Mankille ei onneks käyny mitään, mut opinpahan että ketjujen kuuluu olla sopivan tiukalla :lol:
¤Antti¤
Pyörä:
Yamaha DT50X ja Kawasaki KX80
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.4.2011 19:37
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut ¤Antti¤ » 22.4.2011 20:07

Itelläni noloin tilanne tähänmennessä on ehkä ollut kun ajelin talvella kaverin perässä pientä hiekkatietä ja kaveri kaatu siin eessä nii aattelin ajaa vierelle naureskelemaan sille mut kaaduin itekki siihe vieree... tais olla joku jäinen ura tiessä
ZaGGeTsu
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10
Paikkakunta:
Liminka
Liittynyt:
1.3.2011 17:19
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut ZaGGeTsu » 24.4.2011 2:03

Yks ollu ku talvella keskellä kylää liikenneympyrässä vedin lipat just ku koulu oli loppu, siinä moni näki ja seuraavana päivänä vähän vittuilua ja naureskelua.

Tänään oli pari kyykkyä edessä ajeli hitaata, luultavasti viivoja alottamassa, en sitte jaksanu ajella hitaata nii kiihdytin siitä ohi ja just niiden kohdalla välivapaa päälle. :D
ConneX
Pyörä:
Honda Zb50
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
3.9.2009 14:49
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut ConneX » 25.4.2011 3:47

Sillon puoltoist vuotta sitten kun sain ekan moponi eli tämän nykyisen, niin tapahtui kaikkea.
Esm. Olin menossa tankkaamaan ja en todellakaan tiennyt kauan varatankki kestää jne.
Liikenne ympyrässä sammu mopo koska bensaloppu :D Oli sillon noloo.
72cc Honda ZB50
sissijuusto
Pyörä:
Derbi Senda sm x-race -08
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
24.4.2011 19:47
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut sissijuusto » 25.4.2011 12:04

Olin tossa 3 kuukautta sitten ostamassa mopoa, mentii sitten faijan kanssa sinne paikan päälle kattomaa ( tarkotus oli että ostettais se )
Siinä sitten oltii ja se omistaja kysäs että haluunko mä testata sitä mopoa. ( Eka kerta ku koskaan ajoin manuaali mopolla ) vastasin tietty et JOO :D varotteli siin et tääl oon sit prkl liukasta. Lähin siitä sitten hana pohjas. 3. vaihteella sit kaasu pohjaa ja tietenki se lähti sm kumeilla sivuluisuu ja vetäsin mopon siitä 35km/h vauhdista kyljellee :) kytkin poikka ja vaihe poljin vinoo. Siinä sit ihan punasena pyytelin anteeks yms. Pakkohan se mopo oli sit ostaa :D
Kupsukki
Pyörä:
KTM EXC 400 -04
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
20.7.2009 11:45
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Kupsukki » 25.4.2011 12:59

sissijuusto kirjoitti:Olin tossa 3 kuukautta sitten ostamassa mopoa, mentii sitten faijan kanssa sinne paikan päälle kattomaa ( tarkotus oli että ostettais se )
Siinä sitten oltii ja se omistaja kysäs että haluunko mä testata sitä mopoa. ( Eka kerta ku koskaan ajoin manuaali mopolla ) vastasin tietty et JOO :D varotteli siin et tääl oon sit prkl liukasta. Lähin siitä sitten hana pohjas. 3. vaihteella sit kaasu pohjaa ja tietenki se lähti sm kumeilla sivuluisuu ja vetäsin mopon siitä 35km/h vauhdista kyljellee :) kytkin poikka ja vaihe poljin vinoo. Siinä sit ihan punasena pyytelin anteeks yms. Pakkohan se mopo oli sit ostaa :D

Vastuuntunnoton omistaja kun päästää kokemattoman kuskin testaamaan sm renkailla tuollasessa kelissä.
irspaiiro
Pyörä:
yamaha dt50x 10
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
7.4.2010 20:35
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut irspaiiro » 25.4.2011 14:49

Mut vähä pakkohan se on ei kukaa osta tommosta ilma et on kokeillu toimiiko, mut oiskohan kyllä isän pitäny se kokeilla :)
Ostetaan yamaha dt:n vakio alkukäyrä jos löytyy laita yv
sissijuusto
Pyörä:
Derbi Senda sm x-race -08
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
24.4.2011 19:47
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut sissijuusto » 25.4.2011 15:29

irspaiiro kirjoitti:Mut vähä pakkohan se on ei kukaa osta tommosta ilma et on kokeillu toimiiko, mut oiskohan kyllä isän pitäny se kokeilla :)


testashan se sitä sen jälkee :D
Valde944
Pyörä:
fillari :/
Liittynyt:
14.5.2010 21:45
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Valde944 » 25.4.2011 21:04

Tänää kävi vähä nolosti kun oltiin kylillä pyörimässä :D oltiin eräällä parkilla ja sitte kylillä alko pyörii polliiseja nii nyppäsin sytytysjohdon irti varmuuden vuoksi. Sitte ku päätettii lähtee ajeleen nii työntelin peeveetä varmaa vartin ympäri pihaa ja raivosin että miks tää paska ei starttaa :D sitte kaveri sano et kannattaa varmaa laittaa sytkäjohto takasi ja sitte tietty lähti ykkösellä :D kyllä nauratti ja vähän nolottikin oma tyhmyys :)
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut AKWM » 25.4.2011 22:32

Bensa loppu keskellä vilkasta risteystä. Älytön jono tietenkin takana, ja joku piikkijengi viereisellä huoltsikalla nauramassa :nolo:

Toinen oli kun yritettiin kaverin kanssa saada varmaan parikymmentä minuuttia mun mopoa käyntiin ja sitten huomataan että bensahana on kiinni..

Ainiin, olihan näitä lisääkin. Jotkut tytöt veti skoballa kakspäällä mennen tullen ohi, nauroivat viä päälle. :D
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Paikkakunta:
Lempäälä/Ideapark
Liittynyt:
22.3.2011 23:08
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Läbä » 25.4.2011 22:52

AKWM kirjoitti:Toinen oli kun yritettiin kaverin kanssa saada varmaan parikymmentä minuuttia mun mopoa käyntiin ja sitten huomataan että bensahana on kiinni..

Joo oli kivaa yrittää työntää käyntiin :D

Tänään varmaan se kun lähin ohittaan autoo ja iski sitten sen pahimman välivapaan (5 ja 6 välissä) just kun olin menossa ohi :DD
Youtube Kanava Manki Keulaa, TSKM miitti ja muita videoita SUBSCRIBE
Seuraa Fighter Mito Projektia!
Cagiva osaa halvalla! TARJOA!
TH3R1PP3R
Pyörä:
Orion RX50
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
9.7.2010 18:34
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut TH3R1PP3R » 25.4.2011 23:28

Joku kuukausi pari sitte pistin liikenteen tukkoon. Lähestyin isoa risteystä ja vaihoin vasemmalle kaistalle kääntyäkseni vasemmalle. Siinä sitteko käännyin niin lähti vaan perä alta ja samantien keskellä risteystä nurin. Immeiset vaan autoissaan katto suut ja silmät pyöreinä et mitä tolle kävi. Joku autoilija tuli ulos autostaan ja kysäs et miten kävi. Eipä siinä muutako naama punasena nostelemaan mopoa ylös ja työntämään tien laitaan et autoihmiset pääsevät jatkamaan matkaansa. :)
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
Samppalainen
Pyörä:
Yamaha DT -04
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
25.4.2011 20:36
Re: Nolot tilanteet

ViestiKirjoittanut Samppalainen » 29.4.2011 20:54

Mulla on näitä noloja juttuja paljon vaik kortti ollu vasta 2kk ja senki poliisi vei justiin :itku:

1. Menin yksikseni st1:selle tankkaamaan ja kun saavuin siihe pihalle ni huomasin et se onkii kiinni. Sitte pari kaveria tuli siihen paikalle ja polttelin siinä yhen tupakin, sitten rupesin tekemään lähtöä. No sain mopedin käyntii ja lähin siitä, ni oliki vähä isompaa vaihetta sisässä ja siinähän kävi sillee et se rupes nykimää siinä. Kaverit vaa nauro siinä vieressä :D

2. Muutaman kerran sammunu samoissa valoissa mopo kun on tullu vähä isommilla vaihteilla lähteä niistä. Joka kerta kaverit siinä vieressä :D

3. Oltiin kavereitten kanssa semmosessa "kaveriporukan" miitissä ja oltiin menossa 24h huolto asemalle. No minä sitte kaasupohjassa olin menossa sinne oven viereen parkkiin joissa muiden mopotkin oli, kunnes huomasin että auto tulee siihe etee. Jarrut pojaa ja kylellee siihe :D Selvisin naarmuitta katteissa. Ainut asia mikä meni vähän rikki ni oli tuppi. Onneks ei ollu koko miitti paikalla :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista