Tee se itse

SellYourSoul.90
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
12.9.2005 17:03

ViestiKirjoittanut SellYourSoul.90 » 11.12.2009 0:41

Raisuun rupesin tekemään +11cm takaswingiä palkista. Keskenhän tuo vielä.

-> http://www.motot.net/galleria/showphoto ... perpage/24
Harjoittelu tekee mestarin, ja mestari harjoittelee aina.
Pv-Foorumi, katso ja rekisteröidy! | Projektitopic @ Pv-foorumi
Photobucketin galleria | Photobucketin toinen galleria
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 11.12.2009 8:38

Touronen kirjoitti:
[TEIKKU] kirjoitti:
Touronen kirjoitti:Oks kukaa koskaa väsänny itte Kaasarin neulan aluslevyä? Jos o nii heittäkääs jotai vinkkii mimmone se pitäis olla?

Tarkotitko päälluslevyä mitä luistin jousi painaa??


Kuva

tommonen

No oon tehny tosin se oli mikunin kaasari johon tein vain sellasen muoviläpyskän missä oli lovi kaacuvaijerille.
Katso myynnissä olevat kohteet!
dontsa21
Pyörä:
Yamaha dt 03
Paikkakunta:
Salla
Liittynyt:
9.10.2008 21:09

ViestiKirjoittanut dontsa21 » 11.12.2009 20:01

Veli-Vihannes kirjoitti:Viimeistelyn tasosta päätellen aikaa meni noin.. 10 minuuttia? ;)

Kyllä minä sen vielä viimeistelen. Tekasin vaan ku maski ei menny entisen kans suoraan ja istuu paremmin se maski tuota vasten.
E: Teen varmaan paremman sitten ku on aikaa. ;)
Supi Koira
Pyörä:
Tunturi Super Sport -77
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.5.2004 15:12

ViestiKirjoittanut Supi Koira » 12.12.2009 13:34

astiasta tuhkakuppiin, tuli mielee et onkoha miten mahollista tehä ite jännitteensäädin eli ko tosa superissa ei oo minkäänlaista semmosta (kai) ja mietin et jos siihe innostus vaikk mittarinvaloa patentoimaan ledeillä, tahi vaihtoehtosesti valojen toimintaa tehostamaan kirkkailla ledeillä. tavotteena siis lähinnä ois kehittää systeemi jolla ne ledit kestäs ts ei ottas liikaa voltteja.(oikeestaa amppeereillahan vaan on väliä :lol: )
Theres a fine line between hobby and mental illness. (projekti)
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53

ViestiKirjoittanut tunman » 12.12.2009 18:41

On mahdollista tehdä. Itse tein tiikeriin jännitteentasaajan/säätimen. ei ole kiinni vielä mutta testattu on ja hyvin toimii. Käytin lm317t regua joka on siitä hyvä että vastusten koolla saa muutettua kuinka paljon antaa voltteja pihalle ;)
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Supi Koira
Pyörä:
Tunturi Super Sport -77
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.5.2004 15:12

ViestiKirjoittanut Supi Koira » 12.12.2009 19:24

tunman kirjoitti:On mahdollista tehdä. Itse tein tiikeriin jännitteentasaajan/säätimen. ei ole kiinni vielä mutta testattu on ja hyvin toimii. Käytin lm317t regua joka on siitä hyvä että vastusten koolla saa muutettua kuinka paljon antaa voltteja pihalle ;)

Hommasikko tommosen mistä? mietin vaihtoehtosesti akkua, mut ois parempi jos ois "pysyvä" virranlähde.

E: vai pitäsköhä tehä yksinkertaisempi toteutus ko tuo mopohan ei voi antaa 6V enempää virtasta ulos, koska ei polttimot kärähä, eli voisin periaatteessa vaa tehä neljästä diodista tasavirtasuuntimen ja mitottaa ledit 6V jännitteelle, tosin vieläki saa pohtia että tulisko paremmaksi vaihtoehoksi ostaa vaa pari ledivaloa ja lätkästä ne siihen mopoon kiinni, toisaalta eipähän tota oo ollu suurempaa tarvetta lisävalolle, tosin en oo pahemmin pimeessä ajellu, vois testata tänään. eikä tuo oo mikää viritelmä rojekti, no mutta pohdintaa. pitänee katsella mitä tästä tullee ;)
Theres a fine line between hobby and mental illness. (projekti)
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53

ViestiKirjoittanut tunman » 12.12.2009 19:45

Siis noita regulaattoreja saa elektroniikka osia myyvistä paikoista :) Ja itse olen kans miettiny akkua mut ei taida toi puola olla tarpeeks tehokas akun lataamiseen... Mutta tarkemmin ajateltuna tuskin akkua tarviinkaan kun aattelin laittaa etuvaloksi ledi valon eikä se paljon puolaa rasita :P Ja muistahan se et se puola antaa vaihto virtaa et ennen reguu pitää tasata.
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Supi Koira
Pyörä:
Tunturi Super Sport -77
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.5.2004 15:12

ViestiKirjoittanut Supi Koira » 12.12.2009 19:47

tunman kirjoitti:Siis noita regulaattoreja saa elektroniikka osia myyvistä paikoista :) Ja itse olen kans miettiny akkua mut ei taida toi puola olla tarpeeks tehokas akun lataamiseen... Mutta tarkemmin ajateltuna tuskin akkua tarviinkaan kun aattelin laittaa etuvaloksi ledi valon eikä se paljon puolaa rasita :P Ja muistahan se et se puola antaa vaihto virtaa et ennen reguu pitää tasata.

tarkotin semmosta ratkasua että akku ladattas töpselistä, katoin kans vähä lisää kuuklesta tosta härpäkkeestä ennenko kävi ilmi asian laita. editissä pohdinki sitä vaihtoehtoa että jos tekis vaa sen jännitteen suuntimen.
Theres a fine line between hobby and mental illness. (projekti)
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53

ViestiKirjoittanut tunman » 12.12.2009 19:55

mut kyllä se melkeen silti kannatas reguloida... ledit ei hirveesti kestä jos jossain tapauksessa tulee liikaa jännitettä. :|
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Supi Koira
Pyörä:
Tunturi Super Sport -77
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.5.2004 15:12

ViestiKirjoittanut Supi Koira » 12.12.2009 20:23

tunman kirjoitti:mut kyllä se melkeen silti kannatas reguloida... ledit ei hirveesti kestä jos jossain tapauksessa tulee liikaa jännitettä. :|

kaippa se noilla hinnoilla on järkevä tehä... tuo rekulaattorin hinnaksi tulee joku parieuroo.. :lol:
Theres a fine line between hobby and mental illness. (projekti)
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53

ViestiKirjoittanut tunman » 12.12.2009 20:26

Nii juu tarviit siihen sit kytkiksenki.. pitänkö yv:nä tulee? :P
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Supi Koira
Pyörä:
Tunturi Super Sport -77
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.5.2004 15:12

ViestiKirjoittanut Supi Koira » 12.12.2009 20:53

löysin netistä jo :)
Theres a fine line between hobby and mental illness. (projekti)
-sjv95-
Pyörä:
Suzuki PV -85, Honda CR 125R -97
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
23.6.2008 0:45

ViestiKirjoittanut -sjv95- » 12.12.2009 22:46

Tee Se Itse PV:n penkinlukko ;) http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/39333
Pitkä on pilalla, lyhyttä voi jatkaa.

http://www.motot.net/talli/kayttaja/76780
Veli-Vihannes
Pyörä:
Salainen projekti X
Paikkakunta:
Kouvola :(
Liittynyt:
24.4.2007 15:30

ViestiKirjoittanut Veli-Vihannes » 12.12.2009 23:17

-sjv95- kirjoitti:Tee Se Itse PV:n penkinlukko ;) http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/39333


Työnkälki kun on mitä on, niin rohkenen kysyä, että oletko kuiduttanut itse magneetonkoppasi kuntoon? Kyse siis galleriassi olevasta kuvasta, jotenkin ei työnlaatu täsmää.. Isi hoitaa? ;)
Jeejee
-sjv95-
Pyörä:
Suzuki PV -85, Honda CR 125R -97
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
23.6.2008 0:45

ViestiKirjoittanut -sjv95- » 13.12.2009 16:09

Kyllä se on ihan ite kuidutettu.
Pitkä on pilalla, lyhyttä voi jatkaa.

http://www.motot.net/talli/kayttaja/76780

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista