Mitä hajosi tänään?

proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17

ViestiKirjoittanut proppu » 1.2.2010 22:23

jaasu kirjoitti:
proppu kirjoitti:No miten se voi olla sitten kadonnu jos ne johot ei menny poikki?


kylläne menee poikki.

Justhan se sano et ne ei menny poikki. :D
Zuumer
Pyörä:
CPI SX -06
Paikkakunta:
Pihtipudas
Liittynyt:
21.9.2009 19:21

ViestiKirjoittanut Zuumer » 1.2.2010 23:16

proppu kirjoitti:
Zuumer kirjoitti:
_Sylin_teri_ kirjoitti:Oot aika enskaa vetäny että ne sähköjohot on katkennu :eek:


SIis vilkku katkes siitä muoviosasta joka on kiinni takalipassa? Johot ei menny poikki.

No miten se voi olla sitten kadonnu jos ne johot ei menny poikki?


Koska sitä johon päätä ei ilmeisesti ollu tarpeeks hyvin kiristetty, joka siis menee siihen vilkkuun.
Peraa_
Pyörä:
Yamaha TZR 125
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
6.7.2009 21:50

ViestiKirjoittanut Peraa_ » 3.2.2010 0:37

takarenkaan sisuskumi :itku:
vanadium
Pyörä:
neljällä rattaalla....
Paikkakunta:
Paltamo
Liittynyt:
31.8.2007 16:16

ViestiKirjoittanut vanadium » 7.2.2010 18:36

Vaihdepolkimen akseli napsahti poikki kun rönäsin onnistuneesti :lol:
japito
Pyörä:
Gilera RCR -05
Paikkakunta:
Lappi
Liittynyt:
31.3.2009 14:59

ViestiKirjoittanut japito » 12.2.2010 19:24

Joku vitun pelle, oli tänään koulussa nakkonu mun peilin seinään = koko peili palasina. Penkkiä viillellty ja tulpasta oli revitty se johto, missä on tulpanhattu, vai mikä onkaan. Oisin vielä ymmärtänyt, jos olisi vaan otettu tulpanhattu irti, mutta tällä kertaa oli pitäny koko ***** johto repiä irti ja laittaa vieläpä omaan taskuun, sillä eipä näkyny lähialuulla, eikä mopossakaan.

Kyrpii tollaset ääliöt, ja omasta mielestäni en oo ainakaan törmännykkään keneenkään kuka olisi vihainen minulle...
Ensiks olin et ei v*ttu, mutta sit olin et ei s**tana !
Peraa_
Pyörä:
Yamaha TZR 125
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
6.7.2009 21:50

ViestiKirjoittanut Peraa_ » 12.2.2010 20:56

japito kirjoitti:Joku vitun pelle, oli tänään koulussa nakkonu mun peilin seinään = koko peili palasina. Penkkiä viillellty ja tulpasta oli revitty se johto, missä on tulpanhattu, vai mikä onkaan. Oisin vielä ymmärtänyt, jos olisi vaan otettu tulpanhattu irti, mutta tällä kertaa oli pitäny koko ***** johto repiä irti ja laittaa vieläpä omaan taskuun, sillä eipä näkyny lähialuulla, eikä mopossakaan.

Kyrpii tollaset ääliöt, ja omasta mielestäni en oo ainakaan törmännykkään keneenkään kuka olisi vihainen minulle...

poliisille rikosilmotusta vaan. on kyl kaikenlaisii kusipäitä olemassa.
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37

ViestiKirjoittanut HeGee` » 13.2.2010 11:41

Peraa_ kirjoitti:
japito kirjoitti:Joku vitun pelle, oli tänään koulussa nakkonu mun peilin seinään = koko peili palasina. Penkkiä viillellty ja tulpasta oli revitty se johto, missä on tulpanhattu, vai mikä onkaan. Oisin vielä ymmärtänyt, jos olisi vaan otettu tulpanhattu irti, mutta tällä kertaa oli pitäny koko ***** johto repiä irti ja laittaa vieläpä omaan taskuun, sillä eipä näkyny lähialuulla, eikä mopossakaan.

Kyrpii tollaset ääliöt, ja omasta mielestäni en oo ainakaan törmännykkään keneenkään kuka olisi vihainen minulle...

poliisille rikosilmotusta vaan. on kyl kaikenlaisii kusipäitä olemassa.

eipä siitä rikosilmotuksesta oo mtn hyötyy
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
Ale-ksi Moderaattori
Liittynyt:
30.3.2009 15:07

ViestiKirjoittanut Ale-ksi » 13.2.2010 12:22

HeGee` kirjoitti:
Peraa_ kirjoitti:
japito kirjoitti:Joku vitun pelle, oli tänään koulussa nakkonu mun peilin seinään = koko peili palasina. Penkkiä viillellty ja tulpasta oli revitty se johto, missä on tulpanhattu, vai mikä onkaan. Oisin vielä ymmärtänyt, jos olisi vaan otettu tulpanhattu irti, mutta tällä kertaa oli pitäny koko ***** johto repiä irti ja laittaa vieläpä omaan taskuun, sillä eipä näkyny lähialuulla, eikä mopossakaan.

Kyrpii tollaset ääliöt, ja omasta mielestäni en oo ainakaan törmännykkään keneenkään kuka olisi vihainen minulle...

poliisille rikosilmotusta vaan. on kyl kaikenlaisii kusipäitä olemassa.

eipä siitä rikosilmotuksesta oo mtn hyötyy

Ei sitä koskaan tiedä jos jotain hyötyä olisi, mutta hyvin sen voi tehdä kun ei mitään haittaakaan ole.
khor Eläkeläinen
Pyörä:
GSX-R 1000 K8
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.7.2008 20:22

ViestiKirjoittanut khor » 13.2.2010 17:04

HeGee` kirjoitti:eipä siitä rikosilmotuksesta oo mtn hyötyy

On, jos tekijä(t) saadaan selville.
You can live more in five minutes going flat out on a motorcycle than a lot of people do in a lifetime.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 13.2.2010 21:15

Ja vakuutusyhtiö yleensä vaati sen rikosilmoituksen tekemisen, että se korvaa sattuneet vahingot.
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37

ViestiKirjoittanut HeGee` » 13.2.2010 21:36

vakuutusyhtiö ei korvaa mitään kun on niin vähän,ellei ole 0e omavastuu.ja tekijää tuskin koskaan saadaan kiinni. mutta voihan sen ilmoituksen tehdä,ei siitä haittaakaan ole
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
jermux
Pyörä:
Yamaha Dt 125X Mbk X-limit ja Pv(Ex)
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
18.5.2009 16:40

ViestiKirjoittanut jermux » 14.2.2010 21:19

Voi olla tollasia mulkkuja että tarvii toisten mopoja rikkoa :seko:
Käy Kommentoimassa: http://www.motot.net/galleria/91154
Mikkis-
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
19.8.2007 18:22

ViestiKirjoittanut Mikkis- » 14.2.2010 22:52

jermux kirjoitti:Voi olla tollasia mulkkuja että tarvii toisten mopoja rikkoa :seko:


No niimpä! Tollasten pää vadille. :seko:
Henkka]]
Pyörä:
Derbi
Paikkakunta:
SastamalaCity
Liittynyt:
27.8.2009 18:59

ViestiKirjoittanut Henkka]] » 15.2.2010 20:54

tänää meni dicen kilventeline paskaks ku kiristin vähä :seko: eiku uutta rupesin tekee ja sain valmiiks, paitsi tarvii viel viimeistellä ;)
skobasti
Pyörä:
Honda CBF 125M -09
Liittynyt:
11.9.2007 15:55

ViestiKirjoittanut skobasti » 9.3.2010 18:55

Tän päivän saldo: Vaihdepoljin ihan halkesi, kuten takakatekin halkesi + vasen ranne helv... kipeä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista