Läheltä piti -tilanteet

Sebu--
Pyörä:
Suzuki GSF 400 bandit
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
12.9.2008 18:02

ViestiKirjoittanut Sebu-- » 4.9.2009 12:45

Rupikonna kirjoitti:ei helvetti olin ajamas kouluu kaverin kaa ja yhdessä risteyksessä jossa on iha hyvä näkyvyys et näkee joka puolelle jne kolmion takaa pomppaa auto aivan eteen ja jouduin tekee äkkijarrutuksen ja kaveri rysäytti perää no onneks se takaa tullu ei ollu auto..

Vaurioita? Komion takaa eteen pasauttanut auto vastuuseen?
Rupikonna
Pyörä:
Neljä pyörää ja ratti
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
26.12.2008 19:31

ViestiKirjoittanut Rupikonna » 4.9.2009 14:22

no mul ei muuta ku takalokariin vähän damagea mut kaveril hajos etulampun kiinnikkeet, lampunkoppa, kytkinkahva ja vaihdepoljin ja se auto lähti nii perkeleen liukkaasti siitä ettei pystyny kattoo rekisteriotetta
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 4.9.2009 14:27

^Rekisteriotetta? :D
Pöö
Ale-ksi Moderaattori
Liittynyt:
30.3.2009 15:07

ViestiKirjoittanut Ale-ksi » 4.9.2009 14:31

Mmakkee kirjoitti:^Rekisteriotetta? :D

Rekisterinumeroa taisi tarkoittaa. ;)
Rupikonna
Pyörä:
Neljä pyörää ja ratti
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
26.12.2008 19:31

ViestiKirjoittanut Rupikonna » 4.9.2009 14:35

joo sori pien fail :lol:
Napoleon Dynamite
Pyörä:
Lieju Marathon PRO 125cc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
13.4.2009 21:24

ViestiKirjoittanut Napoleon Dynamite » 4.9.2009 15:23

Rupikonna kirjoitti:joo sori pien fail :lol:

Ei mitään. Nämä piristää mukavasti koulun jälkeen :lol:
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 4.9.2009 15:26

^Jep :)
Pöö
blockhead Moderaattori
Pyörä:
piikkimanki
Liittynyt:
25.3.2008 23:16

ViestiKirjoittanut blockhead » 4.9.2009 15:44

Sebu-- kirjoitti:
Olwi kirjoitti:Ajakaa ohi ja potkastaa rintaan,kerran tehny itekki näin sen jälkeen ku joku 20-25v pelle kiskas kaveria nyrkillä ajolaseille 50km/h vauhdis.

Pitänee kokeilla. Tosin voihan tielle hyppääjä nostaa syytteen väkivallasta, ja väittää seisoneensa jalkakäytävän reunalla...
Väkivalta ei oo kyllä mun juttu, mutta mua ei kyl kyykytetä hyppäämällä ajokaistalle.
Samoin jatkossa törkeät kaistalle tuppaamiset kiilaten, seuraavalla kerralla jätän väistämättä. Sen tuutte huomaamaan. Jokupäivä tuun tänne kirjottamaan, kun vaihdettiin kaistaa kylkeen ja lennän nurin.
On niin helvetisti varsinkin NAISKUSKIT vaihtaneet kaistaa kylkeen, sitten ei vastata minkäänlaiseen kontaktiin, oli se sitten tööttäämistä, ikkunan koputtamista, valojen vilkutusta yms. Paras tilanne olisi, kun poliisi olisi vielä takana...

Kokeilemme onnea taas liikenteessä, muutamien minuuttien päästä taas lähtö yöliikenteeseen 17km töihin.


Mua on lyöty kun kaveri meni pysähtymään :D Perkele vieköön. Tyhmä äijä kun löi täysiä kypärään :P Tipuin kyllä mopon kyydistä ja juoksin karkuun. Rikosilmoitus siitä tehtiin mutta eipä tollasessa tilanteessa paljon ehdi tunnusmerkkejä kerätä kyseenomaisesta henkilöstä. Kaiken huippu oli se kun kaveri ajoi karkuun ja jätti mut sinne.
Hypoksia
Pyörä:
Yamaha DT sm 09
Liittynyt:
21.6.2009 23:05

ViestiKirjoittanut Hypoksia » 4.9.2009 22:42

Tänään joku pappa yritti lyodä mua nyrkillä mutta tarrasikin käsivarteen kiinni, onneksi sain riuhtaistua irti. Meinasin kyllä kaatua mutta sain korjattua. Kaveri pysähty siihen ja se pappa oli jotain rähjänny että "täällä ei saa perkele ajaa!!" ja tosiaan oltiin autotiellä. Sama pappa oli myöhemmin pyörimässä autolla jonku toisen papan kanssa samalla alueella.
Derbeilijä
Pyörä:
Ei ole:(
Liittynyt:
1.8.2009 0:52

ViestiKirjoittanut Derbeilijä » 4.9.2009 23:19

Siellähän sitten on ollu jotkut mopopoikia ratsaavien pappojen kokoontumisajot :lol: :lol:
Motorsport24
Pyörä:
Keeway f-act focus 07
Liittynyt:
4.2.2009 9:03

ViestiKirjoittanut Motorsport24 » 5.9.2009 1:00

TurPPu kirjoitti:Olin tuos pyörätiel ajaas. tuli joku vitun teini joukko siihen eteen yllättäen, yritin väistää, nii se yks sitte vetäsee "kovat" ja hyppää siihen eteen ja yrittää tarrata kiinni, oli vitun lähellä etten osunu.. mikä vittu porukkaa oikeen vaivaa?



Itse tuossa normaalilla tiellä ajelin tänään tuossa 23:00 jälkeen ja yllättäin nämä taas perjantaina juomassa, joten kaksi idioottia näkyy suojatiellä ja toinen jotain sytkärillänsä leikkii. Kävi viellä siinä ajoradalla pomppimassa, en olisi väistänyt, jos siihen olisi jäänyt..


Ei voi ymmärtää kyllä näitäkään pomppijoita, itse asiassa käväsin samalla kohdalla uudelleen, mutta kyseiset tyypit olivat siitä jonnekin hävinneet, aiemmassa tilanteessa en tuohon reagoinut mitenkään, vaikkakin toki se laittaa suututtamaan, kun ei porukka pysy suojatiellä vaan pitää tulla sinne eteen pomppimaan. No oli sentään älliä lähteä ajoissa pois siitä.
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08

ViestiKirjoittanut M-65 » 5.9.2009 23:16

Viikolla sain kiningas idean: kanttaan kuluneilla renkailla super sportilla, ja vielä hiekkatiellä. No perä alta, nokka ojaan mut viime hetkellä saan painettuu kytkintä ja jarruttaa.
Jynkky69
Pyörä:
Yamaha BW's '96
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
25.5.2009 19:48

ViestiKirjoittanut Jynkky69 » 8.9.2009 20:38

Volvo käänty kolmion takaa eteen, mulla vauhtia +60 alamäkeen.. Enpä kehdannut ja enpä tiedä olisinko edes kerennyt jarruttaa vaan ohitin sitten.. On se hiuka rasittavaa ku käännytää metrie päästä eteen ja jäädään siihen turruttamaan.. Ja sitten vielä kun ihmiset luulevat että sillä mopolla/skootterilla aina ajetaan sitä 40km/h.. :x On kuitenkin olemassa niitä ihmisiä, yleensä mummot ja papat, jotka eivät työnny eteen vaan odottavat rauhassa. :)
Yamaha BW's, kuvia galleriassa: http://www.motot.net/galleria/g48255_yamaha

Vilkaise pois!
Nemo Eläkeläinen
Liittynyt:
21.4.2002 15:46

ViestiKirjoittanut Nemo » 8.9.2009 20:50

Jynkky69 kirjoitti:Ja sitten vielä kun ihmiset luulevat että sillä mopolla/skootterilla aina ajetaan sitä 40km/h.. :x


Oikeasti, herää todellisuuteen sieltä Metrakittien, Malossien ja Mikunien maailmasta...
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17

ViestiKirjoittanut proppu » 8.9.2009 21:02

Muakin jo ruvennu noi vituttamaan ku kääntyyvät eteen vaikka ajan normaalisti ja pitää pudottaa vauhti johonkin 15-20km/h ku ne luulee et ne paskat kiihtyy ennen ku ehin tulla.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista