Läheltä piti -tilanteet

Lexi
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
9.9.2009 12:47
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Lexi » 14.4.2012 0:31

Sama homma täällä salossakin noilla amispeeloilla... Hidastelevat tahalleen ja lyövät yhtäkkiä jarrut pohjaan jos näkevät kevarin/mopon heidän takanaan tulevan. Jos oikeen hengenvaarallisesti käyttäytyvät lupaan kyllä polkasta peilin paskaksi vetäessäni ohitte niistä!
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut _T3_ » 14.4.2012 10:56

Lexi mun kohalle ei oo ainakaan vielä sattunu tommosta tilannetta :lol: mut joo aika paskamaista tommonen
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Sudee » 14.4.2012 11:05

Jaa tiedättekö mistä osittain saattaa johtua? Porukka ajaa oikeasti välillä aivan tautisen lähellä. Itse olin eilen ajamassa tallille autolla niin huomasin, että joku mopojamppa tuli perään. Muutaman hetken päästä, että nään taustapeilista kaverin ilmeet. Toisin sanoen aika lähellä ajoi. No kiihdytin sitten kolmestakympistä viiteenkymppiin niin sama homma. :roll:

Miettikää tekin miten te siellä ajatte ja jättäkää se turvaväli. :nörtti:
Aerox/Nitro osia
Zer0n9e5
Pyörä:
DRD Pro
Paikkakunta:
Jossain korvessa
Liittynyt:
3.4.2012 15:00
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Zer0n9e5 » 14.4.2012 11:26

Mahdoitkohan sanoa Sudee tuon minulle, mutta itse yritin pitää turvavälin. Jossain 10-15 m päässä yritin ajella, mutta välillä kun se hidasti niin yhtäkkiä sitä oltiinkin melkein perässä kiinni... Huomenna pitäis lähteä yksiin häihin, ja kaulakin nyt vähän mustana :D Mitä mahtavat aikuiset siellä ajatella kun kaula täynnä mustelmia... :lol:
Laittakaa YV:tä jos on tarvetta lisävalolle!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Sudee » 14.4.2012 11:29

En en, aivan yleisesti, mutta tuosta sun jutustas tuli vain mieleen. Puhuin vain yleisellä tasolla. ;)
Aerox/Nitro osia
Jonttu_96
Pyörä:
125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
21.2.2011 15:54
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Jonttu_96 » 14.4.2012 11:34

Kangasalalaiset kai tietävät kanssa täältä päin sellaisen punaisen volvon city maasturin :lol: . Kerran isäni oli ajamassa autolla kotiin niin juuri tuo punainen maasturi tuli reilulla ylinopeudella ohi ja sitten jäi hidastelemaan eteen. Kun isäni yritti mennä ohi niin volvo iski kaasun pohjaan ja isäni rutku auto jäi sitten kakkoseks. Se jatko tätä leikkii joku 6km. Sitten se volvo pysähtyi bussipysäkille ja viittoi isääni jäämään siihen. Autosta nousi joku 8 nuorta miestä ja näytti keskaria.
Kotona isäni soitti poliisin ja teki ilmoituksen tuosta autosta ja poliisit sano että ennenkin tullut samasta volvosta ilmoituksia. Että kyllä noita hulluja mahtuu nykyään joka paikkaan...sairasta touhua tollanen
Fägg
Liittynyt:
16.8.2008 18:47
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Fägg » 14.4.2012 21:17

Jonttu_96 kirjoitti:Kangasalalaiset kai tietävät kanssa täältä päin sellaisen punaisen volvon city maasturin :lol: . Kerran isäni oli ajamassa autolla kotiin niin juuri tuo punainen maasturi tuli reilulla ylinopeudella ohi ja sitten jäi hidastelemaan eteen. Kun isäni yritti mennä ohi niin volvo iski kaasun pohjaan ja isäni rutku auto jäi sitten kakkoseks. Se jatko tätä leikkii joku 6km. Sitten se volvo pysähtyi bussipysäkille ja viittoi isääni jäämään siihen. Autosta nousi joku 8 nuorta miestä ja näytti keskaria.
Kotona isäni soitti poliisin ja teki ilmoituksen tuosta autosta ja poliisit sano että ennenkin tullut samasta volvosta ilmoituksia. Että kyllä noita hulluja mahtuu nykyään joka paikkaan...sairasta touhua tollanen


Odotetaan päivää kun vittuillaan väärälle henkilölle... :roll:
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut KarsTa » 14.4.2012 22:39

miksei kukaan tee ikinä noin kun mä ajan rattorilla trukkipiikit eres :D (en ny kyllä toivokkaan sitä)
jos joku rupee mua ikää viskelemään kaljatölkeillä tms... kun ajan mopoosella niin se on sen elämän suurimpia taktikoonti virheetä :)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
_Kaltzu_
Pyörä:
4kpl
Paikkakunta:
Tohmajärvi
Liittynyt:
10.5.2010 17:53
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut _Kaltzu_ » 15.4.2012 16:49

KarsTa kirjoitti:miksei kukaan tee ikinä noin kun mä ajan rattorilla trukkipiikit eres :D (en ny kyllä toivokkaan sitä)
jos joku rupee mua ikää viskelemään kaljatölkeillä tms... kun ajan mopoosella niin se on sen elämän suurimpia taktikoonti virheetä :)


Jostain syystä tuli heti tää mieleen.. :lol:

Täälläkin liikkuu yks vanha ukonkyrväke sinisellä portterilla, on mm. vetässy ilman mitään syytä liinat kiinni miun edessä minkä takia heitin sit mankilla stopit ympäri, yrittäny peruuttaa risteyksessä yhen kaverin päälle sun muuta mukavaa... Ei voi kun ihmetellä että miks sillä on vielä kortti taskussa.
"OOTSIE SE RÖPÖÖNE??"

Myynnissä AM6 osia:http://www.motot.net/talli/osat/id13094/
-Masi
Pyörä:
Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
11.5.2009 23:06
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut -Masi » 16.4.2012 0:54

Onha nuota pöhlöjä kaikkialla, samoon täälä päin.. zetorilla ku tuli viälä pyörittyä kylällä niin kyllähän sitä moni alko jarruttelemaan eres mutta se jarrutteluki loppuu lyhyeen ku alko zetkas lappu kolisemaan lattiaan ja putkesta tulemaan mustaa niin porukka ymmärti jotta on paree jatkaa matkaa vaikka mun syyhän se olis ollu jos olis alkanu kolisemaan.

On kyllä aika onnetoonta touhua ku pitää väkisin yrittää jotaki vahinkua saara sille kakspyärääsellä ajavalle :paha:
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä. Check my bikes, press here !
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Jepex » 25.4.2012 21:57

Ei nyt mikää läheltä piti tilanne, mut liikennevalois ollessa tavaraa lenteli autosta niskaa :x
rainrain
Pyörä:
NSR 180cc, TZR-ruoska
Liittynyt:
15.2.2011 19:38
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut rainrain » 25.4.2012 22:11

Kerro toki lisää.
"Ei mikään raketti mutta pommi kuitenkin!"
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Rotom » 25.4.2012 22:20

Kuulostaa sen verran oudolta että lisätietoja kehiin :seko:
AGK
Pyörä:
Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Paikkakunta:
Jossain pohjoisessa.
Liittynyt:
1.9.2010 11:11
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut AGK » 25.4.2012 22:26

Niin, en muista oliko se tältä vai yhdeltä toiselta foorumilta lueskelin, kun joku autoilija oli ajanut piikin edessä, himmannut vauhdit suht alas, kunnes pyörä yritti ohi, kaasu pohjaan ja tais sieltä ikkunasta lennellä karhutölkkei. Ilmeisesti täysiä, koska ko. kuski sanoi, että sattui ihan pirusti. :D

Niinkun Slerpa_ tuolla poliisit threadissa mainitsikin, niin valitukseen riittää yleensä, että on kaksi pyörää.. Yksi mopoilija on reikäpää, niin kaikki ovat. Sairasta stereotypiaa sanon minä.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Gogge » 25.4.2012 22:32

Mototissa tuo oli. Ja ei niitä kovaa tarvi heittää. Koskee tommonen täysi tölkki joka tapauksessa, sama kun kivellä heittäisi.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista